שימו לב: העיתון "להיות משפחה"../images/Emo31.gif
מצרפת לכן פה העתק חלקי (השמטת פרטי האישיים) מתוך מכתב תלונה ששלחתי לחברת האשראי שלי בגין העיתון "להיות משפחה" מבית SBC. שירות הלקוחות של העיתון הזה הוא פשוט בושה וחרפה, ואני מזהירה את כל מי ששוקלת לעשות מנוי להיזהר מהם !!! ------------------------------------------------------------------ הנדון: ביטול עיסקה בהוראת קבע בגין אי-קבלת תמורה בהמשך לבירור מס' XXX א.ג.נ, בהמשך לשיחתי הטלפונית עם נציגת השירות שלכם, להלן פרטי המקרה: בחודש מאי 2004 ערכתי עיסקת התקשרות עם חברת "SBC מגזינים" בעבור מנוי לירחון בשם "להיות משפחה". תנאי העיסקה היו חתימת מנוי לשנה, ועלותו חיוב חודשי בסך 25 ש"ח X 12 תשלומים, סה"כ 300 ש"ח. בתמורה לחתימה על המנוי הייתי אמורה לקבל מדי חודש בחודשו את הירחון "להיות משפחה" וכן חבילת הטבות שכוללת מספר מתנות. המנוי התחיל מחודש מאי כאמור, כלומר הייתי אמורה לקבל את ירחוני מאי, יוני, יולי ואוגוסט, פלוס חבילת ההטבות. מאז ועד לתאריך 11.8.04, לא קבלתי אף גיליון, וכמובן שגם לא את חבילת ההטבות. חרף פניות חוזרות ונשנות למחלקת שירות הלקוחות של החברה, לא הגיע לביתי אף גיליון של הירחון. תגובת מחלקת שירות הלקוחות של החברה הינה מחפירה – מדי שבוע אני מתקשרת לשירות הלקוחות, מתלוננת, מספרת שוב ושוב ומסבירה את מהות התקלה, אשת השירות מבטיחה לי ש"הנושא יבדק", ואף אחד לא חוזר אלי, בודק או מעדכן אותי. כמו כן טוענים במערכת הירחון, שהם שלחו אלי את חבילת ההטבות שלהם, ו"מישהו אחר אסף את החבילה בדואר" ולכן הם הגישו תביעה נגד הדואר (??) אבל אני לא זכאית למתנה! הכתובת שלי למשלוח הירחון מעודכנת היטב במערכת הירחון (ווידאתי זאת מספר פעמים). אני מנויה לירחונים אחרים ומקבלת אותם באופן שוטף. בנוסף, ביקשתי מהם לבטל את המנוי, משום שהם לא מספקים את השירות. הובטח לי שתחזור אלי מנהלת מחלקת ביטולים – מיותר לציין שזה מעולם לא קרה. לא ברור לי מדוע אותה חברה ממשיכה לא לספק את השירות שעליו חתמתי ואותו אני משלמת באופן שוטף. אי לכך, אבקשכם לבטל לאלתר את העיסקה, עקב אי קבלת תמורה. בתודה ובברכה, אור XXXXX
מצרפת לכן פה העתק חלקי (השמטת פרטי האישיים) מתוך מכתב תלונה ששלחתי לחברת האשראי שלי בגין העיתון "להיות משפחה" מבית SBC. שירות הלקוחות של העיתון הזה הוא פשוט בושה וחרפה, ואני מזהירה את כל מי ששוקלת לעשות מנוי להיזהר מהם !!! ------------------------------------------------------------------ הנדון: ביטול עיסקה בהוראת קבע בגין אי-קבלת תמורה בהמשך לבירור מס' XXX א.ג.נ, בהמשך לשיחתי הטלפונית עם נציגת השירות שלכם, להלן פרטי המקרה: בחודש מאי 2004 ערכתי עיסקת התקשרות עם חברת "SBC מגזינים" בעבור מנוי לירחון בשם "להיות משפחה". תנאי העיסקה היו חתימת מנוי לשנה, ועלותו חיוב חודשי בסך 25 ש"ח X 12 תשלומים, סה"כ 300 ש"ח. בתמורה לחתימה על המנוי הייתי אמורה לקבל מדי חודש בחודשו את הירחון "להיות משפחה" וכן חבילת הטבות שכוללת מספר מתנות. המנוי התחיל מחודש מאי כאמור, כלומר הייתי אמורה לקבל את ירחוני מאי, יוני, יולי ואוגוסט, פלוס חבילת ההטבות. מאז ועד לתאריך 11.8.04, לא קבלתי אף גיליון, וכמובן שגם לא את חבילת ההטבות. חרף פניות חוזרות ונשנות למחלקת שירות הלקוחות של החברה, לא הגיע לביתי אף גיליון של הירחון. תגובת מחלקת שירות הלקוחות של החברה הינה מחפירה – מדי שבוע אני מתקשרת לשירות הלקוחות, מתלוננת, מספרת שוב ושוב ומסבירה את מהות התקלה, אשת השירות מבטיחה לי ש"הנושא יבדק", ואף אחד לא חוזר אלי, בודק או מעדכן אותי. כמו כן טוענים במערכת הירחון, שהם שלחו אלי את חבילת ההטבות שלהם, ו"מישהו אחר אסף את החבילה בדואר" ולכן הם הגישו תביעה נגד הדואר (??) אבל אני לא זכאית למתנה! הכתובת שלי למשלוח הירחון מעודכנת היטב במערכת הירחון (ווידאתי זאת מספר פעמים). אני מנויה לירחונים אחרים ומקבלת אותם באופן שוטף. בנוסף, ביקשתי מהם לבטל את המנוי, משום שהם לא מספקים את השירות. הובטח לי שתחזור אלי מנהלת מחלקת ביטולים – מיותר לציין שזה מעולם לא קרה. לא ברור לי מדוע אותה חברה ממשיכה לא לספק את השירות שעליו חתמתי ואותו אני משלמת באופן שוטף. אי לכך, אבקשכם לבטל לאלתר את העיסקה, עקב אי קבלת תמורה. בתודה ובברכה, אור XXXXX