סיפור לתחרות

  • פותח הנושא Arana
  • פורסם בתאריך

Arana

Active member
מנהל
../images/Emo63.gifסיפור לתחרות../images/Emo63.gif

סעיף קטן ג' אותו יום החל כרגיל. הגעתי הביתה אחרי משמרת לילה, נפלתי למיטה אפילו בלי כוח להתקלח והתעוררתי אחר הצהריים כשאני אולי לא אדם חדש, אבל בהחלט בכיוון. אחרי מקלחת חמה וארוחה קרה התיישבתי, כרגיל, מול המחשב. המסך המרצד שלו קרא עליי תיגר בריקנותו. שנאתי את המחשב שלי באותה דרך ששנאתי גליונות נייר ריקים. מוזר איך שכשרעיון מבזיק במוח, המחשב נראה כל כך מזמין עד שאתה אפילו חולם עליו בהקיץ. היום לא הבזיק בי שום רעיון, ולכן הסתכלתי על המסך כמה דקות, תיקנתי כמה הגדרות במעבד התמלילים, ולבסוף העליתי משחק קלפים. זו בריחה זולה, אבל לפעמים ההזזה המונוטונית של הקלפים מרדימה את החלק החושב של המוח ונותנת במה לחלקים מעניינים יותר. כך ישבתי ושיחקתי (לא היה לי משהו אחר לעשות שלא חייב קימה מהכסא) וחיכיתי לזרם המוזר שמבשר על רעיון. קשה להסביר אותו; אצלי הוא כמו גל של ואקום שעובר דרך ראשי ועמוד השדרה שלי ומשאיר אדווה של התרגשות. בזמן הגל אני צריך להיות קרוב לכלי כתיבה, אחרת הוא חולף ומשאיר אותי עם תחושת תיסכול מייאשת. ואז זה בא. זה לא היה אותו גל מוכר של רעיון, אבל דומה. הפעם הרגשתי צמרמורת חולפת את כל גופי ואז שלווה אופפת אותי. המתנתי לראות אולי מדובר בשדרוג של קליטת רעיונות, אבל מוחי לא התמלא במילים נטולות הקשר, כדרך שרעיון לרוב מתגשם אצלי, אלא רק בתחושה קלילה ונוצתית. זה היה מוזר. איכשהו לא הרגשתי כמו עצמי. הסתכלתי מטה על ידי וראיתי אותן שמוטות בחיקי. לא זכרתי ששמטתי אותן. הזדקפתי בכיסאי והסתובבתי לאחור, ואז קפצתי בצרחה אדירה, דוחף את הכיסא אחורה בכוח ומתרחק ממנו בתנופה. ישבתי על הכיסא. כלומר, ראיתי את עצמי יושב על הכיסא, אבל הייתי בטוח למדי שאני עצמי לא יושב שם. הרגשתי את עצמי עומד במרחק של מטר מהמקום בו ישבתי, עומד בגבי אל קיר החדר; אבל ראיתי את עצמי יושב על הכיסא, ראשי שמוט לאחור בהבעה פתטית של דג שנלכד על היבשה. עמדתי כך זמן מה, בוהה בעצמי עד שקול עמוק החריד אותי, "זה נראה מוזר בהתחלה," אמר הקול. "אתה תתרגל." הצצתי לאותו כיוון. היה שם כתם כהה, מעין חור בחלל החדר ששבר את קרני האור סביבו. כשהסתכלתי לתוכו הרגשתי שגלגל העין שלי מעקצץ. הכתם התערבל, רעד ולבש צורה, והסתבר לי שהוא יושב בנוחות על הספה שאוסנת שלחה לא מזמן לריפוד. זנב של מחשבה בנוגע לרגישות של אוסנת בכל הנוגע לכתמים ולריפוד חלף בתודעתי ונמוג. הכתם המשיך להתגשם לדמות שדמתה למישהו עטוף בגלימה כהה. הוא ישב שם, כנראה מביט בי, אם כי ברדסו גרם לפניו - למקום בו היו אמורות להיות פניו - להיראות כמו באר אפלה. "מי אתה?" שאלתי את השאלה המתבקשת מאליה. שביב שניה לאחר מכן חשבתי על כך שהכתם עשוי להיות דוקא ממין נקבה, אך הדמות לא נראתה כמתרגשת. "אני מלאך המוות," הוא אמר, נשמע מעט מאוכזב מכך שנזקקתי להבהרות. "חשבתי שכולם מזהים אותי כשאני מופיע." "אין לך חרמש," ציינתי. המלאך משך בכתפיו. "כאבי גב," הוא הסביר. "הוא נועד רק לרושם, למעשה. בכלל לא ידעתי איך להשתמש בו, לא עברתי שום השתלמות." הנהנתי בנימוס. היה מאוד מוזר לנהל שיחת חולין כזו עם מי שנחשב אימת כל בעל חי. ואם הוא כאן לידי אז זה אומר ש... "אני מת?" שאלתי בזהירות. מלאך המוות נאנח. "זה לא ברור מאליו?" הסתכלתי שוב בגופי השרוע על הכיסא. לא ראיתי תזוזה של בית החזה או של כל חלק אחר בגוף. גם צבע פניי הפך להיות עמות ושעוותי. הרגשתי צער על עצמי. כל כך צעיר... נפרדתי מגופי בדממה, הוא שירת אותי בצורה כמעט מושלמת, הייתי יכול להסתדר איתו עוד כמה שנים בלי להזדקק לחלקי חילוף. הצצתי לעבר מלאך המוות. הוא המשיך לשבת בסבלנות על הספה, נראה עתה קצת יותר חד, כאילו מישהו סידר עבורי את המיקוד כשהתבוננתי בו. הוא הסתכל עליי מתוך באר ברדסו. אמנם לא יכולתי לראות את תוי פניו, אם היו לו כאלה, אך יכולתי להרגיש שהבעתו אומרת ציפייה. "מה עכשיו?" שאלתי. הייתי נבוך מעט. מעולם לא הייתי מת, כזכור. חשבתי שייפתח מולי שער לעולם הבא, שאשמע נגינת כינורות שמיימיים או, לחילופין, את זעקות המעונים בשאול. אבל דבר מאלה לא קרה. שמעתי את שעון הקיר מתקתק בנחת. "התהליך אוטומטי," הוא אמר. "תעבור לשלב הבא של ישותך בעוד דקות מספר, מר מזרחי." "סליחה," חשבתי שאוזני הטעו אותי. "מי זה מזרחי?" מלאך המוות נדמה כקופא במקומו. קולו היה מהוסס כשענה, "אתה אורן מזרחי, לא?" "לא. אני שמואל כץ." הוא היה נבוך. אני כמעט בטוח. "כאן זה לא... דרך ז'בוטינסקי 54?" הוא שאל. "לא. זה שדרות ז'בוטינסקי 54," עניתי. מת או לא, הרגשתי גל של קרח בבטני. "סליחה רגע," מלאך המוות חיטט בשרוולי גלימתו והעלה משם מחשב כף יד, שנראה רגיל לגמרי, אם לא היה אחוז בידה של ישות מהעולם הבא. "זה לא יכול להיות," הוא מלמל בזמן ששלף את עט-המגע הקטן. "אני משוגר אוטומטית לכל יעד לפי סידור העבודה שלי. עכשיו שש ועשרה, לא? הנה זה, מזרחי, אורן..." "סליחה," קטעתי אותו. "עכשיו לא שש ועשרה. עכשיו חמש ועשרה." "מה?" הוא נשא אליי מבט תוהה. "חמש ועשרה. עברנו לשעון חורף היום." "שעון חורף," מלאך המוות חזר על המילים באופן מוכני. הוא הרכין את ראשו המבורדס שוב אל המחשב שבידו ונגע פה ושם בעט הקטן על המסך. לאחר מכן, להפתעתי הרבה, משך לאחור את ברדסו. נרתעתי בחרדה, מתכונן לצרוח. בכל סרטי האימה שראיתי, אפשר היה לקבל התקף לב רק מלראות את "הקוצר" פנים אל פנים. אבל הצרחה קפאה בגרוני כשבמקום הגולגולת המעשנת שציפיתי לראות מתחת לברדס, התגלו פנים נעימים למדי, אם כי חיוורים, של בחור רזה וממושקף. גם קולו נשמע רגיל יותר, כאילו הברדס שימש כמין מערכת הגברה חוץ-ממדית. "תראה, ייתכן ויש כאן בעיה קלה," הוא אמר. אני לא חושב שיש מישהו בעולם שהיה שמח לשמוע משפט שכזה ממלאך המוות. "מ-מה הבעיה?" "כנראה שהיתה תקלה," הוא אמר, ולאחר מכן השפיל את מבטו אל מחשב כף היד שלו והקליק פה ושם. הבנה נוראה החלה להתגבש בתוכי. "אני רוצה להבין מה שאתה אומר לי," נשמתי עמוק, נזכרתי שכבר איני צריך אוויר, והפסקתי. "לא הייתי אמור למות?!" מלאך המוות הביט בי, מקימט את מצחו. "כולם אמורים למות," הוא הכריז בנימה פילוסופית. "האלמוות-" "עכשיו, עכשיו, לא הייתי אמור למות עכשיו," תיקנתי בקוצר רוח. "אה, עכשיו," מלאך המוות נראה כחש בעליל שלא בנוח. "כן, ובכן, ייתכן והיתה תקלה קטנה, כפי שאמרתי-" "קטנה?! אני מת!" צרחתי. הוא הביט בי במבוכת מה. "כן, טכנית. אבל בכל מקרה היית אמור למות היום. מתישהו. אני חושב." הוא השפיל מבט שוב אל המחשב, שצפצף בעליצות. "אה, הנה. באמת לא עדכנתי כאן את השעה הנכונה. עכשיו זה בסדר." המחשב הזעיר נעלם אי-שם בין קפלי גלימתו של מלאך המוות, שקם מן הספה. "מה בסדר?" שאלתי בחשדנות. "הקדמת את מותך בזמן-מה, אבל לא תהיה שום בעיה. תהליך המעבר לעולם האמת ימשיך כרגיל," הוא היסס מעט לפני שהמשיך, "אולי כדאי שאתן לך פתק, ליתר ביטחון." ובכן - here we are. מאז מותי בטרם עת ועד עכשיו גיליתי מאגר מדהים של משרדים, דלפקים, אשנבים, פקידים ופקידות מכל הצבעים והגדלים. מסתבר שכשאתה מת שלא בזמנך הרי זה כמו נישום שהגיע מרצונו למשרדי מס ההכנסה - איש לא יודע מה לעשות איתו. נראה שהפתק של מלאך המוות רק הוסיף על מבוכתם של הפקידים, שלא ממש ידעו איך להתייחס לפיסת קלף שמדיפה ריח של גפרור מעשן ונושאת את הכתובת המסתורית "חריג פמ"ל (טכני) הוב' צ"ג, זלקוביץ". בינתיים התמקמתי לי לא רע במסדרונות של העולם הבא. יש לי עגלה קטנה עם ארגזים לאכסון הניירת שצברתי ויומן עב-כרס לתיעוד מסעותיי בין המדורים, האגפים והמחלקות. מחשב כף יד כמו של מלאך המוות טרם השגתי, אבל אין לי לאן למהר. נדמה לי שגיליתי את הנצח.
 

Arana

Active member
מנהל
הערה

הסיפור הזה מקוצץ באכזריות חסרת תקדים. משום מה מערכת ההודעות התעקשה שיש לי יותר מ-6,500 תווים, גם כש-word אומר אחרת. נפלאות הטכנולוגיה המודרנית.
 

Arana

Active member
מנהל
הבנתי שצריך להכניס אותו בהודעה אחת

 

Rivendell

New member
תגובה לסיפור

חמוד מאוד מאוד!
קצת הזכיר לי את טרי פראצ'ט בקטעים מסויימים. ההומור במידה ובצורה הנכונה, וזה מאוד ידידותי לקורא. אהבתי.
 

Rivendell

New member
את אמורה כבר לדעת שאני לא מחמיאה

כשזה לא מגיע
אז יש לך בהחלט סיבות להיות גאה ומוחמאת, הרווחת את זה!
 

Yuli Gama

New member
ממש, ממש חמוד :)

אהבתי שהדמות לא מספרת על מה שעבר עליה, אלא מראה לנו את זה :) ממש יכלתי לראות את הבחור הממושקף בתוך הגלימה :) אהבתי את התיאור של התהליך היצירתי של הדמות בהתחלה. הדרך שראיונות לכתיבה עולים לדמות בתוך הראש. אני מהמרת שאצלך התהליך זהה :)? התיאור אמין, וקל להזדהות ולהאמין בו לכל מי שכותב. אבל (היה צפוי פו אבל, לא?
) החלק הזה לא קשור בשום דרך למה שמתחש בהמשך. פסקאה שלמה שמנותקת לחלוטין מתוכן הסיפור. שני ניטפוקים קטנים: 1) הכתיבה באנגלית בסוף ממש צורמת לעין. היא חביבה, אבל היא פשוט קופצת פתאום אחרי סיפור שלם בעברית. מעכבת וקצת מפריעה. 2) מה בדיוק ראשי התיבות שנרשמו בפתק?? עד שני הנקודות האלו הסיפור זרם, היה כיף לקרוא, ואז שני הנקודות העלו באים ועושים רגלית לקורא. אבל הסיפור מצחיק וממש, ממש חמוד.
 

Arana

Active member
מנהל
../images/Emo13.gif

קודם כל תודה רבה על ההתייחסות החביבה. בגרסה השנייה תיקנתי: א. את עניין האנגלית נכון - צורם, אבל באותו זמן לא היה לי רעיון יותר טוב. אני גם לא בטוחה שמה שיש שם "יושב" כמו שצריך. דיגדג לי לכתוב "הנני כאן" סטייל יהורם גאון, אבל בל נגזימה... ב. את הפסקה הראשונה - דווקא אהבתי אותה, וקלעת לעניין של ההשראה שלי (טוב, מה שאמיתי גם נראה הכי אמין). אבל את (וגם אסתר) צודקות בהחלט שהפסקה הזו די מנותקת מההמשך, אולי כי מאז הכתיבה שלה ועד שסוף-סוף עליתי על הרעיון העיקרי של הסיפור עבר הרבה מאוד זמן. זה סיפור שלא נכתב במיוחד לתחרות. kill your darlings אומר סטיבן קינג ב"על הכתיבה": קצץ את הקטעים שאתה אוהב אם הם מפריעים לסיפור. אז זה הלך. מה שנשאר בפסקה הזו הם שני דברים: איזכור של קפקא (כי הסיפור של בירוקרטיה שלאחר המוות הוא די קפקאי) והתחושה של קליטת הרעיון, כי הדמות אכן מרגישה משהו, אלא שזה המוות ולא המוזה. לגבי ראשי התיבות בפתק - השד יודע מה משמעותן, וכנראה הוא היחיד שיודע. המספר לא יודע, ולכן גם הקוראים (ואני) לא יודעים. ושוב תודה!
 

אסתר 1984

New member
אהבתי.

מזכיר קצת את מוות של טרי פראצ'ט... אבל הקטע בהתחלה (כשהוא יושב ומנסה לכתוב ואין לו מוזה) - למרות שזה תיאור מצויין, אין לו שום קשר להמשך העלילה... יפה, בכל אופן.
 

Arana

Active member
מנהל
סיפור לתחרות - גרסה שנייה../images/Emo63.gif

סעיף קטן ג' אותו יום החל כרגיל. הגעתי הביתה אחרי משמרת לילה, נפלתי למיטה אפילו בלי כוח להתקלח והתעוררתי אחר הצהריים כשאני אולי לא אדם חדש, אבל בהחלט בכיוון הנכון. אחרי מקלחת חמה וארוחה קרה התיישבתי, כרגיל, מול המחשב. כשאין לי הגיג לכתיבה אני שונא את המסך המרצד שלו. חשבתי שיהיה נחמד לכתוב משהו בסגנון קפקא, וחיכיתי לזרם המוזר שמבשר על מוזה - תחושה של גל ואקום שעובר דרך ראשי ועמוד השדרה שלי ומשאיר אדווה של התרגשות. ואז זה בא. זה לא היה אותו גל מוכר של רעיון, אבל דומה. הפעם הרגשתי צמרמורת חולפת את כל גופי ואז שלווה אופפת אותי. המתנתי לראות אולי מדובר בשדרוג של קליטת רעיונות, אבל מוחי לא התמלא במילים ותמונות, אלא רק בתחושה קלילה של נוצות. זה היה מוזר. איכשהו לא הרגשתי כמו עצמי. הסתכלתי מטה על ידי וראיתי אותן שמוטות בחיקי. לא זכרתי ששמטתי אותן. הזדקפתי בכיסאי והסתובבתי לאחור, ואז קפצתי בצרחה אדירה, דוחף את הכיסא אחורה בכוח ומתרחק ממנו בתנופה. ישבתי על הכיסא. כלומר, ראיתי את עצמי יושב על הכיסא, אבל הייתי בטוח למדי שאני עצמי לא יושב שם. הרגשתי את עצמי עומד במרחק של מטר מהמקום בו ישבתי, עומד בגבי אל קיר החדר; אבל ראיתי את עצמי יושב על הכיסא, ראשי שמוט לאחור בהבעה פתטית של דג שנלכד על היבשה. עמדתי כך זמן מה, בוהה בעצמי עד שקול עמוק החריד אותי, "זה נראה מוזר בהתחלה," אמר הקול. "אתה תתרגל." הצצתי לאותו כיוון. היה שם כתם כהה, מעין חור בחלל החדר ששבר את קרני האור סביבו. כשהסתכלתי לתוכו הרגשתי שגלגל העין שלי מעקצץ. הכתם התערבל, רעד ולבש צורה, והסתבר לי שהוא יושב בנוחות על הספה שאוסנת שלחה לא מזמן לריפוד. זנב של מחשבה בנוגע לרגישות של אוסנת בכל הנוגע לכתמים ולריפוד חלף בתודעתי ונמוג. הכתם המשיך להתגשם לדמות שדמתה למישהו עטוף בגלימה כהה. הוא ישב שם, כנראה מביט בי, אם כי ברדסו גרם לפניו - למקום בו היו אמורות להיות פניו - להיראות כמו באר אפלה. "מי אתה?" שאלתי את השאלה המתבקשת מאליה. שביב שניה לאחר מכן חשבתי על כך שהכתם עשוי להיות דוקא ממין נקבה, אך הדמות לא נראתה כמתרגשת. "אני מלאך המוות," הוא אמר, נשמע מעט מאוכזב מכך שנזקקתי להבהרות. "חשבתי שכולם מזהים אותי כשאני מופיע." "אין לך חרמש," ציינתי. המלאך משך בכתפיו. "כאבי גב," הוא הסביר. "הוא נועד רק לרושם, למעשה. בכלל לא ידעתי איך להשתמש בו, לא עברתי שום השתלמות." הנהנתי בנימוס. היה מאוד מוזר לנהל שיחת חולין כזו עם מי שנחשב אימת כל בעל חי. ואם הוא כאן לידי אז זה אומר ש... "אני מת?" שאלתי בזהירות. מלאך המוות נאנח. "זה לא ברור מאליו?" הסתכלתי שוב בגופי השרוע על הכיסא. לא ראיתי תזוזה של בית החזה או של כל חלק אחר בגוף. גם צבע פניי הפך להיות עמום ושעוותי. הרגשתי צער על עצמי. כל כך צעיר... נפרדתי מגופי בדממה, הוא שירת אותי בצורה כמעט מושלמת, הייתי יכול להסתדר איתו עוד כמה שנים בלי להזדקק לחלקי חילוף. הצצתי לעבר מלאך המוות. הוא המשיך לשבת בסבלנות על הספה, נראה עתה קצת יותר חד, כאילו מישהו סידר עבורי את המיקוד כשהתבוננתי בו. הוא הסתכל עליי מתוך באר ברדסו. אמנם לא יכולתי לראות את תוי פניו, אם היו לו כאלה, אך יכולתי להרגיש שהבעתו אומרת ציפייה. "מה עכשיו?" שאלתי. הייתי נבוך מעט. מעולם לא הייתי מת, כזכור. חשבתי שייפתח מולי שער לעולם הבא, שאשמע נגינת כינורות שמיימיים או, לחילופין, את זעקות המעונים בשאול. אבל דבר מאלה לא קרה. שמעתי את שעון הקיר מתקתק בנחת. "התהליך אוטומטי," הוא אמר. "תעבור לשלב הבא של ישותך בעוד דקות מספר, מר מזרחי." "סליחה," חשבתי שאוזני הטעו אותי. "מי זה מזרחי?" מלאך המוות נדמה כקופא במקומו. קולו היה מהוסס כשענה, "אתה אורן מזרחי, לא?" "לא. אני שמואל כץ." הוא היה נבוך. אני כמעט בטוח. "כאן זה לא... דרך ז'בוטינסקי 54?" הוא שאל. "לא. זה שדרות ז'בוטינסקי 54," עניתי. מת או לא, הרגשתי גל של קרח בבטני. "סליחה רגע," מלאך המוות חיטט בשרוולי גלימתו והעלה משם מחשב כף יד, שנראה רגיל לגמרי, אם לא היה אחוז בידה של ישות מהעולם הבא. "זה לא יכול להיות," הוא מלמל בזמן ששלף את עט-המגע הקטן. "אני משוגר אוטומטית לכל יעד לפי סידור העבודה שלי. עכשיו שש ועשרה, לא? הנה זה, מזרחי, אורן..." "סליחה," קטעתי אותו. "עכשיו לא שש ועשרה. עכשיו חמש ועשרה." "מה?" הוא נשא אליי מבט תוהה. "חמש ועשרה. עברנו לשעון חורף היום." "שעון חורף," מלאך המוות חזר על המילים באופן מוכני. הוא הרכין את ראשו המבורדס שוב אל המחשב שבידו ונגע פה ושם בעט הקטן על המסך. לאחר מכן, להפתעתי הרבה, משך לאחור את ברדסו. נרתעתי בחרדה, מתכונן לצרוח. בכל סרטי האימה שראיתי, אפשר היה לקבל התקף לב רק מלראות את "הקוצר" פנים אל פנים. אבל הצרחה קפאה בגרוני כשבמקום הגולגולת המעשנת שציפיתי לראות מתחת לברדס, התגלו פנים נעימים למדי, אם כי חיוורים, של בחור רזה וממושקף. גם קולו נשמע רגיל יותר, כאילו הברדס שימש כמין מערכת הגברה חוץ-ממדית. "תראה, ייתכן ויש כאן בעיה קלה," הוא אמר. אני לא חושב שיש מישהו בעולם שהיה שמח לשמוע משפט שכזה ממלאך המוות. "מ-מה הבעיה?" "כנראה שהיתה תקלה," הוא אמר, ולאחר מכן השפיל את מבטו אל מחשב כף היד שלו והקליק פה ושם. הבנה נוראה החלה להתגבש בתוכי. "אני רוצה להבין מה שאתה אומר לי," נשמתי עמוק, נזכרתי שכבר איני צריך אוויר, והפסקתי. "לא הייתי אמור למות?!" מלאך המוות הביט בי, מקמט את מצחו. "כולם אמורים למות," הוא הכריז בנימה פילוסופית. "האלמוות-" "עכשיו, עכשיו, לא הייתי אמור למות עכשיו," תיקנתי בקוצר רוח. "אה, עכשיו," מלאך המוות נראה כחש בעליל שלא בנוח. "כן, ובכן, ייתכן והיתה תקלה קטנה, כפי שאמרתי-" "קטנה?! אני מת!" צרחתי. הוא הביט בי במבוכת מה. "כן, טכנית. אבל בכל מקרה היית אמור למות היום. מתישהו. אני חושב." הוא השפיל מבט שוב אל המחשב, שצפצף בעליצות. "אה, הנה. באמת לא עדכנתי כאן את השעה הנכונה. עכשיו זה בסדר." המחשב הזעיר נעלם אי-שם בין קפלי גלימתו של מלאך המוות, שקם מן הספה. "מה בסדר?" שאלתי בחשדנות. "הקדמת את מותך בזמן-מה, אבל לא תהיה שום בעיה. תהליך המעבר לעולם האמת ימשיך כרגיל," הוא היסס מעט לפני שהמשיך, "אולי כדאי שאתן לך פתק, ליתר ביטחון." בואו נקצר. מאז מותי בטרם עת ועד עכשיו גיליתי מאגר מדהים של משרדים, דלפקים, אשנבים, פקידים ופקידות מכל הצבעים והגדלים. מסתבר שכשאתה מת שלא בזמנך הרי זה כמו נישום שהגיע מרצונו למשרדי מס ההכנסה - איש לא יודע מה לעשות איתו. נראה שהפתק של מלאך המוות רק הוסיף על מבוכתם של הפקידים, שלא ממש ידעו איך להתייחס לפיסת קלף שמדיפה ריח של גפרור מעשן ונושאת את הכתובת המסתורית "חריג פמ"ל (טכני) הוב' צ"ג, זלקוביץ". בינתיים התמקמתי לי לא רע במסדרונות של העולם הבא. יש לי עגלה קטנה עם ארגזים לאכסון הניירת שצברתי ויומן עב-כרס לתיעוד מסעותיי בין המדורים, האגפים והמחלקות. מחשב כף יד כמו של מלאך המוות טרם השגתי, אבל אין לי לאן למהר. נדמה לי שגיליתי את הנצח.
 
סיפור חמוד

ומעניין עם הרבה הומור .כמו כן אהבתי את הקצב שלו ואת הכתיבה מבחינה טכנית.
 

ailag

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

היה שווה לקפוץ לכאן..
אחלה סיפור.
 
למעלה