אחרי 3 שנים, המיתון מגיע גם לכאן....

nunimon

New member
../images/Emo7.gif אחרי 3 שנים, המיתון מגיע גם לכאן....

ידידי, חברי וגולשי הפורום השקטים יותר והרועשים פחות, אחרי למעלה מ3 שנים של ניהול הפורום, דלילות ההודעות בחודשים האחרונים הביאו את תפוז אנשים להחלטה שצריך לחתוך, ולעשות את זה כאן, מייד ועכשיו. אז ללא כל הודעה מוקדמת, הפורום ייסגר מתישהו במהלך השבוע הקרוב. (היה אמור להסגר כבר בחמישי האחרון, אבל מישהו שכח לכבות את האור) . את הדעה האישית בנושא, אני אשמור לערב בבר, והודעה תצא במסרים אישיים. (מי שלא יקבל, ומעוניין נא לשלוח לי מסר עם פרטים אישיים) אני רוצה להגיד תודה אישית לתפוז שנתנו לי את הבמה בתקופה הזאת, ולכל ההפתעות הקטנות והמשמחות ששלחו לי לחגים. ונסיים בקלישאה הידועה מכולם:"כל סוף הוא התחלה חדשה של משהו אחר...."
תשמרו על עצמכם, ונפגש בשמחות. אורי מנהל פורום ברמנים ברמניות (במיל')
 
תודה על הכל...

בתור קורא שקט בשנתיים האחרונות, נהנתי ולמדתי המון מהפורום. תודה לך NUNIMON, ולכל מי שכתב כאן. בהצלחה בהמשך. עידו
 
סגירת הפורום

נוכח רמת הפעילות הנמוכה הוחלט לסגור את הפורום בשלב הזה. אנו מודים לnunimon על ניהול הפורום ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך. המשך גלישה נעימה ב
אנשים
 
החלטה מטופשת...

מה מפריע לכם שהפורום פתוח? ידעתי שתפוז חולי רייטינג והם יעשו הכל בשביל זה. אבל למה לסגור את הפורום? נכון שהוא לא פעיל כמו פורום השרדות או שטויות אחרות כאלו, אבל עדיין יש אנשים שנהנים לקרוא בו, לכתוב בו, או להיעזר בו... הפורום הזה הוא הסיבה היחידה שאני עדיין בתפוז, וברגע שהוא יסגר אני כבר לא אהיה פה!
 

maxfain

New member
אז כנראה שבכל זאת פורום אמינם יותר מוצלח

פעם ראשונה שהסתכלתי על הפורומים הקיימים בתפוז, כ"כ הרבה שטויות שאי אפשר לתאר. לא מבין למי זה מפריע שהפורום הזה פתוח אבל מילא. נתראה אצל השכנים.
 

BASE G

New member
תודה רבה

הכרתי את הפורום רק בחודש האחרון ולצערי לא יצא לי לכתוב והייתי רק משתמש "סמוי", אבל תודה רבה, הספקתי להחכים הרבה ממנו. וחבל , באמת חבל שהוא נסגר, יש מאות פורומים פחות פעילים ממנו בתפוז שסתם עומדים ונוגעים לנושאים איזטוריים והזויים לחלוטין.
 
למעלה