דיון-כיצד להגדיל רשימות תפוצה?

../images/Emo70.gif../images/Emo35.gifדיון-כיצד להגדיל רשימות תפוצה?

החלטתי שהשיווק דרך האינטרנט יהיה לי הכי קל. לשם כך אני רוצה להגדיל את מאגר התפוצה שלי. עיצות למישהי?
 
אני סברתי שיש להגדיל../images/Emo13.gif

את מספר החברים שלי בפייסבוק. בהרצאה מקצועית ששמעתי באינטרנט (ואחפש קישורית כי לא זוכרת מי היה המרצה) נאמר מפורשות שמספיק 50 חברים לצורך הגדלת התפוצה אין לי מושג מהו העיקרון שעומד מאחרי זה. מעבר לכך הפורמים הם כלי שיווקי למרות שהוא מוגבל. (הפורם הזה הוא מתנה) בלוגים - בהם יש יכולת פרסום ושיווק יחסית טובה יותר. רשתות חברתיות נוספות. רשתות עסקים - מעגלים, קבוצות. פרסום כתבים, מאמרים, עריכת מפגשי הכרות ללא תשלום או בעלות סימלית. אני מניחה שיש עוד אני עוד טירונית.......
 
לגבי פייסבוק....

יש לי בעייה עם זה. אני פשוט מוצפת! זה לא מעצבן אתכן לקבל כל הזמן הודעות להרשמה לקבוצה, לאירוע, זה כבר יותר מדי. גם כאן השאלה היא איך לעשות את העניין חכם האם יש אפשרות למשוך אלי מתעניינים מבלי להעיק עליהם?
 

Merav Stern

New member
רשימות תפוצה

היי מיכל, אני מסכימה עם כל מה שנאמר עד כה ואוסיף עוד כמה אפשרויות: * קפה דה מרקר - פרסום דיונים והוספת חברים חדשים. * ערבי מבוא/חשיפה/היכרות - בהם ממלאים פרטים בכניסה או כחלק מההרשמה. * שליחת מייל בתפוצת נטו לכל החברים/משפחה - עם מידע מעניין ועם הצעה מפתה - "כל מי שישאיר את פרטיו יקבל..." וכמובן לקבל מהם להעביר את זה הלאה לכמה שיותר מעגלי חברים. ויש עוד בטוח.... חשוב מאוד לערוך את כל המידע. את כל כרטיסי הביקור הנאספים במפגשי נטוורקינג ופגישות עסקיות, את כל כתובות המייל של חברים בפייסבוק ובקפה דה מרקר ואז כמובן לפעול... לשלוח מייל או ניוזלטר עם תוכן מעניין שיגרום להם לרצות להמשיך לקרוא ועם זאת, חשוב מאוד מאוד שתמיד תהיה האופציה להסרה בצורה ברורה ונוחה. בהצלחה, מירב שטרן, ייעוץ עסקי, אימון אישי ליווי פרטני של לקוחות, הרצאות וסדנאות מתמחה בייעוץ לעסקים קטנים ובאימון קריירה
 
איזה ערך אני יכולה לתרום לנרשמים אלי לאתר?

שמעתי מספר ויברים (הרצאות חינם באינטרנט) המדברות על מתן ערך בצורת טיפים, ספר אלקטרוני וכיו"ב כיצד לדעתכן אני יכולה לצ'פר את מי שנרשם אלי לרשימת התפוצה באתר? מה את היית רוצה לקבל על מנת להיות רשומה אצלי?
 
הערך שהלקוחות שלך מחפשים

בשביל זה, חייבים להגדיר אלו לקוחות את רוצה! אחרי שהגדרת, שלא כל מי שאוהב טיולים הוא לקוח שלך! אלא רק כאלה שאת רוצה! ורק כאלה שמבינים את הערך שיקבלו ממך ומוכנים לשלם "כל מחיר". עכשיו שאלךי את עצמך (ואפשר גם באמצעות סקר, נושא פרסים, הגרלה למשל של כל מי שיענה..) מה אנשים היו רוצים לקבל! אני אישית הייתי רוצה בקיץ, לקבל כל שבוע ביום ד' מייל עם מסלול טיול "רטוב לילדים" השאלה אם את רוצה למתג את עצמך כמדריכת טיולי ילדים??? (אם טיולי משפחתו את רוצה..אז זו תשובה טובה! כאשה מבוגרת, הייתי שמחה לקבל טיפים על מסלולים מיוחדים, דווקא ש"לא כל עם ישראל נמצא שם" אולי, (כאשה מבוגרת שיש לה זמן :) הייתי רוצה לקבל ממך "סיפורים פיקנטים משהטח"- למשל: השבוע טיילתי עם קבוצת גימלאים וגילינו שהסבא היה זה שסימן את המסלול, עם המאהבת שלו, לפני 50 שנה ..או אנקדוטות אחרות... ברשותך, דוגמא לערך שארגון אמ"א שפ"ע מציע. קהל יעד- נשים בעלות עסק. הערך: טיפים לניהול חכם של העסק שנשלחים אחת לשבועיים. בהצלחה יקירתי!
 
תודה.אם יש לי מאמר על מסלול שיכול להתאים לקהל

רחב יותר- כמו "מסלולים רטובים", למה לא לפרסם אותו? גם מבוגרים ואפילו חלק גדול מהגימלאים יכולים להנות מהשביל התלוי על הבניאס למשל.... אבל נתת לי כיוון חשיבה מקורי, בהחלט. תודה
 

goldway

New member
משהו שימושי...

הי מיכל, שאלה נהדרת... תני משהו שימושי שמתאים לכולם לכל עונות השנה.... אם אני זוכרת נכון בעבר נתת פה רשימת ציוד לטיול ו/או לחופשה משפחתית לדעתי רשימה כזו היא נהדרת ושימושית ממליצה לעצב אותה יפה כך שיוכלו להדפיס ולסמן ושהלוגו שלך יתנוסס... בהצלחה, יעל גולדמן שי ייעוץ שיווקי חכם
 
שאלת על לצ'פר אז בעיני

אפשר ליצור רשימת מוצרים מחינם ועד המוצר היקר ביותר שלך. בעיני צריך להתחיל מהמוצר היקר- להגדיר מהו בעצם? טיולי משפחות? אירועים של טיולים מוזמנים עבור מישהו? ואז לרדת ל'מטה' למוצרים משלימים שאת יכולה להציע כמו הרצאות הרצאות אינטרנטיות בחינם מאמרים עם טיפים ומידע
 
הרעיון הוא ליצור כמה מוצרים

ואז לשלוח לרשימת התפוצה שלך מוצרים שונים- החל ממשהו בחינם כמו מידע- מאמרים, הרצאות, לינקים לסרטונים, השראה, טיפים לאט לאט לחשוף לעוד דברים בערך רב יותר ולאט לאט להציע את המוצר היקר ביותר שלך. נסי ליצור מסננת כזו. למשל אחד המוצרים יכול להיות מערכת שמע של סיפורי טיולים נבחרים למכירה. אין ספק שזה לא המוצר העיקרי שלך אבל לא כולם יכולים לטייל ולהגיע אליך ויש הרבה אנשים שאוהבים לדעת סיפורים וישמחו לקנות ערכה כזו. אז הנה לך מוצר משלים שתוכלי למכור לרשימת התפוצה אחרי שכבר הכירו אותך ונתנו בך את אמונם. זה דורש הרבה עבודה אבל זה מעניין ומרחיב..
 

rayshlomi

New member
מנצלש"ת את הדיון לשאלה- איך אני יוצרת רשימת

תפוצה בג'ימל האישי שלי? כל פעם שאני שולחת הזמנות ליריד אני רוצה לשלוח לאנשים מסויימים ולאפשר להם לבקש לרדת מרשימת התפוצה.
 
זה די פשוט

אם יש לך ווינדוס XP של 97 ואילך, אז את יכולה בקלות להכין לך את האנשים בקובץ אקסל (כך אני לפחות עושה כרגע, המטרה שלי לעלות את כמות רשימת התפוצה ואז להתחיל לעבוד בצורה מסודרת עם מערכת ניהול שליחת מסר.) ואז אני מסמנת את כל הטור של הכתובות מייל ומעתיקה אותו לרובריקה של "TO או "אל" (רק שהרשימה תהיה נסתרת, שהם לא יראו אחד את השני, מאד חשוב!!!) כך את יכולה להכין לך גליונות אקסל לפי קבוצות עניין: נניח לקוחות מהעבר, יוצרים כאלו או אחרים, חברים דרך הילדים ומערכת החינוך שלהם, אנשים שפגשת בכנס כלשהו וכיו"ב ואז את מחליטה מה לדוור ולמי.
 

rayshlomi

New member
ת'אמת שהקדשתי לזה שעה עכשיו

וזה דיי פשוט ואין צורך באקסל, פשוט הגדרתי קבוצות דרך אנשי קשר של המייל ואז אפשר לשלוח מייל רלוונטי לכל קבוצה בלי צורך להעתיק וכו' אבל תודה על התשובה!
 

imash

New member
פשוט מאוד -

במקום שהנמענים יהיו רשומים בשורה to יש לך מתחת bcc = מצב של נמענים נסתרים
 
למעלה