השירים שלכם

Rukia nik

New member
../images/Emo79.gifהשירים שלכם../images/Emo79.gif

נגיד והייתה לכם ורק לכם האפשרות לבחור רק 15 שירים שטוקיו הוטל יבצעו בהופעה בישראל, איזה שירים הייתם בוחרים?
אתם יכולים לבחור 15 שירים מכל השירים של טוקיו הוטל! לדוגמא: Black live every second Wir schliessen uns ein Schrei וכן הלאה.. יאלה לענות! מקווה שתהנו!

dorkiflitz

New member
אוהווווו.. קבלו את הרשימה שלי!!

der letzte tag durch den monsun Gegen meinen willen (!!!!!!!!!!) Heilig(
) ich bin nich ich (אעהעהע כןןןן!!!) Love is Dead Rette mich schrei Spring Nicht By your side Wenn Nichts Mehr Geht (כל כך!!!) An deiner Seite (Ich bin da) Hilf Mir Fliegen Vergessene Kinder Instant Karma ועוד אחד כי הוא חייב לעשות הדרן לא?
Reden

ElinorLahav

New member
לא בעצם אחרים !

Durch den Monsun+הגסה האנגלית
ready set go schrei leb die sekunde Heilig Spring Nicht ich bin nich ich (אייך בלי
) totgeliebt reden ( כמוווווווווווובן
) Rette mich by your side Wenn Nichts mehr ghet Schwarz gegen meinen willen זהו

Ich liebe T H

New member
../images/Emo203.gif הרשימה שליי[:

love is dead
ready set go
totegbielt לא רושמים ככה בטוווח! אבל העיקר הכוונה נו...;[
spring nicht
through the monsoon
final day
hallo
ich liebe dich
dont jump
ich bin nich ich
Rette mich
schrei
Vergessene Kinder
Instant Karma
durch den monsun
אפשר רק 15;[[ מי קרא?:)

Rukia nik

New member
ה-15 שלי!../images/Emo9.gif

Durch den Monsun (כי בלעדיו אין הופעה!
) Schrei Rette mich Ich bin nich' ich Thema Nr.1 totgeliebt heilig reden vergessene kinder Instant Karma hilf mir fliegen by your side final day Don't Jump On the Edge אבל הכי הרבה הייתי רוצה שהם ישירו את heilig

Leb Die Sekunde

New member
שלי שלי..

1. הכי עדיפות!! Wo Sind Eure Hande 2. Ich Brech Aus 3.schrei ולא סקרימ!!!! 4.או DDM או מונסון אני ישמח לאחד מהם.. למרות שרוב הסיכויים שמונסן יהיה 5. leb sie sekunde ואז אני יצעק"היי זה אני"XD 6. spring nicht 7.beicthe 8.nach dir kommt nichts 9.Thema # 1 10.Wir Sterben nimals aus 11.vergaesna kindar.. ואז אני יבכה
כי זה יהיה מרגש.. חח 12. an deiner seite 13.Ubers Ende Der Welt 14.freunde bleiben 15.der letzte tag אני יודעת שחוץ ממונסון אין פה שירים באנגלית.. אני ממש לא אוהבת שירים באנגלית!! אממ שבת שלום מחר בצצפר.. שוב:\\

עונה

schrei Spring Nicht rette mich reden-השיר הכי יפה שלהם לדעתי!! raise youre hands instant karma ready letze go scream monsoon final day love is dead monsoon-בגרמנית by your side dont jump iready set goבגרמניתתת זהו.. למרות שאני לא אסתפק ב15!! זה קצת

../images/Emo191.gif ../images/Emo79.gif../images/Emo79.gifאוה אוקיי :

Der lezte tag
On the edege
Wir schliessen uns ein
Black
Scrhei
Wo sind eure Hände
Vergessene kinder
Stich ins glück
Freunde Bleiben
Ich Bin Nich' Ich
Unendlichkeit
rette mich
Hilf Mir Fliegen
Spring nicht
Übers Ende Der Welt

SpongBobit

New member
שלהלהשלהלה../images/Emo3.gif

Schrei Leb die sekunde Ich Bin nich' ich Rette Mich Wenn Nichts mehr ghet( השיר מספר 2 אצלי
) Jund und nicht mehr jugendfrei Übers ende der welt Spring nicht (השיר מספר 1 אצלי
) Wo sind eure hände Ich brech aus Vergessene kinder Trough the monsoon Don't Jump Ready, set, Go Scream וחייבת עודXD in die nacht,
אבל שביל יבעט בטום,או הפוך

SpongBobit

New member
חח כדאי לך../images/Emo9.gif..

זה פשוט ממכר,לא הכי יפה שלהם כמובן אבל ממש ממש ממכרD: כמו השיר של סינימה ביזאר

למעלה