ציףציף1000
New member
../images/Emo79.gif סיזיפוס I-IV ../images/Emo79.gif
והגענו לצד האולפן באומהגומה. ארבעת הקטעים הראשונים הם שלושת חלקיו של "סיזיפוס", של ריק רייט. לטעמי, אלו הקטעים הגרועים ביותר שרייט כתב עבור הפלויד. העדרם של נגנים אחרים, דינמיקה כלשהי עם כלים אחרים ונקודות מבט שונות - מלבד כלי הקשה פה ושם - הופך את הקטעים לתלושים. העדר הקשר מילולי או מוסיקלי, גורם להם להשמע יומרניים. מעניין שרייט בחר דווקא בגישה גותית, כוחנית, לקטעים אלו; אין בהם את הצליל הפלוידי המוכר, שרייט הוא האחראי העיקרי לו, מלבד בחלקו הראשון של הקטע הרביעי, שהוא גם היחיד שיש בו עניין כלשהו (ואולי זה פשוט כוחו של ההרגל; אוזנינו רגילות כבר לצליל הפלוידי, ומחפשות אותו?). רייט מקבל נקודות על התעוזה והנסיוניות, אבל לטעמי הנסיון הזה נכשל. ואיך אתם רואים את "סיזיפוס"?
והגענו לצד האולפן באומהגומה. ארבעת הקטעים הראשונים הם שלושת חלקיו של "סיזיפוס", של ריק רייט. לטעמי, אלו הקטעים הגרועים ביותר שרייט כתב עבור הפלויד. העדרם של נגנים אחרים, דינמיקה כלשהי עם כלים אחרים ונקודות מבט שונות - מלבד כלי הקשה פה ושם - הופך את הקטעים לתלושים. העדר הקשר מילולי או מוסיקלי, גורם להם להשמע יומרניים. מעניין שרייט בחר דווקא בגישה גותית, כוחנית, לקטעים אלו; אין בהם את הצליל הפלוידי המוכר, שרייט הוא האחראי העיקרי לו, מלבד בחלקו הראשון של הקטע הרביעי, שהוא גם היחיד שיש בו עניין כלשהו (ואולי זה פשוט כוחו של ההרגל; אוזנינו רגילות כבר לצליל הפלוידי, ומחפשות אותו?). רייט מקבל נקודות על התעוזה והנסיוניות, אבל לטעמי הנסיון הזה נכשל. ואיך אתם רואים את "סיזיפוס"?