בגדים

maxbass

New member
../images/Emo91.gifבגדים../images/Emo92.gif

אני עובד עם מאיה6, בניתי מודל של דמות, רציתי לשים בגדים לא צמודים עליה, באיזה שיטה עדיף לפעול? לגבי בגדים צמודים אני מבין שפשוט מספיק לסמן את הקונטור של הבגד כאדג' ואז לעשות אקסטרוד. אבל אם זה לא צמוד זה נראה לי יותר בעיה, והאם יש אפשרות לעשות את הבגד ממושמע לכח המשיכה, בכך שייצור כפלים וגם שתייהנה לו אינטרקציה עם הגוף עצמו?
 

maxbass

New member
מישהו../images/Emo35.gif

משום מה כמעט ואף פעם לא עונים לי בפורום הזה:/ אז אם לא התשובה על השאלה הקודמת, אז לפחות על זה: איך אני מוסיף דברים למשטח שהוא CLOTH ז"א, להוסיף חגורה או כפתורים... כי הרי זה איזשהו משטח מיוחד ולא משטח רגיל. וכמוכ כן, איך אני עושה את ה CLOTH עבה ולא דק כפי שהוא נוצר (עדיין לא התנסיתי עם הפונציה של CLOTH אבל נראה לי שזה הפתרון בשבילי, וממה שקראתי בHELP של מאיה, לא מצאתי תשובות לשאלות הנ"ל)
 

TomerEp

New member
למה דווקא בזמנו שלמדתי מאיה

(שנת 2000) היה בעזרה את כל התשובות לכל השאלות ולימדו שם הכל, תלך לCloth ותנסה לעשות את זה שם, זאת הדרך לעשיית בגדים במאיה, ואחד היתרונות שלה שלא צריך פלאג אין חיצוני כמו במקס(אני כבר לא יודע מה קורה היום במקס אני מדבר על המקסים הישנים). אהה ואם אתה מתקשה, והינה לינק חטוף לעזרה של מאיה איפה שמלמדים אותך לעשות מכנסיים עם מאיה cloth http://caad.arch.ethz.ch/info/maya/manual/MayaCloth/UserGuide/Pants.fm.html#179004
 

maxbass

New member
אוקיי... תודה, אבל

לגבי העניין של איך להוסיף לבגד, דברים כמו חגורה או כפתורים, ושיהיו חלק מהבגד ויזוזו אותו... לזה עוד לא מצאתי תשובה
 

maxbass

New member
וגם..

איך שולטים על עובי הבד? כדי שזה לא יהיה דק כמו שזה נראה
 
למעלה