גלגלי כביש

DANNY011

New member
../images/Emo91.gif גלגלי כביש

אשמח לקבל המלצות לגלגלי כביש לרוכב במשקל 84 קג כרגע מתלבט בין מספר דגמים מוויק קסריום ELITE ROLF PRIMA VIGOR קומפניולו SCIRROO חשוב לי עמידות,ותחזוקה מינימלית ופחות משקל תודה מראש
 
מאביק סריום עילית

יש לי את הגלגל וזה הגלגל שיתאים לך בול. אפס תקלות כבר שנתיים (לי לפחות). הגלגלים הם יחסית יותר כבדים, 1700 גרם אבל חזקים וקשיחים!! לחבר שלי יש את הרולף והוא לא מדהים במיוחד, הוא קל אבל נוטה להרבה בעיות. מקווה שעזרתי
 

levinerez

New member
בתור יבואן שהביא הרבה שירוקו לארץ

אני יכול להגיד לך שזה גלגל מדהים למטרה שלשמה הוא נוצר - אבל הפספוס שלך הוא שעל מנת לבחור גלגל אתה צריך להגדיר לך את השימוש שתעשה בגלגל, רכיבת מישור או עליות, רכיבות נפח, רכיבות מהירות, רכיבות ראפטינג, אינטרוולים בספרינטים, רכיבות בגשם וכיוצא בזה. רק אחרי שתגדיר את חלוקת הקמ שלך באמת תוכל לקחת מבין אוסף הגלגלים את המושלם שביניהם. דוגמא: 1. גלגל עם חישוק דק 20-25 ממ משמש לעליות או לרכיבות קבוצתיות עם תאוצות שכין הוא מאיץ טוב - אולם אין הוא מתאים לרכבישות נגד שעון או טריאתלון מכיוון שהוא לא שומר על מהירות. כמו כן היציבות שלו בירידות פחות טובה מכיוון שכל משב רוח יעיף אותך מהאופניים. 2.גלגל עם חישוק עבה 45-80 ממ יהיה פחות טוב לעליות כי הוא לא מאיץ טוב וכמו כן פחות טוב לרכיבות כביש עם מיאוצים. אולם הגלגל יהיה נהדר במירוצי נגד שעון וכן בטריאתלונים או ברכיבות מישור ארוכות. שים לב לא תמיד יש בארץ פנימיות לחישוקים כאלו - שאל כל מי שיש לו גלגלי ZIP 404 צריך או מאריך (שלא תמיד עובד טוב) או פנימיות יקרות של 60 ממ (לך חפש) 3. גלגל אמצע - 30-39 ממ משלב משני העולמות אך לא נותן את המושלם מביניהם. שיקולי תחזוקה: 1. שפיצים - האם יש במלאי, האם ניתן להחליף, האם אפשר בארץ, עלות שפיץ, זמן ההחלפה. 2. מיסבים - האם יש במלאי, האם ניתן להחליף, האם אפשר בארץ, עלות שפיץ, זמן ההחלפה. 3. חישוקים - האם יש במלאי, האם ניתן להחליף, האם אפשר בארץ, עלות שפיץ, זמן ההחלפה. ניסיון העבר מלמד ש: לגלגלי ROLF יש בעיה עיקרית שנקראת טרק!!! הם היו הבעל הבית ולכן רק לנציגים של טרק יש חלקי חילוף שלהם ----> לך חפש. בעיות של שפיצים שנשברים ומיסבים הרוסים נובעים בעיקר מחוסר כלי שנקרא מד מתח שפיצים וממיעוט שפיצים בגלגלים. לכן היום למרות כמות הטרקים האדירה שנמכרו עם גלגלים כאלו לא תראה היום הרבה כגלגלים כאלו שנוסעים עדיין בכביש הארץ וכדאי שתשאל בעלי טרק מסדרת 5XXX מה דעתם על הגלגלים הללו. שפיצים אין מיסבים אין ולכן אתה בחסדם של אתרי האינטרנט!!! האמינות של ROLF עלתה להם ביוקר כשאפילו TREK הפסיקה למכור את האופנים שלהם איתם!!! עלית 1900 גרם MAVIC - למרות נציג מכובד ומסורת יפה עדיין באתר של מוויק כתוב שאת השפיצים של העלית לא להחליף לבד אלה לשלוח לצרפת והם יעשו לך את זה. זה טוב לאירופאים - לך המשלוח יעלה כמו זוג חדש. מי שמאמין שאין שפיצים שנשברים חי בסרט!!! אם אתהרוכב בגשם שכח ממנו - אין פתח יציאה למים. שירוקו 1850 גר לזוג הוא טוב מכולם אולם אין מי שמוכר אותו כיום בארץ ואתה צריך לחפש לך אחד כזה בחול. מיסבים אטומים - קידמי דורש גירוז מידי פעם - שפיצים מיוחדים שדורשים בעל מקצוע ליישר. יש פתח יציאה למיים - לא מטפס מי יודע מה - עושים ממנו אחלה שולחן לקפה כשאתה דורס אותו עם האוטו. בתקציב שלך כדאי לבדוק ג: וולומקס, ריצי שימאנו אלכס (בעיני פשוט גלגלי קקי נוזלי אבל תבדוק) בונטרגר (דווקא בסדר השנה) קריס קינג
אמריקאן קלאסיק לי אישית יש באוסף הפרטי: 1. קמפניולו HYPRON TOBULAR 1200 גרם
ניצחתי אליפות ישראל איתם 2003 2. אמריקאן קלאסיק קרבון טובולר 980 גרם מקום 3 אליפות ישראל 2004 3. אחורי דיסק של כורימה (לא מרוצה ממנו) 4. אמריקאן קלאסיק 350 - 1350 גרם בשביל הכיף 5ץ גלגלי נבו דייטונה חישוקי ריגידה עם 160,000 קמ שבנה לי במיוחד יובל שטינמן שיבדל לחיים ארוכים - לאימונים ולחורף. והיו לי: 1. קסיריום SSC 2000 2. קסיריום SSC SL 2002 3. רולף פרו 4. נבות קריס קינג שפיצים טיטניום חלישוקי מוויק אופן פרו (כל הזמן נשברו שפיצים) 5. מוויק הליום 1999 7. ADA - עשו לי מחיר רק 1000 יורו
מקום 3 ניצנים עלית 2002 איתם 8. נבות רקורד חישוקי קמפניולו ברצלונה טובולאר - מעולים אם כי קצת 9. גלגל X קרבון של קורימה - הקקי קיבל שמינית ונזרק לפח. כבדים - דימא גורלקין ריסק לי קידמי בתאונה בקריטריום בגני התערוכה - מי שזוכר אולי עוד אני כבר לא זוכר כי היה לי חדר גלגלים מדהים בבית. ככה שאני מבין קצת בגלגלים
ארז
 

DANNY011

New member
../images/Emo92.gif עוד מספר שאלות

לארז חישוק דק הכוונה לגובה החישוק או לרחבו? אני מחפש גלגלים לאימונים וחשוב לי שיהיו אמינים.אני רוכב בגלגלי עם גלגלי אופן פרו ונבותדיטונה ולא מרוצה מהם,הגלגלים מקבלים שמיניות והנבה דורשת גירוז לפחות פעם במספר חודשים. האם אפשר לשנות גלגלים שנבנו לשימאנו לקומפניולו? מי מוכר גלגלי VELOMAX גלגלי רולף שציינתי הכוונה לסדרה החדשה שלא קשורה לחברת טרק. לא ידוע לי על גלגלי CHRIS KING -יש דבר כזה? זה מתאים לקומפניולו? בכל מקרה תודה על האינפורמציה והאמת אני די מבולבל
 

levinerez

New member
פסססט סוד קטן 9 ו-9 עובד!!!!

גם אם יש לך נבה של שימאנו - שים עליה קסטה 9 וזה יעבוד. לא מרוצה זה פונקציה של איך בנו לך את הגלגלים נבות שצריכות גירוז (בכל גלגל שהוא) זה אומר שהסוגר (אטם) פתוח והגריז יוצא החוצה - לא נשמע ממש הגיוני - שווה בדיקה. ROLF - באיידיש אומרים דהזילבערדרייך מיט אנויער דקורציה
קריס "המלך" קינג - אחלה !!! מצמן ושות ישמחו לעזור לך להפטר מכמה אלפיות
יום טוב (אני אישית יוצא לרכב עכשיו) ומזל טוב לשטיניץ (שוב על האליפות
ארז
 

Amir CTC

New member
לגבי ROLF

(רק הבהרה, בלי עקיצות...): 1. ROLF כפי שהיה שייך לטרק בעבר ונמכר על ידי טרק והיה מזווד על האופנים, אינו אותו גלגל כמו ROLF PRIMA. האחרונה היא חברתו החשדה של רולף ומדובר בגלגלים מעט שונים. לכן, גם אם תקנה היום ROLF PRIMA אין לטרק ולו קצה של קשר בין הגלגלים. כן תהיה בעיה עם חלקי חילוף מכיוון שהגלגלים הללו לא מיובאים לישראל. 2. השירות בעבר לרולף- מאז שנת הדגם 2002 לא קיים שיתוף הפעולה בין רולף וטרק. אין טעם לפתוח מחדש את הויכוח למה זה קרה (עלי, אני יודע אם הסיבות ולא קשור לאיכות זו או אחרת) או לגבי איכות הגלגלים, אבל עם כל הכבוד, דווקא לנו כיבואני טרק, לא היתה שום בעיה להשיג חלקי חילוף. עם כל הכבוד לגלגלים האחרים, לנו יש את היכולת להשיג חלקי חילוף לגלגלים שלנו ביתר קלות ובמהירות גדולה יותר מאשר לאחרים. והראיה לכך- היכולת שלנו לתת שירות לגלגלי הבונטרגר אשר אנו מיבאים. לכן, קצת מוזר שאמרת שיש לטרק בעיה עם שירות של רולף כשהיום השירות לבונטרגר לעניות דעתי הוא מצוין. מעין סתירה קטנה. ברכות לשטיניץ, אכן.
 

levinerez

New member
תיקון: אכן סוגיית הרולף היא הסטוריה

ולא נפתח את תיבת הפנדורה ההיא. בונטרגר נכון להיום גלגלים ללא בעיות ידועות ואכן קלים לכיוון - לא נתקלתי בבעיות שפיצים למיניהם בכלל וראיתי כמות לא קטנה שמסתובבת בשוק כביש והרים ויש הרבה כבוד
ארז
 

רובן Z

New member
כבוד!

אפשר גם ככה- שיח יבואנים שהציבור רק למד ממנו! יש המון ידע בשירשור, ואפילו כבוד הדדי. (למרות שעוד יש מקום לעדן את הניסוחים הבוטים של ארז...) טוב ליבואנים, טוב לנו הרוכבים. טוב לראות את שניכם תורמים לידע, הלוואי שתמשיכו לתרום ולהוסיף חיים לפורום זה ולפורום הראשי. כבוד!!!
 

cipo 1

New member
האם משהו מהיבואנים ירים את הכפפה

וייבא בצורה מסודרת את גלגלי VELOMAX לארץ אני את שלי הבאתי בעצמי ואני מאוד מאוד מרוצה. עודד
 

levinerez

New member
עודד רק לפני כמה תגובות ציינת שאתה

קונה ציוד רק בחול - אז מה אכפת לך אם איזה יבואן יביא אותם? אתה הרי תמשיך לקנות בחול לא? למה השאילתה בכלל????
 

gsprukt

New member
velomax בציר מרכזי

ראיתי שעל הסרוולו שציר מרכזי מוכרים מורכבים גלגלי וולומקס. האם הם גם מחוייבים לתת שרות לגלגלים מבחינת חלקי חילוף?
 

Mr Hunt

New member
90 אחוז נכון

אבל ראה את החברה שמטפסים בטור עם קמפי בורה, חישוק קל מאוד כמעט כמו האיפיריון אבל עם פרופיל מאוד גבוה. ראה את הגלגלים של אולריך ועוד רוכבים שנבנו להם באופן מיוחד גם עם פרופיל מאוד גבוה. בעיקרון מה שכתבת מאוד נעון אבל תמיד יש חריגות, לגבי פנימיות של 60 מ"מ יש של בונטרגר אבל לא איכותיות במיוחד אני ממליץ על קונטי אבל להזמין מחו"ל סטוק. ארז תגיד יש עדיין שפיצים CX-RAY להחלפה?
 
למעלה