מה לעשות?

efiwarsh

New member
../images/Emo91.gifמה לעשות?

במכירה שהתבצעה בלילה,הקונה כנראה לא הכניס את הקוד של הקופון ולכן הוא לא קבל את ההנחה על הרכישה. בהודעה של החנות מפורסם המבצע וכל מה שקשור להכנסת הקוד. מה דעתכן? לעשות לקונה,למרות הכל, ריפאונד דרך פייפאל? לצרף לו שי משמעותי למשלוח? לצרף בתוך החבילה שאשלח, כמה מילים ולהציע לו הנחה יותר גדולה בקניה חוזרת?
 

chop007

New member
והוא רצה להכניס את הקוד? הוא אמר שהוא לא הצלי

אני הייתי נותנת לו החזר העיקר שיהיה מרוצה... ואולי הוא יחזור שוב...
 

milshake

New member
היא לא ציינה בכלל שפנו אליה ושאלו מה עם ההנחה

אם הם לא ציינו שהם שכחו להכניס את הקופון אין מה לבוא מיוזמתך ולתת להם הנחה. הכנסת הקופון היא באחריות הקונה. זה כמו שקונה יבוא למסעדה עם תלוש לקינוח חינם ולא ישתמש בתלוש, אין זה מחובתך לצ'פר אותו ולהניח שהוא שכח להשתמש בתלוש. אם לאחר מכן הם פונים אליך ושואלים מה עם ההנחה שלי, אז תני לו REFUND בכיף.
 

onor

New member
אני עם מילקשייק

היו לי 4 רכישות מאז שפרסמתי את הקופון. אף אחד לא השתמש בקופון. הרי כל הרעיון של הקופון זה לא להתעסק עם פייפאל לREFUNDS ולא מתחשק לי להתחיל לרדוף אחרי לקוחות עם הקופון הזה. דרך אגב שמתי לב שכל פעם שהיה לי מבצע בחנות, רוב הלקוחות לא שמו לב אליו....
 

milshake

New member
גם אצלי היו מאז פרסום הקופון היו 4 רכישות

2 השתמשו בקופון, ו-2 לא השתמשו. הדוגמא שציינתי קודם מסבירה את זה הכי טוב, השימוש בקופון היא באחריות הקונה.
 

driaaa

New member
לא חייבים להחזיר

לי היה לקוח חוזר שלא השתמש בקופון, למרות ששלחתי לקונבו עם הקוד. זאת בחירה שלו. לא אמרתי לו כלום והוא הזמין ממני עוד שני ינשופים (וזאת תהיה הרכישה הרביעית שלו ממני!) גם ככה אני בקושי מרוויחה כשאני נותנת 10% הנחה...אז אני לא אדחוף ללקוחות בכוח הנחה. מי שרוצה, שייקח. זה הרי כתוב בכל מקום - בהודעה של החנות, בכותרת של הפריט ובתיאור של הפריט. קשה לפספס את זה..
 

efiwarsh

New member
תודה../images/Emo140.gif רק נקודה להבהרה,הלקוח לא פנה אלי

בבקשה לגבי הקופון. זו אני שחשבתי שאולי אני צריכה להפנות את תשומת לבו לענין אבל כמובן שהתשובה של מילקשייק והאחרים ממצה מבחינתי את הענין המון תודה ושבת שלום
אפי
 
למעלה