על שירות

atzmony

New member
../images/Emo91.gif ../images/Emo45.gif על שירות

אני רוצה לשתף אותכם בחוויה שכרגע עברתי בנוגע לשירות! לפני כשנה לדעתי יותר רכשתי UD ודרכם רכשתי גם מכשיר GPS BT308 של גלובלסט לפני כבר יותר מחודש הGPS עושה בעיות בקליטה הראשונית (המון זמן). עברתי דירה ואיבדתי את טופס האחריות של הGPS ואת הדיסק של UD למטרת רישום מחדש לאחר התקנה של גירסה חדשה. ביום רביעי לפני החג גילית שלאחר ההתקנה יש צורך להרשם מחדש ולדאבוני גיליתי שיש צורך בדיסק שאבד ,טלפנתי בלילה למוקד שירת כי חשבתי שזה שטויות לקבל את הקוד אך התברר לי שאני אצטרך להמתין למחרת בבוקר
שזה יום קצר להזכירכם והם מקווים שיספיקו לחזור אלי .... בוקר למוחרת אימייל עם הפרטים הנדרשים ואני מזכיר לכם אני כבר אחרי תקופת האחריות !!! (לאומת הראל שבתום תקופת האחריות אינה מספקת את דיסק/קובץ ההתקנה לעברית בחינם עם אבד/נהרס לאחר טום תקופת האחריות אם כי יאמר "לזכותם" שזה כתוב) היום היה השיא אני מתקשר לדיטק יבואנית גלובלסט מדבר עם בחור בשם דודי וכל מה שאני צריך לעשות הוא להגיע ... כן אפילו אין וויכוח אין שאלת זמן אחריות בהתחלה עוד ניסה להבין את הבעיה אך אחרי הסבר קצר פשוט אמר "תגיע תקבל חדש" בלי קבלות בלי הסברים פשוט תענוג של שירות
 
יובל באמת!

עכשיו זה עובר כל גבול! ב-9:32 בערב להתקשר ולהעיר את הטלפניות שלנו? הרי הם ישנות (או לפחות רואות כוכב נולד/נולד לרקוד/לרקוד עם כוכבים וכו')!!
יש סיבה שאנחנו עובדים עם דיטק וגלובלסט על אף שאלו לא המקלטים הכי זולים בארץ... ותודה על המחמאות
משה
 

atzmony

New member
משה

אני מקווה שהפסקה הראשונה נאמרה בציניות כי אני כתבתי בציניות את הציפייות שלי (ראה סמיילי טמבל)
 
למעלה