(../images/Emo96.gif) בלוג בע"מ
"חברות מסחריות מעדיפות לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית. הן לא אוהבות ביקורת - בוודאי לא כזאת שמופנית כלפיהם - ומעדיפות לדבוק בשיטות השיווק הרגילות. אך הגישה הזו מתנגשת עם אחת המגמות הבולטות כיום בתעשיית האינטרנט האמריקאית, מגמה שעשתה בחודשים האחרונים עלייה לישראל: בלוגים ארגוניים." (דה מרקר) http://advertising.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070905_901042&layer=hightech&layer2=coupon&layer3=advertise&layer4=article
"חברות מסחריות מעדיפות לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית. הן לא אוהבות ביקורת - בוודאי לא כזאת שמופנית כלפיהם - ומעדיפות לדבוק בשיטות השיווק הרגילות. אך הגישה הזו מתנגשת עם אחת המגמות הבולטות כיום בתעשיית האינטרנט האמריקאית, מגמה שעשתה בחודשים האחרונים עלייה לישראל: בלוגים ארגוניים." (דה מרקר) http://advertising.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070905_901042&layer=hightech&layer2=coupon&layer3=advertise&layer4=article