(
) תוכן שיווקי

נחמד...

מי שרוצה באמת להגיע לקהל יעד גדול זה יכול לעזור לו... אבל האמת, אני מצוי במין "קונפליקט" ביני לבין עצמי (למה במרכאות? כי זה לא בדיוק קונפליקט, אבל לא יודע איך להגדיר את זה) מצד אחד אני רוצה שייכנסו לבלוג שלי ויקראו את מה שאני כותב (בלי קשר ל"תוכנית התשלומים", אף על פי שאני רשום בה). אבל מצד שני, לא יודע איך לקרוא לזה, אולי פחד (או שזו מילה גדולה מדי) או חשש מקהל יעד גדול מדי (כמו לדוגמא בשרשור ההוא שכל אחד רשם את שיא כמות הכניסות שנרשמה בבלוג שלו). יכול להיות שזה טבעי... ואולי אם הייתי כותב בלוג בנושא ספציפי, כמו שהם כותבים בכתבה, אז הייתי רוצה יותר להיחשף לקהל גדול... אבל עכשיו אולי בגלל שזה יותר אישי, זה מלווה יותר בחשש... מה אתם אומרים? איך אתם הייתם והתייחסתם לזה בתחילת דרככם?
 

דיטי

New member
בהתחלה לא רציתי הרבה קוראים

לא בגלל שהבלוג (בניק דנטל) אישי, אלא בגלל שרציתי את החמימות והביתיות שמאפיינות מקומות קטנים. היום זה כבר לא משנה לי, כי ה"המוניות" בינתיים כמעט שלא פגמה.
 
גם אני בתחילת הדרך בכלל לא עסקתי

בלנסות ל"שווק" את הבלוג שלי, בגלל שהוא אישי, ולפעמים כתבתי שם דברים ממש אישיים. דברים שאפילו הסתרתי מעצמי, דברים שלא הייתי מסוגלת לקרוא אותם אחרי שעברה חצי שנה למשל. רק לאחרונה, אחר 4 שנים, אני מסכימה לעשות פעולות שיווקיות כגון: להקפיד על שימוש בתגיות, לפתוח ארכיון רשומות. להשתדל להקפיד על העיצוב, ולהיות מוכנה לקבל ביקורת על הבלוג. אצלי מאחורי כל ה"חוסר רצון לשווק", הסתתרה לה בעיה משמעותית באישיות: חוסר קבלה וביקורתיות גבוהה כלפי "האני שלי". עד היום כל פעם שאני מקבלת ביקורת על הבלוג שלי כותבים לי שאני לא משווקת אותו מספיק. בהתחלה הביקורת הכעיסה אותי, אבל עכשיו אני מתחילה לקבל אותה יותר בהבנה ולהסכים איתה.
 
אני דווקא מוותר על קהל היעד הזה

מאחר והבלוג שלי הוא אישי בכל מקרה יהיו כאלה שהבלוגים שלהם בסגנון אחר וימצאו בזה עניין
 
קראתי את הכתבה

אבל אני מסרב לכתוב בצורה מסויימת רק כדי שמנועי החיפוש יפנו יותר. לא רואה בעיה במצב כיום, מי שבאמת יחפש אותי גם ימצא
 

דנטל

New member
מה מעשי?

לעשות את מה שאתה הכי שונא שעושים? לכתוב בתגובות "בלוג יפה, אתה מוזמן לשלי"? כי עם כל הפירוט שם על קישורים, בתכלס רואים הכי טוב את ההמלצה הזו.
 

TaxiMedia

New member
רק את זה ראית ?

דוקא זה נכתב בהלצה וכדוגמא לקידום לא טוב. הוא מדבר שם על תוכן הפוסט שהופך לתוצאות חיפוש. על אתרים שמתעדכנים יום יום. על לינקים בתוך הפוסטים. על כך שגוגל אוהב בלוגים כי הם מתעדכנים המון ולא צריך לעבוד קשה ב - seo בכדי לזכות בתוצאות טובות להבדיל מאתר של חברה מסחרית שתתאמץ הרבה יותר בכדי לזכות. בין המילים יקירה. לא צריך לקחת משפט זניח מהפוסט ולהפוך אותו לאישיו!
 

דנטל

New member
על איזה בין המלים אתה מדבר?

אולי המשפט השנוא עליך היה בין המלים, כל השאר היה מפורש ומורחב עם דוגמאות. אני אומרת שהמשפט הזה הכי בולט שם, דווקא בגלל שאין עליו הרחבה. מבחינתי, הטיפוסים שמלכתחילה בוחרים בדרך המעצבנת הזו לקידום, יראו בכל הכתבה הזו רק את זה ועוד יותר ישתכנעו שזו הדרך. אני פשוט לא בטוחה שהם יבינו אחרת. זה לא שמדובר בטקסט כל כך מסובך להבנה, לדעתי, אבל הרי תגובה מעצבנת כזו היא קישור והיא הפניה והיא אפילו כתובה בכתבה - ייפי, בוא נשתמש בזה אפילו יותר! היה צריך להרחיב גם על התופעה הזו, או יותר טוב - לא לציין אותה בכלל. (יש בפורום הזה הרגשה של PMS וזה מעיק
)
 

TaxiMedia

New member
תשמעי, המנהל הביא כתבה על שיווק

בבלוגים. מצאתי לנכון להוסיף לינק לפוסט שקראתי לא מזמן. אין לי כוח להתנצח ואת הדברים שהוא כתב שם "בין המילים" צירפתי לך בתגובתי למעלה. אודה לך אם תסבירי לבור כמוני, מה זה PMS ?!
 
אוי סליחה, בפעם הבאה אכתוב "בדיחה"

למרות שלדעתי מי שקורא את כל הטקסט אמור להבין שה"בלוג יפה מוזמן לשלי" הוא פארודי. כל הטקסט כולו מציע המון דברים, אף אחד מהם הוא לא השארה של תגובות ריקות מתוכן פרט ל"בלוגיפהמוזמנלשלי". אשתדל להבא לכתוב ברור יותר, אם כי נראה לי שגם הבנת הנקרא (או לא חיפוש מיידי של השלילי) אצל חלק מהקוראים יכול לעזור. הכוונה היתה לדחוף את הלינק בכל טוקבק, ולא לדחוף טוקבק בכל חור. מי שיקרא שוב את המשפט הרלוונטי יבין זאת, אני מקווה. ושוב, סליחה. להלן כתובת הפוסט: http://shimshon.net/?p=41 להלן ציטוט הקטע שבו נמצא, לכאורה, "המשפט הכי בולט" לעיניים של דנטל (מאחר ומצאתי מעט אחרים שהוא כל כך בלט לעיניהם): "כל פעילות הקידום של הבלוג הזה היתה על הדרך, ללא מאמץ, באופן פרוביזורי לחלוטין, בהשקעה רק בדברים שהיה לי ממש, אהם, כיף להתעסק בהם. ממיני משחקים נוסח “חמישה דברים שלא ידעתם עלי“, ועד לדחוף את הלינק בכל טוקבק ותגובה בבלוגים (בלוג יפה, באמת, מוזמנים לשלי). השתדלתי לכתוב על אותו טווח נושאים, ובאותו סגנון כתיבה (אני כבר לא אוכל להיפטר ממנו, למרות שאני כבר דובר שיווקית שוטפת ברמה של שפה שניה). וככה, בלי להתאמץ, ורק מהדוגמה של הבלוג הזה בלבד, הצעיר מאוד (האייטם הראשון, על התמונה בכותרת הבלוג הזה, הופיע לפני חודשיים בדיוק) הצלחתי להגיע למיקומים טובים בשאילתות חיפוש העוסקות בנושאים עליהם כתבתי. מי שיחפש עליהם בגוגל, ואתה צריך להיות כלום בריבוע כדי שאפילו החברים הדמיוניים שלך לא יחפשו עליך בגוגל, יגיע גם לדעה שלי עליהם."
 
הכתבה הזאת לא הכי ברורה.

הכותב שולח אותך לחפש אלף קישורים בחוץ, ומרוב עודף קישורים אתה מתבלבל. לתת קישורים זה לא בהכרח רע, אבל צריך קודם כל לזכור להביע את הרעיון המרכזי בצורה ברורה. כתבתי פעם פוסט כזה אם יותר מידי קישורים ואח"כ לפי התגובות הבנתי שלאף אחד אין מושג מה לעזזאל רציתי להגיד, מייד מחקתי את הפוסט. זה הכי מעצבן לכתוב משהו שאף אחד לא מבין אותו.
 

ע ל ו מ ה

New member
כי את כקוראת לא מעניינת אותו ../images/Emo8.gif

הוא שם הרבה קישורים, כי הוא כותב בשביל גוגל
 
למעלה