Instrumental Motivation

  • פותח הנושא amera
  • פורסם בתאריך

amera

New member
Instrumental Motivation

אנא עזרתכם. בשאלון לתלמידי תיכון שחילקתי, היו שם 3 שאלות על Instrumental Motivation, והתלמידים היו אמורים לבחור בין להסכים או לא להסכים בסולם 1-7. בשביל שהשאלון יהיה RELIABLE , אמורים התלמידים לתת תשובות דומות ל- 3 השאלות. אבל ההתייחסות לשאלה השלישית היתה שונה. מה דעתכם, האם שאלה 3 לא מודדת Instrumental Motivation? ובימה הייתם מחליפים אותה בשאלה אחרת למדידת Instrumental Motivation?
1. Studying English can be important for me because my parents will be proud of me. 2. Studying English can be important for me because my classmates and teachers will respect me. 3. Studying English can be important for me because it will help me get a good job.​
 
השאלה השלישית

אכן נראית שונה. שתי השאלות הראשונות מתייחסות לאיך אנשים אחרים מסביבתי יתייחסו אלי. השלישית מתייחסת להשלכות על עתידי המקצועי. ייתכן שאתה צריך להרחיב את המושג instrumental motivation כדי לכלול בו את שני הדברים האלו. אפשרות אחרת היא פשוט להשמיט את השאלה השלישית מהשאלון הסופי - אם כי שני פריטים זה לפעמים מעט מדי (בד"כ ככל שיש יותר פריטים המהימנות עולה).
 

amera

New member
אם אני מחליפה בשאלה:

אם אני מחליפה בשאלה: I want to have as many Bagrut units as possible האם זו חלופה טובה?
 
להערכתי לא

גם השאלה הזאת לא מתייחסת לאיך אנשים אחרים יתפסו אותי. אני מעריך שתהיה לך שוב בעייה של מהימנות, ואם לא של מהימנות אז של convergent validity.
 

tulie

New member
אולי שאלה טובה

היא i want to study english because I want to excel כי הצטיינות יש בה משהו של תפיסת החברה
 
למעלה