Joyride 200

drgalx

New member
Joyride 200

האם לעוד מישהו יש הרגשה שהקטנוע חלש ומתקשה מאד לעבור את ה95 קמ"ש, כמו כן הצעות לגבי הגנת רוח, האם אפשר לכוון את מגן הרוח?
 

ixmix

New member
זו אינה חולשה, וזה לא 95.

אם הקטנוע שלך מתקשה לעבור את ה95, גש למוסך ובדוק מה קורה. אם הקושי הוא לעבור את ה105-110, זה וודאי בגלל מנתק ההצתה שנכנס לפעולה בערך במהירות כזו על מנת להגדיל אמינותו של הכלי.
 
כבעליו של ג'וירייד 200

...אין שום בעיה להגיע איתו ל-110 לא ניסיתי יותר מכאן שאיני יכול לומר מתי נכנס מנתק ההצתה לפעולה, אני יכול לומר כי גם ב-110 רוצה הכלי לתת יותר....הכלי נותן כל הזמן תחושה של כוח זמין והרבה....אכן גש למוסך...זה כלי שאמור כל העת לתת לך תחושה של הנאה.....
 

nuzzz

New member
היה לי 150 מאותו הזן, בפול גז עד

העצר השעון היה נעמד על 140 קמ"ש. מאמין "אופטימי" אבל בשקט זה היה סביב 125-130 קמ"ש אמיתיים. ממש מבאסת ההגבלה הזו. ד"א אחרי שהחליפו לי וריאטור קומפלט+3 פעמים סנדלי סחיבה הוא לא היה מצליח לעבור את ה120 קמ"ש. מי אמר מטרו ולא קיבל???
 

YenYang

New member
140 עם ג'וירייד 150?

במה תדלקת? תרד? אני ראיתי 120 וזה היה נראה לי לקראת קצה היכולת ומאז לא עברתי את ה 110 (מהירות שה150 מגיעה אליה ללא בעיה).
 

אורי-

New member
מתעלק על הנושא- ניו דיוק "נתקע ב100

לניו דיוק צריך להיות מנתק הצתה? הקטנוע שלי די עגלה , ומאיץ (זה נראה יותר כמו מאיט) ממש לאט , בערך ב 70 יש לו מעין מכת כוח והוא מטפס יפה עד 100 וזהו. שום דבר מעבר לזה... אם אני עוזב מצערת הוא מאיט , סחיטת גז מביאה אותו ממש מהר חזרה ל100 ושוב הוא נעצר... למישהו יש ניו דיוק מהיר יותר? (ת'כלס אני ממש לא צריך איתו יותר מ100 , אבל אם זה לא מנתק הצתה אלא קצה היכולת , אני אסע קצת לאט יותר כדי לא לשחוט את מה שנשאר ממנו). תודה.
 
למעלה