Kelly Sullivan's (Sage) new show

sigalit1000

עדיין לא הספקתי לראות, זה השתפר לדעתך בפרק ה2?

הפרק הראשון היה פרק כפול? תודה....

estee from ynet

I haven't seen the second episode

It was just posted on the Internet. The first episode was a double two-hour episode.

The review says that the second episode is somewhat better. The first episode was truly horrible. The white people were all nasty, or just white trailer park trash, and the black people were all nice and decent people. This must be how Tyler Perry sees them.

estee from ynet

It's the same piece of garbage

The second episode is not much different from the first episode. There is more vomiting, and there is an execution by white drug lords.

Except from one non-white person, the Washington people are just as disgusting as the trailer park white trash.

With this garbage of a show on her resume - Kelly Sullivan will not go very far in her career.

sigalit1000

ידעת שבין קלי [סייג'] וג'סטין [אדם] יש חברות ממש יפה

במציאות? הוא צייץ אתמול בטוויטר שלו שהוא שמח בשביל החברה שלו קלי וביקש מעוקביו לבדוק את הסדרה החדשה שלה [עם קישור לדף הטוויטר של הסדרה] ואמר דברים טובים לאנשים טובים....

שהיא עזבה את צחמ הוא גם צייץ דברים בסגנון ורשם שהוא מחכה לרגע שיעבדו שוב יחד, לא ידעתי עד אז שיש ביניהם כזו חברות במציאות.....

estee from ynet

I didn't know that they were friends

I know that Justin and his girlfriend are very close friends with the actress who plays Chelsea and with her husband

sigalit1000

כן השחקנית שמגלמת את צ'לסי היא הכי קרובה לג'סטין

היא והחברה של ג'סטין חברות שנים, זה כן..... אבל בכלל השחקנית שמגלמת את צ'לסי מאוד אהובה במציאות על רוב השחקנים..... השחקן שמגלם את ניק ציין שהוא רוצה שיכתבו סיפור אהבה בין ניק וצ'לסי כי הוא רוצה לעבוד איתה הרבה יותר [הוא אומר את זה המון] השחקניות שמגלמות את אבי, ויקטוריה וקלואי והשחקן קווין גם מאוד קרובים אלייה, תמיד תהייתי אם היא כזו חברותית שכולם ממש אוהבים אותה או מצחיקה או משהו אחר.....

sigalit1000

הסדרה החדשה של סייג' kelly sullivan ממשיכה לעונה 2

זה פורסם לפני כשעה בטוויטר והשחקנית אישרה זאת בטוויטר הרשמי שלה.....

sigalit1000

כן זה ממש מעצבן זה רושם....

we're sorry discovery go is only available in the us

sigalit1000

את הפרסומות לפני הפרק ראיתי ואז שהפרק היה צריך להתחיל רשמו

את זה: Sorry, an error has occurred. Please try again later אני די משוכנעת שזו לא תקלה, זו אולי דרך מנומסת יותר לחסום את הארץ..... זה ממש קשה למצוא אתר שבאמת עובד בארץ.... תודה רבה

sigalit1000

כן, בהנחה והם יעבדו, יש אתרים שעובדים עכשיו ונחסמים בהמשך...

ohadcarrington

ניסית לשנות את כתובת ה־DNS שלך?

כשהגענו לארץ הייתי עושה את זה כדי להמשיך לראות את חוק וסדר... יש בטח מדריכים באינטרנט...

estee from ynet

It's very irritating

I used to be able to watch everything on the most popular free site, and I have given it to many friends. But while my friends can still watch, I now keep getting the message: "Error loading media: File Not Found" on whatever I click on. In order to watch a movie or a TV show, I have to click on other than the main version, or go to another free site that I have learned how to manipulate...

למעלה