Locked Up and Tied Down
קודם כל, איזה פרק מדהים. (פעם ראשונה שאני רואה אותו!!) ממש מהמם!! וגם חכם לאללה! רק הרס טיפה הפתיחה הכ"כ צפויה. בעצם לא צפויה, מזויפת. זה היה ברור שהם הולכות לדבר על משהוא שקשור למה שיקרה בפרק. משהוא מהעבר.. מאז הפרק רק השתפר, קודם כל גם גבריאל קולטת את האנשים האלה באים (בטח הם עשו המון רעש) שזה כבר נקודה בשבילה. זה שזינה יכולה לדעת כמה הם מאיפה הם באו ומה הם אכלו לארוחת בוקר, זה כבר משהוא אחר... השופט של ביה"מש מוכר לי לאללה.. בטח שיחק כבר פעם בזינה. אבל אפילו הסצנה של בית המשפט היתה טובה יותר, כאילו השופט קלט את זינה ושהיא השתנתה, ובכל זאת, מה שזינה עשתה עם טרסה הזאתי. גוד דאמיט כמעט הקאתי. כל הפרק כ"כ הזכיר לי את השואה משומה. לא שיש מה להשוות בכלל אבל האווירה הייתה ממש דומה. אני חושבת שכל הקטע של העונש מוות. שהם יכולים להרוג סתם ככה מי שבראש שלהם, ולפני שהם הלכו לאכול אז כל האסירות מורידות את האתי חפירה שלהם, כאילו הם עבדו בחפירות... ועוד כל מיני דברים בסיגנון. קי איפה היינו? אהה זינה הולכת להילקח לכלא ההוא וגבריאל מדברת איתה. אני חושבת שכאילו הפרק זינה ממש הלכה לאיבוד עם עצמה. גבריאל ממש צודקת. מה שהיה היה והוא נקבר בעבר. ואין שום דבר בעולם שיכול לתקן או לכפר על זה, אז במקום להינמק בכלא לא עדיף שהיא תישאר בחוץ ותעזור לאנשים.. אז זה לא יכפר ולא יגרום לה להרגיש טוב יותר אבל לפחות היא הקדישה את החיים שלה למטרה נעלה. אז זינה טוענת שהיא לא מחפשת יותר משהוא שיגאול אותה רק משהוא שיעזור לה להרגיש שלמה ולוקחים אותה לספינה ואנחנו לא מקבלים תשובה- להיכנס לכלא זה מה שיעזור לך להרגיש שלמה?! עוד דבר קטן שהפריע לי זה הזמנים בפרק. טראח עובר שבוע וגבריאל מגיעה לכלא. לא היה קל יותר שהטמבל ההוא היה אומר לה שהספינה תצא לאי הזה עוד יומיים? יום? מה היה דחוף לו להגיד שבוע? (מבחינת התסריט כמובן) מביאים את זינה לכלא. ברגע שזינה הסתכלה על האישה ההיא מתה ולא עשתה כלום כל מה שהיא עשתה עד עכשיו, כל הטוב וכ"ו, כאילו נמחק. כי את מוכנה לוותר על החיים שלך בשביל פשע שעשית בעבר, והטיעון היחיד להגנה בבית משפט זה שהשתנת ואת טובה עכשיו. ואז בבית הכלא את מחפשת להיות שלמה עם מה שעשית. תעזרי לאנשים! במקום שאין אנשים, הייה בן-אדם. (משהוא כזה) עכשיו הההזדמנות לכפר.. נצלי אותה. טוב כבר ציינתי שהיא הלכה לאיבוד... או שאולי בגלל שהאישה ההיא הייתה אסירה והיא הרגה שומר כדי לברוח. אז, קשה לזהות איזה צד פה הוא הטוב ואיזה הרע. כי לדוגמא האסירה שרצתה לעזור לזינה עם החביות ורצו להרביץ לה אז זינה הגנה עליה. ואז גבריאל נכנסת לפרק. הלבוש שלה ממש אירוני יחסית לפרק. כ"כ ציבעונית שזה ממש מצחיק. (למרות שהיה לה יפה). רק להסתכל עליה עושה טווווב. ואז טרסה אומרת לה שלא משנה איזה יופי פנימי היה לה פעם הוא נהרס ביום שהרוע נכנס לה לחיים (זינה) ואני ציפיתי שהיא תגיד שזה מעניין כי אותה אישה-גבוה-עם-שיער-שחור הביאה לה רק טוב מאז שהיא נכנסה לחיים שלה ושזינה באמת השתנתה. אבל לכותבים יש תוכניות משלהם.... גבריאל רצה לאיפה שזינה נמצאת (לא נהרוס ונשאל איך היא ידעה) וצועקת- זינה זינה. וזינה דופקת כזה פרצוף של- לא יכול להיות, אני מדמיינת. כמו אחרי שגבריאל מתה וזינה שמעה אותה כל הזמן קוראת לה. טוב זינה מקבלת את הצ'אקרם שלה בעזרת להטוטי עכברים ובדרך נס מגיעה בדיוק בזמן בשביל לזרוק אותו ולהציל את גבריאל. (שוב לא נהרוס ונשאל איך היא יצאה מהבור העמוק הזה) *מלחמה* זינה מבצעת כמה קפיצות נוסח מורטאל קומבט אגב, עכשיו זה זמן מעולה לשאלה של שני, מתי היא אכלה? הרי ידוע שאדם שלא אוכל, לא ישן (העכברים ניסו לתקוף אותה כשהיא *שיחקה אותה* ישנה והיא עבדה עליהם כזה משמע, היא לא נתנה לעצמה להירדם) ונמצא בתנוחת הבננה המפורסמת
במשך כמה ימים לא ממש בכושר לעשות ת'קפיצות האלה ולצאת מבורות. וזהו! סיימתי.פרק מדהים באמת! אהבתי לגמרי!!
קודם כל, איזה פרק מדהים. (פעם ראשונה שאני רואה אותו!!) ממש מהמם!! וגם חכם לאללה! רק הרס טיפה הפתיחה הכ"כ צפויה. בעצם לא צפויה, מזויפת. זה היה ברור שהם הולכות לדבר על משהוא שקשור למה שיקרה בפרק. משהוא מהעבר.. מאז הפרק רק השתפר, קודם כל גם גבריאל קולטת את האנשים האלה באים (בטח הם עשו המון רעש) שזה כבר נקודה בשבילה. זה שזינה יכולה לדעת כמה הם מאיפה הם באו ומה הם אכלו לארוחת בוקר, זה כבר משהוא אחר... השופט של ביה"מש מוכר לי לאללה.. בטח שיחק כבר פעם בזינה. אבל אפילו הסצנה של בית המשפט היתה טובה יותר, כאילו השופט קלט את זינה ושהיא השתנתה, ובכל זאת, מה שזינה עשתה עם טרסה הזאתי. גוד דאמיט כמעט הקאתי. כל הפרק כ"כ הזכיר לי את השואה משומה. לא שיש מה להשוות בכלל אבל האווירה הייתה ממש דומה. אני חושבת שכל הקטע של העונש מוות. שהם יכולים להרוג סתם ככה מי שבראש שלהם, ולפני שהם הלכו לאכול אז כל האסירות מורידות את האתי חפירה שלהם, כאילו הם עבדו בחפירות... ועוד כל מיני דברים בסיגנון. קי איפה היינו? אהה זינה הולכת להילקח לכלא ההוא וגבריאל מדברת איתה. אני חושבת שכאילו הפרק זינה ממש הלכה לאיבוד עם עצמה. גבריאל ממש צודקת. מה שהיה היה והוא נקבר בעבר. ואין שום דבר בעולם שיכול לתקן או לכפר על זה, אז במקום להינמק בכלא לא עדיף שהיא תישאר בחוץ ותעזור לאנשים.. אז זה לא יכפר ולא יגרום לה להרגיש טוב יותר אבל לפחות היא הקדישה את החיים שלה למטרה נעלה. אז זינה טוענת שהיא לא מחפשת יותר משהוא שיגאול אותה רק משהוא שיעזור לה להרגיש שלמה ולוקחים אותה לספינה ואנחנו לא מקבלים תשובה- להיכנס לכלא זה מה שיעזור לך להרגיש שלמה?! עוד דבר קטן שהפריע לי זה הזמנים בפרק. טראח עובר שבוע וגבריאל מגיעה לכלא. לא היה קל יותר שהטמבל ההוא היה אומר לה שהספינה תצא לאי הזה עוד יומיים? יום? מה היה דחוף לו להגיד שבוע? (מבחינת התסריט כמובן) מביאים את זינה לכלא. ברגע שזינה הסתכלה על האישה ההיא מתה ולא עשתה כלום כל מה שהיא עשתה עד עכשיו, כל הטוב וכ"ו, כאילו נמחק. כי את מוכנה לוותר על החיים שלך בשביל פשע שעשית בעבר, והטיעון היחיד להגנה בבית משפט זה שהשתנת ואת טובה עכשיו. ואז בבית הכלא את מחפשת להיות שלמה עם מה שעשית. תעזרי לאנשים! במקום שאין אנשים, הייה בן-אדם. (משהוא כזה) עכשיו הההזדמנות לכפר.. נצלי אותה. טוב כבר ציינתי שהיא הלכה לאיבוד... או שאולי בגלל שהאישה ההיא הייתה אסירה והיא הרגה שומר כדי לברוח. אז, קשה לזהות איזה צד פה הוא הטוב ואיזה הרע. כי לדוגמא האסירה שרצתה לעזור לזינה עם החביות ורצו להרביץ לה אז זינה הגנה עליה. ואז גבריאל נכנסת לפרק. הלבוש שלה ממש אירוני יחסית לפרק. כ"כ ציבעונית שזה ממש מצחיק. (למרות שהיה לה יפה). רק להסתכל עליה עושה טווווב. ואז טרסה אומרת לה שלא משנה איזה יופי פנימי היה לה פעם הוא נהרס ביום שהרוע נכנס לה לחיים (זינה) ואני ציפיתי שהיא תגיד שזה מעניין כי אותה אישה-גבוה-עם-שיער-שחור הביאה לה רק טוב מאז שהיא נכנסה לחיים שלה ושזינה באמת השתנתה. אבל לכותבים יש תוכניות משלהם.... גבריאל רצה לאיפה שזינה נמצאת (לא נהרוס ונשאל איך היא ידעה) וצועקת- זינה זינה. וזינה דופקת כזה פרצוף של- לא יכול להיות, אני מדמיינת. כמו אחרי שגבריאל מתה וזינה שמעה אותה כל הזמן קוראת לה. טוב זינה מקבלת את הצ'אקרם שלה בעזרת להטוטי עכברים ובדרך נס מגיעה בדיוק בזמן בשביל לזרוק אותו ולהציל את גבריאל. (שוב לא נהרוס ונשאל איך היא יצאה מהבור העמוק הזה) *מלחמה* זינה מבצעת כמה קפיצות נוסח מורטאל קומבט אגב, עכשיו זה זמן מעולה לשאלה של שני, מתי היא אכלה? הרי ידוע שאדם שלא אוכל, לא ישן (העכברים ניסו לתקוף אותה כשהיא *שיחקה אותה* ישנה והיא עבדה עליהם כזה משמע, היא לא נתנה לעצמה להירדם) ונמצא בתנוחת הבננה המפורסמת
