Mama-Maya עזרה

FreeFeeling

New member
Mama-Maya עזרה

שלום שלום, שאלה בקשר למאיה, אם יש מכבר 2 אובייקטים, וברצוני שאחד וינגוש בשני בשביל לקבל את התבנית הרצויה, זה אפשרי? (ראו תמונה המצורפת) בתודה בן
 

FreeFeeling

New member
אם אנחנו כבר פה ,שאלה נוספת.

לאחר יצירת אובייקט כלשהו, אם נמיר אותו לסגנון מידול שונה, דבר זה ישנה משמעותית את כמות ה"פנים" והאינפורמציה שהתוכנה תכניס ,לרוב\או תמיד יציף את האובייקט בהרבה מאוד אינפורמציה לא הכרחית. האם יש אפשרות לקזז? כיצד? יום טוב ומואר בן
 

EdithSharon

New member
המרה בין סגנונות מידול

הי בן, אני חדשה פה, אז לא הבנתי אם ענו לך כבר או לא. אם כן, תתעלם! :) המידע הנוסף מגיע בעיקר כשמנסים להפוך NURBS לפוליגונים, כי פוליגונים הם מרובעים תמיד במקור וצריכים הרבה יותר אינפורמציה כדי לחקות את הצורה האורגנית של הNURBS. אתה מקבל פחות מדי מידע כשאתה הופך פוליגונים לNURBS, בדיוק מאותה הסיבה... לך ל- Modify Convert Nurbs to Polygons Option box - תוודא שהסוג (type) הוא על מרובעים (quads) ולא משולשים, ושהשיטה היא על "כללי". בתשעים אחוז מהמקרים, כשאתה הופך NURBS לפוליגונים, השיטה הבאה תעבוד יופי - Initial Tesselation controls - TYPE U/V- per spans # of iso params Number U/V - 1 זה פשוט אומר למאיה להעתיק את כל "הקווים" או האיזופרמים שיש על הNURBS ולהעביר אותם כקווים על משטח פוליגוני. תזכור כמובן לבחור את אותן האופציות לU ול V... בהצלחה, אדית
 

cyb3rmaniak

New member
אני לא מגיר דרכים ב- maya

אבל בטח שכן... קודם כל אם אתה יודע איך אתה רוצה שהוא יראה, אתה יכול לעשות את זה ידנית (weldים וכו'), אבל זה עבודת נמלים מעצבנת... חייבים להיות כלים בסגנון Reduce polygons או משהו כזה, או שבמהלך ההמרה בטח יש איזה פרמטרים. אני לא מכיר את Maya, אז אני לא ממש יכול לעזור... ודרך אגב, למה לך להמיר משיטה אחת לאחרת?
 
למעלה