MIOBI פרק 5 עונה 2

  • פותח הנושא NBI2
  • פורסם בתאריך

NBI2

New member
MIOBI פרק 5 עונה 2

מה אתן אומרות? אני מתחילה באמת ובתמים לחבב את אוסטין, מלבד היותו חתיך יש לו גם אמירות מעניינות מדי פעם, הוא צדק לגמרי לגבי מה שהוא אמר על השקעה ומחויבות, רק חבל שלפעמים לא נראה כאילו הוא הולך לפני העצות של עצמו ממש התלהבתי מפייסון, נראה כאילו באמת עברה שינוי מעניין אותי לדעת באיזה סגנון קיילין תבחר בסוף, לדתע היא צריכה ללכת על אמריקאי קלאסי, זה כל סגנון ההופעה שלה.. אני אפילו לא מדברת על לורן. הריקוד של אמילי היה מקסים, מקווה שהיא תוכל לחבר לזה גם פוואר-מובס שלא יסתרו את העידון של הכראוגרפיה ראיתי גם פריוויו לפרק הבא, נראה חזק :) דעתכן?
 

אמא לה3

New member
כמה מילים...

אני מאמינה שהמטרה ש"הביאו" את אוסטין היא באמת להרכיב דמות שכביכול תראה כשחצן ולא שם על החוקים, אבל "באמת" הדמות היא חיובית, יש לו תובנות נכונות ויכולת עידוד ותמיכה - זה חשוב מאוד אפילו בחיים האמיתיים. את פייסון לא אהבתי בכלל הפרק (חוץ מהחיוך המקסים שלה), קטעי הריקוד שלה, לטעמי, מזעזעים, אבל התהליך שהיא עוברת הוא נכון ו"אמיתי" (לדמות, כמובן). מה שכן הריקוד שלה בסוף עם הבגד-בלט המחריד, רק הדגיש כמה היא .....מלאה.... מסכימה איתך לגבי קיילי, גם לדעתי היא צריכה ללכת על הקטע הקלאסי, אם כי שילוב כזה של היפ-הופ וקלאסי יפה בעיניי, אולי למתעמלת אחרת (אמיתית) זה יכול להיות נהדר. על לורן אין באמת מה להגיד, גועל נפש של דמות, אבל את הקטע שלה היא עשתה יפה מאוד לדעתי. אמילי - אמילי רקדה את הקטע שלה נהדר, מוסיקה יפהפיה ותנועה יפה. שני דברים מאוד אהבתי בהתייחס לכריאוגרפיה בפרק: 1. לקחת שני קטעי כריאוגרפיה זהים, שני קטעי מוסיקה שונים וכל תרגיל נראה אחרת מקודמו, מדהים. 2. האם עוד מישהו שם לב שהיחידה שעשתה ז'טה יחסית לפתיחה מלאה היא לורן??? אם כבר לוקחים ניצבות/מתעמלות לקיטעי אקרובטיקה אי אפשר לקחת גם לקטעי תנועה וקפיצות???? בכל אופן, תקציר מפורט של הפרק יבוא בהמשך הערב (למעוניינות)
 

אמא לה3

New member
ועכשיו התקציר המלא...

הפרק האחרון מתרכז בארבעת המתעמלות כאשר הן מתחילות להכין כריאוגרפיה לתרגילי הקרקע שלהן. פייסון, עדיין נאבקת בקונספט של המתעמלת הארטיסטית (יותר תנועה) מתבאסת מהעובדה שסשה אומר לכריאוגרפית שהיא תצטרך תרגיל שמתחיל מהאמצע של המשטח ומשם לפינה ולא תרגיל שמתחיל מהפינה ומיד לפס אקרובטי. בכמיהתת לאיחוד בין שני הוריה, קיילי מודיעה לאביה שמעכשיו הוא יחזור להיות המנהל שלה, כשהיא רואה שאמה מרגישה "קצת בחוץ" היא מודיעה לה שגם היא תנהל אותה וכך כולם יהיו ביחד באולם. הרעיון הוא שאביה ינהל את הצד הסורטיבי ואמה את יחסי הציבור. כבר בהתחלה הוריה חלוקי דיעות על המוסיקה שתלווה אותה בתרגיל הקרקע, אביה חושב שעל קיילי לבצע תרגיל קלאסי ואילו אימה בעד משהו חדשני יותר. קרטר (בתסרוקת חדשה), עסוק עם לורן במיטה כשלורן דוחקת בו לומר לה שהוא אוהב אותה, והוא בתשובה עונה לה "לאהוב בשבילי זה עסק רציני..." (כלומר, לא). לורן מתבכיינת שהיא אבדה את חברתה הטובה ביותר וכל שאר המתעמלים באולם רואים בה ..... והם מחליטים שבזמן הקרוב לא יהיו יחסים גופניים ביניהם אלא רק רומנטיקה. זה מסתכם בנשיקה במכונית של לורן וכמובן שקיילי רואה וכמעט נכנסת עם ריכבה באוסטין. אוסטין הרגיש שואל את קיילי אם היא רוצה שהם יקנאו, אבל קיילי נאמנה להחלטה - בלי בנים, רק ריכוז באימונים. בעיקבות ההחלטה הזו היא גם כועסת על אמילי על שנתקעה עם האוטו שלה באמצע הכביש ולקחה טרמפ עם אוסטין... קיילי עדיין לא אוכלת כמעט כלום ורצה 10 מייל כל יום. אף אחד לא שם לב, עדיין. ההתערבות של ההורים של קיילי בקריירה של ביתם קורצת לקלואי והיא מחליטה לעזור יותר לקריירה של אמילי. היא מתייעצת עם סטיב שמייעץ לה לשכור כוריאוגרפית אישית לאמילי, לורן רוצה את לייסי גרימס שעובדת כל פעם עם מתעמלת אולימפית אחת. קלואי משיגה אותה רגע לפני לורן (שהיתה עסוקה עם קרטר כמובן). לייסי מתגלה בהתחלה כחביבה, אבל מהר מאוד היא מאבדת סבלנות בעבודתה עם אמילי חסרת היכולת הריקודית. את עצורה היא אומרת לאמילי ולורן עומדת מהצד ורותחת על שאמילי זכתה בלייסי ובכריאוגרפיה שמושלמת עבורה(ללורן). היא מתבכיינת לאביה ומשביעה אותו שלא לעזור לתחרות בינה לבין אמילי. סאמר מגלה על שולחנו של סשה שני כרטיסים לבלט והיא מיחחלת לכך שסשה יזמין אותה ליציאה, לאכזבתה היא מבינה שהכרטיסים נועדו לסשה ולפייסון והיא אמורה להשאר באולם ולהשגיח על האימונים של אמילי בקרקע. אמילי נשארת באולם לתרגל את הכריאוגרפיה שלה ובנתיים אוסטין מגיע לאולם ומציע לה ללכת לאכול פיצה, כי "לפעמים בעיות באולם נפתרות מחוץ לו". בשיחתם, מספרת אמילי על הכסף הרב שאמה שילמה לכריאוגרפית (2000$) וטאקר אומר לה שתנצל כל דולר שמושקע בה כי מגיע לה כל מה שמשקיעים בה, אמילי משוכנעת שהיא מדברת עם מתעמל מפונק ואז מספר לה טאקר על ההקרבה הרבה והתמיכה שמשפחתו נתנה לו על מנת שיתאמן במקומות טובים ועל כך שמשפחתו גרה כשלושה חודשים בקרוון כדי שהוא יעבור להתאמן בטקסס. ואז טאקר נותן את משפט המפתח שלו " הכל בך, אמילי, את חייבת להרגיש שאת שווה כל פני שמשקיעים בך". סשה, בחליפה, מגיע לאסוף את פייסון הלבושה בשימלת ערב והם יוצאים לבלט. "מחול הברבורים" הוא גירסה חדשנית של הקלאסיקה "אגם הברבורים" ונרקד ע"י בלרינה יחפה עם פלטפוס בשם ג'יידין שנראית הכי "ברווזון מכוער". בפגישה עם ג'יידין לפני המופע, פייסון משוכנעת שהיא פועלת במה. לאחר המופע פייסון נרגשת כל כך ממה שראתה וזוכה ל-משפט הכי חשוב שנאמר בכל הסידרה הזו (עד עכשיו) "If you feel it, others will see it" (אם תרגישי את זה, אחרים יראו את זה). בהצגת הכריאוגרפיה מול ההורים והנוכחים באולם, אמילי מראה את השילוב המזעזע של החיבור בין המודרני לקלאסי והוריה המזועזעים מאשימים את עצמם (ובצדק..), בינתיים מספרת לורן לקיילי על הדייט של אמילי ואוסטין (ובכך סוף לטבעות שנתנה להן קיילי בפרק הקודם) וממשיכה ואומרת לקיילי שקרטר לא מפסיק להגיד לה שהוא אוהב אותה (למרות שהוא מעולם לא אמר לה). לורן, שנתקעה בלי הכוריאוגרפית הכי טובה, פשוט גונבת את הכריאוגרפיה של אמילי ומבצעת אותה לצלילי מנגינת ג'אז ונראה ממש טוב (וסקסי למדי), בתגובה עוקצת לייסי את אמילי ואומרת לה "לפחות מישהי מבצעת את התרגיל היטב". אמילי הנבוכה בורחת החוצה מהאולם ואז אוסטין ניגש לקרטר ומספר לו ש"החברה" שלו פשוט גנבה את הכריאוגרפיה לאמילי. אוסטין רץ אחרי אמילי ומדרבן אותה לחזור לאולם ולבצע את התרגיל טוב יותר מלורן. אמילי חוזרת לאולם ומבצעת את התרגיל לצלילי מוסיקה אחרת וזוכה לתגובות אקסטה נלהבות מהצופים ומלייסי עצמה. לורן כמובן לא רואה את זה ומספרת לקרטר כמה היא הכי טובה והתרגיל שלה יותר טוב וקרטר עןונה לה שמה שהיא עשתה היה מכוער מאוד והוא לא יכול לאהוב את הצד הרע שלה שעושה דברים כאלה לאנשים אחרים. אחרי שקים מספרת לסשה שסאמר מחבבת אותו, סשה מזמין אותה סוף סוף לדייט. הפרק נגמר בכך פייסון מחכה שכולם ילכו הביתה והיא נשארת באולם לבושה בבגד בלט (ונראית רע מאוד לטעמי..) ומבצעת את הכריאוגרפיה הבלטית באמת מתוך הבנה והזדהות. עד כאן.
 

NBI2

New member
אני חושבת שבכוונה מראים את פייסון ככה

כדי שיראו שהיא עדין סוחבת "משקעים" של ההתפתחות הגופנית שלה אם היא רק היתה מתייחסת לזה זה היה נראה לנו יותר "הגיוני", כאילו אם היא היתה אומרת "תראה, אני מלאה ובגלל זה הצד הארטיסטי נראה רע" אז היתי אומרת מילא...אבל הדמות בכלל לא מודעת לזה, שזה בכלל לא הגיוני!
 
רשמים מפרק 5

אוסטין חתיך בינלאומי, על זה אין עוררין. לדעתי הוא מתאים לאמילי. לא אהבתי כ"כ את הקטע של לורן. הקטע של קיילי קרע אותי מצחוק- ממש נשפכתי כאן מצחוק, איך הם עשו כזאת כורואוגרפיה מזעזעת... למרות שהמוסיקה שנוצרה- קלאסי בשילוב ביט קצבי הייתה דווקא מגניבה. לגבי פייסון- אני חושבת שזה ממש דפוק מה שעושים לה- מנסים לעשות ממנה מה שהיא לא... ואני לא מבינה למה? למה שהמתעמלת לא תביא את הצדדים החזקים שלה, ודווקא תבליט בכוח את הצדדים החלשים שלה? את הכורואגרפיה צריך לבנות לפי המתעמלת! ולאף אחת מהבנות אין כורואגרפיה מתאימה: לפייסון יש כורואוגרפיה של בלרינה כשהיא בעצם סוסה, ללורן יש כורואוגרפיה שנבנתה בשביל אמילי, לקיילי יש כורואוגרפיה שהיא שילוב של שני ההורים השונים שלה והחלוקים בדעותיהם, ואמילי אולי היחידה שאיכשהו הצליחה להסתדר... אבל גם כן, לא שמתי לב שהכורואוגרפית הזאת בנתה לאמילי את הכורואגרפיה לפי האופי שלה
 

NBI2

New member
מסכימה

מראה לי אבל שזה מה שניסו להראות שלכל מתעמלת יש אופי אינדיבידואלי משלה שימו לב אבל שגם הכראוגרפית וגם אוסטין (ררררררר) אמרו אותו דבר - שהיא בעצם צריכה להביא את כל כולה למשטח
 

נעממהה

New member
הם סתם עשו את הכוריאוגרפיה מכוערת

אפשר לדעתי לשלב ממש יפה בין קלאסי לפופ-מודרני. חבל, היה יכול להיות מוצלח. אני מניחה שזה פשוט לא התאים לעלילה שלהם ולויכוחים בין ההורים של קיילי אז הם בכוונה עשו שזה יראה מזעזע. לגבי פייסון, לא בטוחה שזה עד כדי כך גרוע. אם ילדה מסויימת פשוט אוהבת את הענף, לא יכולה בלעדיו ועדיין חיה את החלום שלה, למה לא? אם זו הדרך היחידה להמשיך בענף, והיא רוצה להמשיך בענף, אני לא רואה בזה איזשהו אלמנט שלילי. לפייסון אין לאן להתקדם בתחום של הכוח, אז אם היא רוצה (ובסופו של דבר הרי היא מקבלת את ההצעה של סשה) להמשיך, זו דרך מצויינת ויצירתית. חוצמזה שהדבר הספציפי הזה ממש טוב לפייסון מבחינת אישיות ופיתוח אופי (וכידוע התעמלות זה הרבה מעבר לספורט) - היא כזאת סרבנית,עקשנית ונעולה על הדעות שלה, שזה ממש חשוב שמדי פעם היא תיפתח לרעיונות חדשים, גם אם בהתחלה זה לא מוצא חן בעיניה. אתם לא חושבות על סוף הסדרה? אני ממש יכולה לראות איך היא מתחרה וכולם מתפעלים מהשינו הגדול שהיא עשתה. ודרך אגב נועה, אל תראי את השחקנית של פייסון בצורה כ"כ שלילית, היא הייתה פעם רקדנית ויש לי ההרגשה (במיוחד מהפרק האחרון) שהיא היחידה מבין כל השחקניות שבאמת יכולה להרים את הרגל קצת יותר גבוה מאשר גובה מותניים. (אם ראית את הפרק במלואו בטח שמת לב שהיא די גמישה).
 

אמא לה3

New member
אאל"ט ב .EXMINNER

טענו שדוקא השחקנית שמשחקת את לורן כבר שיחקה בסרט כרקדנית ויש לה ניסיון בתחום הריקוד, היא גם לדעתי רוקדת הכי נורמאלי שם. ודוקא הכוריאוגרפיה שהיא ביצעה (הגנובה...) התאימה לה במיוחד, לדמות ולשחקנית.
 

Tammie

New member
דווקא למי שיש הכי הרבה נסיון בריקוד

זו לשחקנית שמשחקת את פייסון, היא הייתה רקדנית בעברה, והיחידה מה'קאסט' שבאה מרקע שקרוב איכשהו להתעמלות... עד כמה שמחול קרוב :)
 

Xx ofek xX

New member
יש 4 סרטים לשטות הזאת????../images/Emo12.gif../images/Emo6.gif

אני לא ראיתי את זה, חברה שלי אמרה לי שהיא השתתפה
 

NBI2

New member
חמישה, למרות שעוד לא ראיתי את האחרון

כן כן, לכל אחת יש סוד אפל שהיא מתביישת בו מאוד. זה הסוד שלי, שלום קוראים לי נטע ואני מכורה לסדרת מעודדות צמודות ואת לא מבינה את רמת האובססיה בכלל, ברמת הלדקלם את כל הסרטים. ברמה של לדעת את הכראוגרפיה של הכול. פסיכית. בחיי.
 

Tammie

New member
מעודדות צמודות

רק לתמוך בך נטע, גם אני נהנית לראות מעודדות צמודות. העלילה אף פעם לא מעניינת אותי, ואני בעיקר צוחקת עליה, אבל בסופו של דבר- אני אוהבת לראות את התרגילים. זה סוג של התעמלות וזה כיף לי. אני גם תמיד נותנת להם הערות כמו - הוא לא הרים ידיים בסלטה, הטכניקה של הפירמידה הזאת הייתה ממש מוזרה וכו', וזה מאוד כיף. זכור לי במיוחד אימון בחדר כושר שבזמן שהייתי על ההליכון היה את אחד הסרטים (אני חושבת שהשני אבל לא בטוחה...) וה- 30 דקות של ההליכה עברו לי יותר מהר מתמיד :)
 

אמא לה3

New member
כריאוגרפיה...

אני ממש לא יודעת איך זה בארץ (ואני מניחה שבארץ המצב שונה), אבל בארה"ב ובעוד מדינות מפותחות בענף, זה עיניין ידוע לשכור כוריאוגרפיות עבור מתעמלות עילית, ריק מקצ'רלס מGYMNASTICSCOACHING כתב בבלוג המדהים שלו על הנושא, והוא כותב כך: "באולם שלו (קנדה), ילדות משלמות עד 450$ לכוריאוגרפיה חדשה ו50% מהמחיר לכוריאוגרפיה משומשת... ו150$ לכוריאוגרפיה לקורה" המחירים כמובן משתנים ממאמן למאמן... מדהים לא?
 
למעלה