Monitor section
גם לי בא לעורר נשכחות, לפני
20 שנה לפחות הכנתי לבקשת אולפן עריכה,
מערך 2 חלקים לשולחן ול rack - ממתג 8 מקורות סטריאו
שמחליף מוניטור בקונסולה בצורה מוגדלת ונוחה עם לחצנים מוארים
ווסת עוצמה גדול לחצן מונו לחצן מנחת 20db ובחירת 2 זוגות רמקולים
(אופציה ל 3) בלחצנים מוארים בצד.
הממתג האלקטרוני מחקה ׳מפסקי פסנתר׳ מכניים ומפעיל ממסרים
מבוסס set/reset latch , מתכנון מקורי שלי.
כל מסלול האות פסיבי ללא התערבות הגברה או מוליכים למחצה.
ווסת העוצמה piher בערך הכי נמוך שנמצא והחיבור בין יחידת השליטה
למגבר בכבל מסוכך בקיבוליות נמוכה מאוד.
כל המקורות unbalanced דרך שקעי pl stereo
הבקרה בין היחידות בחיבור dtype
מיתוג הרמקולים במוליך ה+ בלבד ההארקות משורשרות ישירות.
בהמשך עוצב השולחן מחדש והיחידה עברה שדרוג עם VU מסוג bar led
מסחרי של יצרן מיוחד לתחומו.
גם לי בא לעורר נשכחות, לפני
20 שנה לפחות הכנתי לבקשת אולפן עריכה,
מערך 2 חלקים לשולחן ול rack - ממתג 8 מקורות סטריאו
שמחליף מוניטור בקונסולה בצורה מוגדלת ונוחה עם לחצנים מוארים
ווסת עוצמה גדול לחצן מונו לחצן מנחת 20db ובחירת 2 זוגות רמקולים
(אופציה ל 3) בלחצנים מוארים בצד.
הממתג האלקטרוני מחקה ׳מפסקי פסנתר׳ מכניים ומפעיל ממסרים
מבוסס set/reset latch , מתכנון מקורי שלי.
כל מסלול האות פסיבי ללא התערבות הגברה או מוליכים למחצה.
ווסת העוצמה piher בערך הכי נמוך שנמצא והחיבור בין יחידת השליטה
למגבר בכבל מסוכך בקיבוליות נמוכה מאוד.
כל המקורות unbalanced דרך שקעי pl stereo
הבקרה בין היחידות בחיבור dtype
מיתוג הרמקולים במוליך ה+ בלבד ההארקות משורשרות ישירות.
בהמשך עוצב השולחן מחדש והיחידה עברה שדרוג עם VU מסוג bar led
מסחרי של יצרן מיוחד לתחומו.