no show לטיסה של תינוק
האמת שבאופן כללי מסקרן, אבל אני שואל, ספציפית, לגבי תינוק (מתחת לגיל שנתיים): נניח שהזמנתי שני כרטיסים למבוגרים ואחד לתינוק באותה ההזמנה ונניח שהוחלט בסוף שהתינוק ישאר בבית עם סבא וסבתא. האם צריך להתקשר לבטל את הכרטיס שלו? במידה וכן, אני מניח שהביטול כרוך בדמי ביטול. מאחר וכך, האם אפשר פשוט שהתינוק לא יגיע ואז "הלך" הכרטיס בשיווי $30? או שברגע שרכשתי עבורו כרטיס אני חייב להביא אותו? מה עוד שצ'ק אין (שעושים בבית, לפני הטיסה) לתינוק מקושר לזה של הבגיר, לכן, האם זה אומר בהכרח שהתינוק צריך לטוס?
ברור לי שהתשובה גם יכולה להיות מדיניות שמשתנה מחברה לחברה, במקרה הזה, מהי המדיניות השכיחה יותר?
תודה.
האמת שבאופן כללי מסקרן, אבל אני שואל, ספציפית, לגבי תינוק (מתחת לגיל שנתיים): נניח שהזמנתי שני כרטיסים למבוגרים ואחד לתינוק באותה ההזמנה ונניח שהוחלט בסוף שהתינוק ישאר בבית עם סבא וסבתא. האם צריך להתקשר לבטל את הכרטיס שלו? במידה וכן, אני מניח שהביטול כרוך בדמי ביטול. מאחר וכך, האם אפשר פשוט שהתינוק לא יגיע ואז "הלך" הכרטיס בשיווי $30? או שברגע שרכשתי עבורו כרטיס אני חייב להביא אותו? מה עוד שצ'ק אין (שעושים בבית, לפני הטיסה) לתינוק מקושר לזה של הבגיר, לכן, האם זה אומר בהכרח שהתינוק צריך לטוס?
ברור לי שהתשובה גם יכולה להיות מדיניות שמשתנה מחברה לחברה, במקרה הזה, מהי המדיניות השכיחה יותר?
תודה.