אריאל אריאלי
Member
Now there is the RV-12iS!
למי שמתעניין ברכישת מטוס LSA, אני חושב כי הפרסום המצורף יכול להיות יותר ממעניין:
כדאי לשים לב כי ניתן לרכוש את המטוס בשלוש גרסאות:
א. S-LSA - מטוס קנוי מושלם , מוכן לטיסה
ב. E-LSA - מטוס שצריך לבנות עפ"י (בדיוק) התוכניות של היצרן (ואסור לעשות שינויים!)
ג. ABE-LSA - מטוס בנוי ע"י חובב, חייבים לבנות יותר מ- 51%, אך מותר לשנות עפ"י העדפות הבונה (עם כל המגבלות המתבקשות)
אריאל אריאלי
למי שמתעניין ברכישת מטוס LSA, אני חושב כי הפרסום המצורף יכול להיות יותר ממעניין:
The RV-12 took the E-LSA market by storm in 2008. Today, over 1,000 kit starts have been sold with well over 500 flying RV-12s in both the homebuild E-LSA and factory built S-LSA form. Van's Aircraft is now offering the Rotax fuel injected 912iS as an engine option for both the E-LSA & the S-LSA models. Benefits of Rotax's latest 912 Series power plant:
Improved fuel economy, range and climb rate
Easier installation
Easier maintenance: no carburetor balancing and CAN error diagnostics
Extra electrical power available allows more lighting and NAV equipment options for flight schools
Improved fuel economy, range and climb rate
Easier installation
Easier maintenance: no carburetor balancing and CAN error diagnostics
Extra electrical power available allows more lighting and NAV equipment options for flight schools
כדאי לשים לב כי ניתן לרכוש את המטוס בשלוש גרסאות:
א. S-LSA - מטוס קנוי מושלם , מוכן לטיסה
ב. E-LSA - מטוס שצריך לבנות עפ"י (בדיוק) התוכניות של היצרן (ואסור לעשות שינויים!)
ג. ABE-LSA - מטוס בנוי ע"י חובב, חייבים לבנות יותר מ- 51%, אך מותר לשנות עפ"י העדפות הבונה (עם כל המגבלות המתבקשות)
אריאל אריאלי