תראה, זו דעתי הפרטית
אבל את התוצאות שאתה יכול להשיג עם Patch Modeling אתה יכול היום להשיג ביותר קלות ושטף עבודה עם Sub-D (בעיקר אם אתה משתמש במאיה). אפילו מידול בפוליגונים, ששנים נחשב 'נחות' או 'לא מתאים' למידול אורגני כבר מגיע היום לתוצאות נהדרות (כי אתה יכול להרשות לעצמך להגיע לכמות פוליגונים גבוהה יותר ככל כשכוח המחשוב גדל) בסה"כ, מדובר בטכניקה. אם אתה שולט בטכניקה כזו או אחרת ברמה גבוהה, אתה תצליח לעשות מה שאתה רוצה. לדעתי, Patch היא שיטה מיושנת, ודי מסורבלת. היא דורשת הרבה תכנון מראש, ומעט מרווח לטעויות. ולבצע תיקונים זה בכלל סיוט. פעם זה היה הסטנדרד, היום ה'שוס' הוא מידול ראשוני בMaya/Max/XSI/אחר, ואז הוספת פרטים דרך Normal Mapping בעזרת ZBrush..