NURBS

NURBS

שלום לכולם! אני משתמש ב- 3DSMAX, ועכשיו בדיוק למדתי על השימוש ב- NURBS.. והשאלה שלי - מהו בעצם ההבדל בין NURBS לבין ה- MESH SMOOTH MODIFIER? מתי צריך להשתמש בכל אחד? ניסיתי להסתכל ב- REFERANCE אבל ההסברים שם די מעורפלים.. תודה!
 

מיכאל ג

New member
זו שיטת מידול שונה

שנוצרה הרבה לפני ה- MESHSMOOTH. היא מתבססת על עקומות מתמטיות עם 4 משתנים ליצירת המשטחים, מה שנותן לך דרגת שליטה גדולה יותר, אבל כזו שאתה לא ממש צריך אלא אם כן אתה ממדל משהו מדויק. מה זה משהו מדויק? עיצוב מוצר, עיצוב רכב, דברים כאלו. בנוסף יש לך יכולת רבה יותר לקבוע איך המשטח יוצג ברינדור מבחינת כמות הפוליגונים וההחלקה של המשטח. אם אתה עובד במקס מומלץ בכלל להתעלם מהנושא. במאיה יש כלים יותר חזקים למידול נרבס ושם זה יתן לך יותר, בעיקר בקטע של BEVEL.
 

burhtk1

New member
אהההםם..

סליחה על ההיתערבות בנושא, אבל גם אני מעוניין ללמוד קצת יותר על NURBS. אני עובד במאיה ואני ממש ממש קצת על כל עניין ה-NURBS, (אפילו שכבר חצי שנה שאני ממדל דברים בפוליגון, אבל לפעמים זה די מתיש לנסות לרנדר יפה בפוליגונים.) אולי למישהו יש טוטוריאלים בקשר ל-NURBS? תודה ^^ (ועוד משהו, כמה זמן לוקח לכם/לכן למדל משהו ממש מרונדר? והאם אתם/אתן מוסיפים/ות פרטים על ידי EXTRUDE או על ידי מידול פריטים קטנים אחרים והדבקתם על החפץ?) :)
 

מיכאל ג

New member
אתה באמת באמת רוצה לדעת

"כמה זמן לוקח למדל משהו מרונדר יפה"? בין שעתיים לשמונה חודשים. ואיך ממדלים? בכל השיטות, תלוי במקרה.
 
למעלה