זו שיטת מידול שונה
שנוצרה הרבה לפני ה- MESHSMOOTH. היא מתבססת על עקומות מתמטיות עם 4 משתנים ליצירת המשטחים, מה שנותן לך דרגת שליטה גדולה יותר, אבל כזו שאתה לא ממש צריך אלא אם כן אתה ממדל משהו מדויק. מה זה משהו מדויק? עיצוב מוצר, עיצוב רכב, דברים כאלו. בנוסף יש לך יכולת רבה יותר לקבוע איך המשטח יוצג ברינדור מבחינת כמות הפוליגונים וההחלקה של המשטח. אם אתה עובד במקס מומלץ בכלל להתעלם מהנושא. במאיה יש כלים יותר חזקים למידול נרבס ושם זה יתן לך יותר, בעיקר בקטע של BEVEL.