Ccyclist
Well-known member
לא תח"צ אבל משפיע על תחום הרכב החשמלי.
לרשת הטעינה המהירה של טסלה בישראל חסרות לטעמי 3 תחנות מפתח:
צומת גולני, יוקנעם / צפון כביש 6, כביש 90 בין עין בוקק לאילת (יתכן שיש הצדקה למספר נקודות כולל דימונה, יוטבתה וצומת כזו או אחרת בדרך).
החיבור בין הרשת לקניוני עזריאלי ומרכזי ביג יוצר יתרון מצד אחד, אך חיסרון מצד שני באזורים שאינם מסחריים בהכרח.
את מדינת ישראל אפשר לחצות מדרום לצפון עם טעינת ביניים אחת, כשמתחילים בביג באילת ומניחים שיהיה פתרון כלשהו בחרמון או מטולה. מצד שני מקומות נוחים לטעינה בדרך משפרים את הנסיעה וכשנמצאים בחופשה ללא טעינה במלון - צריך להגיע למטען מתישהו.
עקרונית אני מתכוון לשכור טסלה בפעם הבאה כי אני רגיל לזה וזה קל יותר לנהיגה. משום שהחיבור שלי לצפון הוא דרך כבישים 6 ו 77 - היעדר תחנות טעינה שם בדרך לצפון או ממנו די מפריעה לי. לא הגיוני לנהוג עד עפולה או כרמיאל כדי להטעין אם אני נמצא בחופשה בכינרת.
בכביש 6 המצב הוא שיש אופציה טובה באזור מודיעין, אבל אין מקבילה ביוקנעם.
בדרום הרחוק - אני באמת חושב שאי אפשר להתבסס על עין בוקק לבדה כנקודה היחידה על כביש 90 מדרום לכביש 1. נסיעה דרך דימונה למשל יכולה להיות בעייתית בלי גיבוי, כנ"ל נסיעה מים המלח לאילת.
הסברתי את ההשגות שלי לרוכב לאוטובוסים ולכן אני מצרף את המפה כאן. לאתר יש לינק, אבל הוא לא שומר על המיקום.
לרשת הטעינה המהירה של טסלה בישראל חסרות לטעמי 3 תחנות מפתח:
צומת גולני, יוקנעם / צפון כביש 6, כביש 90 בין עין בוקק לאילת (יתכן שיש הצדקה למספר נקודות כולל דימונה, יוטבתה וצומת כזו או אחרת בדרך).
החיבור בין הרשת לקניוני עזריאלי ומרכזי ביג יוצר יתרון מצד אחד, אך חיסרון מצד שני באזורים שאינם מסחריים בהכרח.
את מדינת ישראל אפשר לחצות מדרום לצפון עם טעינת ביניים אחת, כשמתחילים בביג באילת ומניחים שיהיה פתרון כלשהו בחרמון או מטולה. מצד שני מקומות נוחים לטעינה בדרך משפרים את הנסיעה וכשנמצאים בחופשה ללא טעינה במלון - צריך להגיע למטען מתישהו.
עקרונית אני מתכוון לשכור טסלה בפעם הבאה כי אני רגיל לזה וזה קל יותר לנהיגה. משום שהחיבור שלי לצפון הוא דרך כבישים 6 ו 77 - היעדר תחנות טעינה שם בדרך לצפון או ממנו די מפריעה לי. לא הגיוני לנהוג עד עפולה או כרמיאל כדי להטעין אם אני נמצא בחופשה בכינרת.
בכביש 6 המצב הוא שיש אופציה טובה באזור מודיעין, אבל אין מקבילה ביוקנעם.
בדרום הרחוק - אני באמת חושב שאי אפשר להתבסס על עין בוקק לבדה כנקודה היחידה על כביש 90 מדרום לכביש 1. נסיעה דרך דימונה למשל יכולה להיות בעייתית בלי גיבוי, כנ"ל נסיעה מים המלח לאילת.
הסברתי את ההשגות שלי לרוכב לאוטובוסים ולכן אני מצרף את המפה כאן. לאתר יש לינק, אבל הוא לא שומר על המיקום.