Orange: נחשו את האפרוח

alex0285

New member
Orange: נחשו את האפרוח

ערב טוב חברים! אני פרסמתי פוסט חדש בבלוג שלי על יישום מעניין שפיתחה Orange בבריטניה. http://buzzobserver.blogspot.com/2011/05/orange.html מה דעתכם? האם חברות סלולר ישראליות צריכות לעשות משהו בסגנון כדי איכשהו להילחם בתדמית הרעה שנוצרה להם בקרה הלקוחות? אני אשמח לתגובות גם בבלוג, קריאה נעימה!
 
לא בטוחה בקשר לתרומה למותג

קודם כל - תודה שהבאת כאן את הסרטון הזה. הרעיון באמת נחמד, אבל למה אתה חושב שזה מחזק את ערכי המותג של אורנג? לא נראה לי שזה קשור בכלל.
 

alex0285

New member
יש מספר סיבות

היי אביטל, תודה על התגובה! קודם כל היישום שהצגתי הוא חלק מסדרה של יישומים שפיתחה אורנג' בבריטניה ולא יישום בודד שלא קשור לכלום. הנה הלינק: http://thefeed.orange.co.uk/ באתר יש שורה של יישומים מגניבים שמחזקים את המותג אורנג' מכמה סיבות: 1. הם מעסיקים את הגולשים, 2. גורמים להם להישאר באתר זמן ממושך, 3. הגולשים נחשפים למסרים ולשפה שיווקים ופרסומית של אורנג', 4. יש שימוש נרחב ברשתות חברתיות, 5. יש פרסים נחמדים 6. היישומים הופכים לנושא לשיחה בין הגולשים 7. והכי חשוב כמו שהדגשתי בבלוג שלי הגולשים מבינים שחברת אורנג היא לא רק חברה שרוצה את הכסף שלהם אלא חברה קלילה שהשקיע בהם משאבים ופיתחה יישומים מגניבים ממוקדי גולשים בלי שום אינטרס כלכלי מובהק מאחורי זה... לסיכום, ניתן להתווכח על הקשר הישיר בין מכירות של אורנג לבין היישומים האלה אך לפי דעתי יש קשר חיובי ישיר בין היישומים לבין האהדה כלפי המותג אורנג בקרב הלקוחות.
 
למעלה