P-1000 ואני - הסאגה שלא תאומן

meffie

New member
P-1000 ואני - הסאגה שלא תאומן

מצורף מכתב ששלחתי למנהלת שירות הלקוחות של קניון P1000. אם וכאשר אקבל מהם תשובה כלשהי, אני מבטיח לפרסמה כאן. קיראו וחישבו שנית אם לקנות דרכם: ------------------ לכבוד חגית, מנהלת שירות לקוחות גולד-טרייד. (קניון P-1000) שלום רב, בתאריך 27/9/00 התקשרתי למוקד הטלפוני שלכם, ע``מ להזמין מחשב כף-יד מסוג Palm m100. המוקדנית ענבל הייתה אדיבה מאוד, ולאחר שוידאה כי קיימות במלאי יחידות מהמוצר, ביצעתי את ההזמנה (הזמנה מס` XXXX), תוך הדגשה שזו מתנה לראש השנה, ומתוך הבנה שגם אם לא אקבל את המוצר לפני החג, אקבלו בשבוע שאחרי. (מוזר שאנחנו נמצאים באותו אזור, ואתם אינכם מאפשרים איסוף של המוצרים, או לחליפין תשלום נוסף עבור משלוח אקספרס) אציין כי כדי להזמין את המוצר מכם, ביטלתי הזמנה של המכשיר מחברה אחרת, אשר החזיקה יחידות במלאי, ואף הסכימה שאבוא לאסוף את המוצר עוד באותו היום! בתאריך 4/10 התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לברר היכן המוצר נמצא, ואם כבר נמסר לחברת המשלוחים. המוקדנית מירב שעמה שוחחתי, הבטיחה שתברר ותחזור אלי ``עד סוף היום``. היא לא עשתה זאת. ב- 5/10 התקשרתי שוב בבוקר. המוקדנית לורנה לא יכלה לתת לי תשובה, אך הבטיחה שוב שיחזרו אלי. מאחר ועד הצהרים לא חזרו אלי, התקשרתי שוב. המוקדנית לורנה אמרה שעדיין אין לה שום מושג מה קורה עם המוצר שהזמנתי. הפעם דרשתי לשוחח עם מישהו מהממונים עליה. היא בדקה ואמרה שלא נמצא במקום אף אדם בכיר יותר מהמוקדנים. כשהתעקשתי, היא מסרה לי את מס` הטלפון של משרדי ההנהלה. במשרדי ההנהלה סיפרתי שוב את הסיפור, והועברתי לבחור בשם אסף, שבהמשך התברר כי גם הוא מוקדן. אסף העביר שוב את דרישתי, והפעם זכיתי לשוחח עם אופיר. לשאלתי, אופיר סיפר כי הוא מנהל (משמרת?) במחלקת שירות לקוחות, וכי הוא נמצא במשרד כבר כשעתיים. כששאלתי למה שיקרו לי ולא הסכימו להעביר אותי אליו, הוא ניסה למרוח אותי בכל מיני תירוצים. לשאלתי מדוע לא חזרו אלי, הוא השיב: ``כנראה שלא הייתה להם תשובה בשבילך``! בנוגע למכשיר, אופיר סיפר לי כי אין לכם בכלל את המכשיר! שאתם מחכים לחידוש המלאי, ושאולי אקבל את המכשיר בשבוע הבא. לא היה לו מושג מדוע ענבל הודיעה לי שהמכשיר קיים במלאי (אמר משהו לגבי דטה-בייס שלא מקושר בכלל). אין לי שום אינטרס לעבוד עם חברה הנוהגת לרמות את לקוחותיה, וכמובן שביטלתי את ההזמנה. ההפתעה שתכננתי כמתנה לחג, נהרסה. תודות לכם. תוספת: ב- 10/10 התקשרו אלי מחברת המשלוחים כדי לבצע את המשלוח! יידעתי אותם שביטלתי את הרכישה. איך זה קורה? אמרתם שהמוצר לא קיים במלאי. איך זה שאתם פתאום מספקים אותו? ביטלתי את הרכישה. איך זה שאתם עדיין מבצעים את המשלוח? דיברתי עם מאיה בשירות לקוחות, והיא הבטיחה שאקבל תשובה. ב- 11/10 התקשר אלי יואב, כדי להודיע לי שהמוצר אמור להגיע אלי! האם יד ימין יודעת מה שיד שמאל עושה? אני מתכוון לפרסם את המכתב בפורומים של נענע, וואלה, IOL, ובכל פורום אחר שאמצא לנכון. מצפה לשמוע את תגובתכם. בברכה, -----------------
 

odeg g

New member
קניות והבטחות

היי כדי שיד ימין תגע מה עושה השמאלית צריך שהראש יחבר בינהן... אם אין, רואים תוצאות. בכל מקרה לא לוותר. תבדוק אם לא ירד הכסף (שלמת בוודאי בכרטיס אשראי) וכדאי לבדוק אם לא מגיע לך איזה פיצוי, אולי תנסה לפנות לאחד מארגוני הצרכנים.
 
למעלה