Promoted Listings campaigns

נועה353

New member
Promoted Listings campaigns

אשמח לקבל מידע לגבי Promoted Listings campaigns לא כ"כ הבנתי איפה זה מופיע ואיך בא לידי ביטוי? בקטגורייה home? איפה שרואים את כל המוצרים? רק ביותר גדול?
לא כ"כ הבנתי את העניין של לפני ה - 1.10 ואחרי
למישהו יש נסיון עם זה? האם מביא יותר מכירות?
הבנתי שהסכום מינימום ליום הוא 1$ . האם זהו סכום שאפשר להסתפק בו בכדי להתקדם במכירות או שרק מעל כמה דולרים ליום רואים את השינוי?
 

crit

New member
מהנסיון שלי זה לא כל כך מוחלט

אני חושבת שצריך לנסות אם זה עובד בשבילך, בסכומים שונים ובפרקי זמן שונים.
אני בעיקר מפרסמת בסופי שבוע +יום ראשון - זה העלה את כמות האנשים שנכנסים וגם את כמות הקניות
 

לימיצ

New member
זאת מערכת חדשה יחסית..

ומכאן הלפני ה1.10 ואחריו.
את יכולה להתנסות ולבדוק איך זה עובד עבורך
רב הלקוחות שלי מדווחות על חוסר יעילות כמו שרולי כותבת
אבל זה לא אומר שבשבילך ובשביל מה שאת מוכרת ואיך שאת עובדת זה יהיה אותו דבר.
בנוסף, היות וזו מערכת חדשה, קחי בחשבון שגם באטסי לומדים אותה,
ולכן אולי כדאי להיכנס לזה בעוד כמה חודשים כשהיא תהיה יותר יציבה.
 
ניסיון שלי עם PROMOTE מהשבוע האחרון

הגדרתי שאני מוכן להוציא 5$ ביום.
לפי המדדים שלהם המוצרים שלי נחשפו בחיפוש 11,526 פעמים בשבוע האחרון.
מתוכם היו 74 כניסות למוצרים עליהם שילמתי 21 דולר.
מתוכם רק רכישה אחת.
היו לי גם יותר פניות מלקוחות בתקופה הזו, כנראה בעקבות הפרסום.

עלות הפרסום עד כה - 21$
רווח מהמוצר שנמכר - 31$
 

נועה353

New member
צריכה עזרה דחוף.....

שמתי תקציב של 5$ ליום ובחרתי את האופציה של קידום לא אוטומטי ולאחר מכן לחצתי start
וזה הלוח שהופיע לי. מה הצעד הבא? מה עושים עכשיו?

 

crit

New member
אם את רוצה שרק פריטים מסוימים ופורסמו

סמני בטבלה - נראה כי סימנת, וזהו. עכשיו תתחילי לראות כמה פעמים הם פירסמו, כמה קליקים היו וכמה זה עלה לך.
את יכולה להפסיק את זה מתי שאת רוצה, גם לפני שנגמר הסכום שקבעת - בהצלחה
 

נועה353

New member
נראה שאני לא הבנתי כלום :(

נגיד אני רוצה לקדם 2 פריטים מהחנות. אז אני מסמנת בטבלה ו.....?
אני לא צריכה ללחוץ על customize bid?
או שהחלק הזה קשור לאופציה של מכירה פומבית?

איפה אני יכולה לראות את המוצרים שסימנתי מפורסמים במסגרת הקמפיין? תחת home? כל הקמפיינים מופיעים שם או שיש מקום אחר?
 

נועה353

New member
אני בטוחה שמשהו לא עשיתי טוב

כי ה impressions נשאר עדיין על אפס ועברו בערך שעתיים וחצי מתחילת הקמפיין
 
נראה שהכל בסדר

כולה שעתיים, יתכן שקטוגריית המוצרים שלך לא פופלרית או שזה לא תופס ישר על ההתחלה - תבדקי אחרי יום.

לשאלתך איכן זה מופיע - הפרסום אומר שהמוצרים שלך יופיעו בשורה הראשונה של החיפוש כאשר מישהו יחפש משהו רלוונטי, זו שורה של מודעות ממומנות.

זה תקף רק למוצרים שאת משאירה עליהם V.

ה-Customize bid זה כמה את מוכנה לשלם פר לחיצה על המודעה שלך, ככל שהוא יותר גבוה אז יופיע יותר פעמים לעומת מוצרים מתחרים - זה תלוי בתחרות. את יכולה להשאיר אותו על אוטמטי בלי בעיה. אני למשל הורדתי באחד המוצרים שלי ל-25 סנט במקום ה-40 סנט שאטצי קבעו באוטמטי. לפעמים זה נקבע גם לפי שווי המוצר או פופלריות של המילת חיפוש, ואם לחצו מלא פעמים על המוצר סתם אני משלם הרבה על פרסום.

כאמור אם את מוכנה לבזבז 5 דולר ביום תהיי מוכנה להוצאה של בערך 150 דולר בחודש.
 

נועה353

New member
טוב, יש לי בעיה חדשה

רק שיצאתי לגמרי מהדף ראיתי פתאום שנחשפו 100+ אנשים אבל בלי אף הקלקה (חייבת להגיד שאני קצת מאוכזבת כי חשבתי שלפחות על כל 100 תהיה הקלקה)
העניין המוזר הוא שיצאתי מהדף אז נמחק לי ה "וי" מהסימון מוצרים שרציתי שיקדם
מה שלא ברור לי הוא מה הוא מקדם עכשיו ללא הסימונים?
האם הדף הזה כל הזמן צריך להיות פתוח כל עוד הקמפיין רץ על מנת לא לאבד את הסימונים?
לא נראה לי. אז מה לא עשיתי טוב
 
חחח 100 מאכזב אותך

ראית מה כתבתי קודם? על 11 אלף חשיפות היו רק 74 לחיצות. 11 אלף!
חוץ מזה שזה לא צריך לאכזב אותך, לפעמים המודעה שלך נחשפת לסתם אנשים שזה בכלל לא מה שהם רצו או חיפשו.
אבל לך זה בכלל לא משנה, כי את משלמת רק כאשר מישהו אשכרה הקליק על המודעה ונכנס למוצר שלך להסתכל.
מבחינתך שיחשף גם מיליון פעמים.

ברור שזה לא צריך להשאר פתוח, כנראה לחצת על משהו.
 

נועה353

New member
בשורה של הפילטר יש כמה קטגוריות שצריכים לסמן

status: צריכים לשנות שם משהו?
ואם הולכים קצת ימינה יש גלילה עם 3 אופציות:
bid mode
automated
custom
ואין שם ברירת מחדל. יש לך מושג מה צריך להיות לחוץ?
 
לא צריך ללחוץ על כלום - די זה עובד מספיק להתעסק :)

פילטר - זה רק מיון לתצוגה שלך, למשל שתראי רק את הפריטים שקבעת להם מחיר BID ידני ולא אוטומטי, או רק בקטגוריה מסויימת של מוצרים בחנות שלך.
זה לא משפיע על שום דבר.
 
עידכון מצב נוכחי - עלות 41 דולר - הכנסה 88 דולר

חשיפות עד ה 24,667
לחיצות - 167
כרגע מוגדר על תקציב יומי 3 דולר.
הכנסתי BID ידני נמוך ממה שהם מציעים ועדיין אני מקבל הרבה חשיפות (כאמור כבר 24 אלף).

עד כה 3 רכישות ישירות דרך הפרסום בשווי של 88 דולר, וזה דווקא מהמוצר הכי נמכר שלי.
מעניין לראות שמוצר שנחשף מעל 6000 פעמים, קיבל 58 לחיצות ואף לא רכישה אחת ישירות דרך הפרסום, אבל כן רכשו שניים כאלו מאז שהתחיל הפרסום, וזה מוצר שקונים פעם ב....
אז יתכן וזה בעקבות הפרסום בצורה עקיפה, או שלא קנו ישר לאחר הלחיצה, בכל אופן יש יותר רכישות מבד"כ אבל ניתן ליחס זאת לקניות החג וגם לפרסום בפייסבוק.

במצב הנוכחי לא הייתי פוסל את PROMOTE על הסף, הוא בהחלט מגביר חשיפה, אם כי 167 לחיצות על 24K חשיפות נשמע מצחיק.
 

marinalevy

New member
זה נראה, לי, מתאים רק למוצרים "יקרים"

ומה עושים, אם מוצרים באים בעלות של 4-5$?
 
למעלה