Requesting a Refund

The M a S k

New member
Requesting a Refund

הבנתי שיש דרך לדרוש זיכוי מלא מהמוכר אם הוא לא שולח את המוצר (חיכיתי 45 ימים!) ומסנן את המיילים והטלפונים שלי. איך?
 

ACE OF SPADES

New member
תשובה:

כנס לפיי פל , יש לך אופציה באתר בשם : Resolution Center כנס לשם , ואז תסמן אופציה Item dispute , תזין את חשבון הפייפל של המוכר. ותמשיך
 

ACE OF SPADES

New member
קודם כל תבדוק עם המוכר הוא אמריקאי יכל להיות

שיש לו פוליסת החזרים של עד 2000$ , אתה יכל לראות בדף המכירה כתוב בדיוק עם עד 200 או עד 2000. אז תבדוק .
 

ACE OF SPADES

New member
ובנוסף יש עוד "טקטיקות " :

יכל להיות שהוא פשוט לא "מרגיש " אותך עדיין . כלומר: אתה צריך לבלוט בשטח ולעשות לו טיפה בלאגן , איך עושים את זה: קודם כל לא משנה כמה שילמת , תוציא דספיוט. הוא יקבל הודעה מפייפל וגם ידרש לכתוב את הצד שלו בדבר , את הדספיוט אתה גם יכל לסגור בכל זמן נתון . באותו זמן , תבקש את הפרטים שלו מאיביי , יש כזאת אופציה של יצירת קשר עם מוכר ואתה תקבל את מספר הטלפון שלו , אתה יכל להתקשר אליו . עושים את זה בדף הזה: http://search.ebay.com/ws/search/AdvSearch?advsearch=&sofindtype=9 בנוסף , תכתוב מכתב חריף שמיועד ל-איבי ותשלח אליו , תכתוב שהאימייל עדיין לא נשלח לאיביי ותתן לו זמן קצוב לענות לך אחרת האימייל ישלח , תכתוב לו שהאימייל ישלח למחלקת ההונאה של איביי . אחרי שעשית את כל הפעולות האלה , ואם הוא עדיין לא ענה לך אז באמת תשלח את האימייל ותחכה לגזר הדין של פיי פל , כמובן שגם תכתוב לו שהפידבק הרע מאוד בדרך . אני מקווה שכל אלה יעזרו לך . אם ברצונו להמשיך למכור באיביי אני מאמין שזה יפריע לו , רק על מקרה בודד שכזה הוא יכל להסתבך עם איביי ואולי אפילו לקבל השעיה במקרים מסויימים. בלי קשר פידבק חריף יכל לפגוע בו מאוד וגם זה שיקול.
 

The M a S k

New member
אני הרבה אחריך

הוא קנדי, כתוב שם 200$ לצערי. פתחתי דיספיוט, עברו 17 יום והוא לא הגיב. עברתי לקליים. גם יש לי דיספיוט נגדו בתוך איביי ומתנהלת נגדו חקירה. זה לא מזיז לו. יש לי עוד רעיון אחד.. המליצו לי בצ'אט המיוחד של איביי לדיספיוטים להתלונן נגד המוכר פה: http://www.econsumer.gov/english/index.html חשבתי לשלוח לו עוד הודעה אחת ובה לכתוב שבמהלך היום הקרוב אני עומד לשלוח תלונה עליו, ופה לא מדובר בחסימה של יוזר באיביי אלא בחקירה של ה- U.S. Federal Trade Commission. אני מאוד מקווה שזה יפחיד אותו. מה דעתך?
 

ACE OF SPADES

New member
תעשה כל מה שצריך , אם מכתב לבוש יפחיד

אותו , תכתוב שאתה שולח מכתב לבוש.
 

ACE OF SPADES

New member
אתה יכל לפרסם איזה מכירה שלו... אני יכל לנסות

לשאול אותו שאלה ולראות אם הוא יענה לי.
 

The M a S k

New member
אין לי כרגע מכירה פתוחה, אבל

אני שולח לך בפרטי את הפרופיל שלי, אני אשמח אם תוכל לשלוח לו את ההודעה שהעברתי, תודה רבה!!!
 

ACE OF SPADES

New member
אתה ראית שיש לו פידבק של 9 מכירות בלבד?

ושבין ה-9 האלה יש לו גם פידבק : Rec item after 36 days/ No communication/ Won't do business again/good condition קיצר עשית בדיקה כל שהיא ? כי אם אני הייתי רואה את ההודעה הזאת ובהתחשב שיש לו פידבק של רק 9 מכירות לא הייתי נוגע בו. ואגב : כתוב באותו פידבק בדיוק מה שקורה לך : No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication No communication ממש לא ברור לי למה בכלל עשית עסק עם בן אדם שכזה אבל נניח , זה כבר נעשה , אני לא יכל לשלוח לו הודעה כי הוא לא מוכר כלום , אם הוא ימכור אז אי יכל לשאול אותו שאלה לגבי המוצר. אבל ככה אין לי מה לשאול אותו והוא גם לא יענה כי זה יראה לו חשוד או מוזר .
 

The M a S k

New member
אוקי. עוד שאלה:

באיביי אמרו לי שיש לי אופציה לקבל את שאר הכסף שלא קיבלתי מפייפל אם אתבע את חברת האשראי שלי. יש אמת בדבר? ובטוח שאין לאיביי דרך למשוך ממנו חזרה את הכסף? חשבתי שהם נותנים ביטוח לקונה שלהם.
 

The M a S k

New member
שתי שאלות נוספות על פייפל

עברתי כרגע שוב על התוכנית שלהם להגנה על הלקוח וראיתי שהם כתבו שזה לא מובטח, אבל יתכן שאם סכום העסקא גדול מהמקסימום שהם מכסים הם לפעמים נותנים משלימים את הסכום. זה נכון? חוץ מזה, המוכר הזה הוא קנדי וראיתי שהכיסוי בדולר קנדי הוא $1,250 קנדי, ששווה ליותר מ- 1000 דולרים אמריקאים. אם לא אקבל כיסוי על כל הסכום אוכל לדרוש את הכיסוי המלא? אני מזכיר, סכום ההעברה הוא 705 דולרים אמריקאים. תודה.
 
למעלה