Rio Nitrus

FataLico

New member
Rio Nitrus

את הנגן רכשתי לפני כחצי שנה. דוד שלי היה בארה"ב וקנה אותו עבורי תמורת 250-270$, משו כזה. בהתחלה הנגן היה מעולה, נהניתי משלל הפונקציות שלו, מהמסך הגדול ומהעובי הדק במיוחד. כמו כן הגודל של הכונן הקשיח היה מעולה בשבילי, מצד אחד מספיק שירים בשביל להנות שבוע שלם, מצד שני מספיק מצומצם בשביל שאצטרך לרענן ולחדש את המלאי. אך כעבור חודש חודשיים, התחילו להתעורר בעיות עם הנגן. תחילה הוא נכבה לי באמצע השמיעה, קפץ שירים בלי להיות במצב Random, וכו'. לא היססתי - והלכתי איתו למעבדות "לנטרוניקס" אי שם בבורסת היהלומים. תמורת 120 ש"ח - מחיר שווה לכל נפש, ביצעו טיפול, שלא ברור לי מה כלל, והנגן חזר למוטב. אך כעבור חודשיים, שוב - בעיות. בעיות חמורות. הנגן נכבה כל עשר דקות, שירים לא מועתקים כיאות, הנגן לא ניתן לפירמוט, לא נדלק כשצריך, לא נטען באופן מלא, ועוד כאלה וכהנה בעיות שונות ומגוונות. אימייל שנשלח לחברת digitalnetworksna הוביל לתשובה ש: The player has probably fallen down or drowned in water, משו כזה. מי שרוצה שאני אתן לו Forward של המייל אני אשמח. רציתי לדעת אם מישהו חווה בעיות דומות, וכמובן יש לציין ששמרתי על הנגן כאילו היה טבעת יהלום, כמעט ללא מגע אדם, העתקתי שירים אך ורק עם התוכנה המקורית, וביצעתי FirmWare אך ורק מן האתר הרשמי וכאשר הבטריה טעונה במלואה. תודה מראש, פטאליקו.
 

DrLecter

New member
הממ...מאחר ועשית כמעט הכל

קשה להצביע מה הבעיה. אבל מה לגבי אחריות?אם אני לא טועה יש אחריות יצרן של שנה שנתיים לא כן? אני רואה שכבר ניסית לשלוח אימייל לחברה מה שאמורה להיות ההצעה הבאה שלי, ייתכן ובמכשיר הספציפי שלך הייתה בעיה מאז שקנית אותו מהתחלה והוא התכלה?אני זוכר שלG3 של האייפוד גם הייתה בעיה בפס ייצור ונוצרו אלפי מכשירים שהיו פגומים והבטריה הייתה מתכלה לאחר תקופה קצרה. (לא זוכר אם זאת בדיוק הייתה הבעיה אך בבירור הייתה בעיה עם הקו מכשירים הנ"ל) ניסית להחליף FirmWare? אולי תנסה להחליף בטריה עם מישהו אחר עם אותו המכשיר וליראות כיצד המכשיר מגיב?ייתכן וזאת בעיה בבטריה
 
למעלה