Robert Belfour
היה מענין לשמוע תגובות מחברים אחרי ההופעה של רוברט בלפור. מסתבר שאין דעה אחידה, אני אישית אהבתי את חופשיות והצליל המיוחד, שהגיע עבורי לשיא בהדרן האחרון שלו - שמעתו גם את אפריקה וגם היה כמו ראגה הודית - כל תיבה היתה קצת אחרת מהקודמת, עם שינויים בנואנסים דקים ומיקרו-טונים מיוחדים.
יחד עם זה, הפריע לכמה חברים החוסר משמעת ומבנה, ההכיוון הכביכול לא מדיוק של המיתרים. דווקא מה שהיו עבורי הנקודות החזקות. על טעם וריח אין על מה להתווכח - Different strokes for different folks.
באדי גאי באוטוביוגרפיה שלו מכנה את ג'ון לי הוקר כ"משורר הבלוז החופשי (או משוחרר) הכולם" - דווקא בגלל הנקודות האלה, איו מספר אחיד לתיבות, השורות לא מתחרזות, והיה קשה לנגנים אחרים לעבוד איתו. אבל באדי מספר שהוא ניגן עם ג'ון לי בכיף, התישב קרוב אליו ונתן לו מבט האומר, "אל תדאג חביבי, אני איתך, ועוקב אחריך - תעשה מה שבא לך."
ובכן - רוברט בלפור - המשוחרר ממשורר הבלוז של היום?
היה מענין לשמוע תגובות מחברים אחרי ההופעה של רוברט בלפור. מסתבר שאין דעה אחידה, אני אישית אהבתי את חופשיות והצליל המיוחד, שהגיע עבורי לשיא בהדרן האחרון שלו - שמעתו גם את אפריקה וגם היה כמו ראגה הודית - כל תיבה היתה קצת אחרת מהקודמת, עם שינויים בנואנסים דקים ומיקרו-טונים מיוחדים.
יחד עם זה, הפריע לכמה חברים החוסר משמעת ומבנה, ההכיוון הכביכול לא מדיוק של המיתרים. דווקא מה שהיו עבורי הנקודות החזקות. על טעם וריח אין על מה להתווכח - Different strokes for different folks.
באדי גאי באוטוביוגרפיה שלו מכנה את ג'ון לי הוקר כ"משורר הבלוז החופשי (או משוחרר) הכולם" - דווקא בגלל הנקודות האלה, איו מספר אחיד לתיבות, השורות לא מתחרזות, והיה קשה לנגנים אחרים לעבוד איתו. אבל באדי מספר שהוא ניגן עם ג'ון לי בכיף, התישב קרוב אליו ונתן לו מבט האומר, "אל תדאג חביבי, אני איתך, ועוקב אחריך - תעשה מה שבא לך."
ובכן - רוברט בלפור - המשוחרר ממשורר הבלוז של היום?