Rolls Royce Torpedo Phantom II

TomerEp

New member
יפה מאוד אחי

אהבתי את העיצוב, כמובן שהHDRI לא מרשימים כי כולם משתמשים באותו נוף, אבל חפיף המידול שלך טוב וגם התיאורה... אולי קצת קצת לא אמיתי אבל בכללי ממש יפה.
 

eldarinn

New member
וואוווו ../images/Emo45.gif

עבודה מעולה. אהבתי במיוחד את החומרים הכרומתיים. הייתי הולך על השתקפות אפילו קצת מוגזמת בפחחות.
 

Redjest

New member
היא מדהימה

אם הייתי נפגש בתמונה הזו באופן אקראי לא הייתי מזהה שזה CG... אני עדיין עסוק בלהסתכל עליה במבטים מעריצים... דבר אחד שהייתי משנה זה אולי להוסיף HDRI גם לפגוש המתכתי.
 
כל הכבוד!!!!

ממש מדהים. קשה לזהות שמדובר בCG. עבודת מידול מעולה, וגם השיידרים טובים מאוד... כמה שאלות מתוך סקרנות: 1) באיזו שיטת מידול עבדת? אתה יכול להעלות תמונה של הרפרנס? 2) אתה יכול להעלות תמונה של הוויר? 3) היה לי נסיון אחד בלבד של מידול מכונית לפי רפרנס, ואפשר להגיד שהוא די כשל. הבעייה הייתה טכנית בעיקר (ניסיתי לעבוד עם spiles ו-surface בMAX). הייתי רוצה לדעת במה מתחילים: באיזו שיטה, מאיפה בכלל להתחיל, בכמה תמונות רפרנס כדאי להשתמש וכו'. אשמח אם תוכל לענות על שאלותיי תודה מראש דן דרך אגב, העבודה באמת באמת מדהימה!
 

izackv

New member
יפה מאוד, אבל...

יש מה לשפר... (לדעתי) צריך לשנות את החומר של הפגוש הקידמי. צריך לשנות את החומר של הגלגל. צריך לבנות תאורה אמיתית שתאפשר לראות את החומר של הגלגל טוב יותר. ואם רוצים לשלב בסביבה חיה, עדיף להתאים תאורה קצת יותר טוב (בעיקר בולט בתמונה עם הנהר) אבל בגדול, מצטרף לדעה הכללית כאן. עבודה יפה מאוד.
 

Nebelis

New member
מעולה!

עכשיו wireframe בבקשה
 

Boolean

New member
תכנות ועוד תכנות 2

אענה לך מחר כי היום ממש אין לי זמן
 

omern25

New member
אחלה עבודה

קצת לא מסתדר לי הצללית - כהה מדי אולי באיזה רפרנס השתמשת?
 

Boolean

New member
רפרנס - שרטוט

השתמשתי בשרטוטים של ההתלים - top, side, front וכל התמונות שמצאתי בגוגל ואפילו manual של הרכב שהשגתי באיזה אתר סיני. כל המודלינג זה editable poly וגופים פרימיטיבים. מרנדר vray 3ds max 8
 
נצל"ש קטן אם אפשר

יש איזה כלי במקס ש"מנקה" פוליגונים מיותרים? הכנתי אוביקט מקווים, הוספתי לו מודיפייר surface ואז הפכתי אותו לeditable poly ויש לו המון פוליגונים מיותרים (השתמשתי בקוים שהם linear)... מישהו יודע מה לעשות? תודה מראש
 

Boolean

New member
patch topology

in parameters of surface modifier check steps in Patch Topology window. if it is on 0 so every rectangle in your grid will turn into one polygon, if it is on five, for examaple, so every rectangle will be subdivived into 25 polys.
 

Boolean

New member
נראה לי

משהו אמר לי שכן אבל לא נזכרתי בזה כאשאר מידלתי אותו.
 
למעלה