Sara Palin on Saturday Night Live

gadgad0

New member
גרוע ברמות גלקטיות. הנה סיפור מייגע לדוגמה:

הייתי מחובר במשך עשרה חודשים לאינטרנט של הוט (למרות שאני לקוח ותיק של יס). לפני שנה וחצי באו טכנאים של הוט וחיברו את השכנים שלי לאינטרנט של החברה. באותו יום דפק טכנאי של הוט בדלת ואמר לי שהחיבור שלי לאינטרנט לא בטיחותי, ויצטרכו לחבר אותי מחדש (להעביר את החיבור דרך חדר המדרגות ולא דרך הקיר החיצוני של הדירה). אמרתי שזה לא בא בחשבון - אני לא צריך שיחפרו לי תעלות ויקדחו לי חורים בכל הדירה עד שיגיעו לחדר החיצוני, שבו אני צריך את השקע של האינטרנט. הודעתי לאחראים שם שאני מתנתק ועובר לבזק. אמרו שאין בעיה. למחרת התקשר אליי נציג שירות ושאל למה אני רוצה להתנתק. הודעתי לו שעם כל אהבתי להוט - אין לי כל כוונה שהטכנאים של הוט "ישפצו" לי את הדירה. לא בא לי שיקדחו בכל הקירות בשביל קו אינטרנט. נפרדנו כידידים. אחרי שעתיים התקשר אליי אחראי משמרת של הוט. הסברתי לו את מה שהסברתי לנציג הקודם. הייתה לו הצעה מקורית: "ניתן לך אינטרנט חינם לשלושה חודשים". הודיתי לו ואמרתי שגם אם ייתן לי אינטרנט חינם לכל החיים - לא בא לי על חורים בקירות ותעלות בחדרים. נפרדתי גם ממנו כידידים. למחרת התקשרה אליי נציגת שירות והודיעה לי בחגיגיות שהם מנתקים אותי מהאינטרנט. קבענו שטכנאי יגיע אליי ביום הבא לקחת את הראוטר. הטכנאי לא בא בזמן שנקבע. אחרי שעה התקשרה נציגת שירות, התנצלה שלטכנאי היו בעיות בדרך. תיאמנו מועד חדש. הטכנאי שוב לא הגיע בזמן שנקבע. התקשרתי לשירות הלקוחות. נציגת השירות אמרה לי שלא כתוב במחשב שום ביקור טכנאי אצלי. קבענו מועד חדש (לארבעה ימים אחרי). הטכנאי לא בא. התקשרתי שוב לשירות הלקוחות של הוט. נציגת השירות אמרה לי שיש נוהל חדש בחברה - שממילא נותקתי מן האינטרנט, כך שלא אחוייב עבור אינטרנט, ואת הראוטר יאסוף מביתי "בעוד חודשיים-שלושה" טכנאי, שיתאם את ביקורו איתי. עבר חודש. חוייבתי במחיר מלא עבור אינטרנט. שום טכנאי לא בא. התקשרתי לשירות של הוט. אמרו שם שיש נוהל חדש-דנדש: "אתה תחוייב עבור שירות אינטרנט כרגיל, אבל כשתחזיר את הראוטר - תזוכה רטרואקטיבית על כל החיובים מהרגע שנותקת". גם אחראי המשמרת הודיע שזו מדיניות החברה, ואין מה לעשות. תיאמתי איתו ביקור טכנאי ליום שאחרי. הטכנאי של הוט התקשר חצי שעה לפני שהיה צריך להגיע ואמר שהייתה לו תאונה עם הרכב, הוא לא יכול להגיע. ביקשתי שישלחו מישהו אחר. "כולם עסוקים עכשיו" - אמרו לי בהוט "נתאם לך טכנאי לעוד שלושה ימים". אחרי שלושה ימים בא טכנאי (בדיוק בזמן שנקבע!). לקח את הראוטר, אמר תודה רבה, החתים אותי על טופס. תודה רבה ולהתראות בשמחות. יום למחרת התקשרה אליי נציגת שירות של הוט. "הטכנאי שכח להחתים אותך על עוד טופס. אפשר לתאם איתך שיבוא מחר בערב איש שלנו ויחתים אותך?". אין בעיה. ה"איש שלנו" של הוט לא הגיע למחרת בערב. גם לא אחרי יומיים או חודש. הוא מעולם לא הגיע. הוט המשיכה לחייב אותי "כרגיל" עבור אינטרנט במשך חמישה חודשים נוספים אחרי שניתקתי עצמי ממנה. החלטתי לשלוח להוט מכתב המפרט את כל השתלשלות העניינים איתם. ליתר בטחון ביקשתי (תמורת סכום סמלי) מחבר טוב (עו"ד במשרד הרצוג-פוקס-נאמן) שיכתוב את המכתב (במסירה אישית למנכ"ל הוט) על נייר לוגו של המשרד, שיתייחס אליי כ"מרשי" ויאיים בצעדים משפטיים מרחיקי-לכת. אחרי שלושה ימי עסקים זוכה כרטיס האשראי שלי, קיבלתי מכתב התנצלות יפה ושי (מחברת ספירלה אדומה עם לוגו של הוט). בפראפרזה על מה שכתב פעם שופנהאואר ("בלכתך אל האישה - קח איתך את השוט") אפשר להגיד על הוט: בלכתך אל הוט - קח איתך את השוט. אפילו יצא חרוז לתפארת.
 
המצער הוא שהסיפור המדהים שלך

הוא לא היחיד ובטוח עוד לקוחות זכו להתעללות כזאת. אני מקווה שתפוז יקדמו את הסיפור בדף הבית.
 

קים19

New member
אההה

תסלחו לי,אבל עם כול הכבוד ליס(אני מנויה ליס) גם לפעמים השרות שלהם נוראי ומאוד מזלזל!!!
 
"שיטת השקשוקה"

האגודה לזכויות האזרח פנתה לרשות השידור בבקשה לשדר את הסרט שמוקצה מחמת פחד אצל רשתות השידור.
 

gadgad0

New member
ו"שיטת השקשוקה" אכן ישודר בערוץ 1

במועד שטרם נקבע.
 

dht160

New member
TNT בפיק אפ כפול לשני סדרות בעונות חדשות

RAISING THE BAR שאחרי פרק פתיחה עם 7.7 מליון צופים וSAVING GRACE שאומנם ירדה קשות בנתונים העונה אבל תחזור גם היא לעונה של 15 פרקים.
 

dht160

New member
'Gossip Girl' ממשיכה לשבור שיאי רייטינג

והופכת אט אט לפצצת רייטינג של CW?
 
למעלה