shipping policy ותנאי משלוח

גפטופשן

New member
shipping policy ותנאי משלוח

בשעה טובה פתחתי חנות באטסי ואני מוכרת תיקים מעור שבעלי עיצב. הפריטים נעשים לפי הזמנה ולכן לוקח כשבוע-שבועיים עד שאני מוציאה הזמנה למשלוח.
עליי לעדכן תנאי ומחירי משלוח, וכאן אשמח לעזרתכם ונסיונכם כיוון שכולנו שולחים את מוצרינו אל מעבר לים...אם אתם מוכרים מוצרים דומים בגודלם\מחירם ותוכלו לייעץ לי אשמח מאוד.
כמו כן מה הPOLICIES שאתם ממליצים לשים באתר?

אודה לעזרכתם על מנת ליישב את החנות שלי בצורה הטובה והמהירה ביותר...

שאלה נוספת - האם כדאי להציע משלוח "רגיל" חינם או לכלול את העלות במחיר הפריט ולאפשר שידרוג המשלוח ומה העלות של שדרוג כזה?

תודה!!
GepettoFashion
 

AmorArt

New member
את כל מחירי המשלוחים

את יכולה למצוא באתר הדואר.
יש שם מחשבון מחירים, תבחרי "צרור קטן", את משקל הפריט וסוג המשלוח (רגיל, רשום, אקו או ems) ותקבלי את המחיר.
רגיל הכי זול— אין מספר מעקב. טוב למוצרים זולים.
רשום מגיע עם מספר מעקב אבל בלי אפשרות לעקוב בארה''ב (כן, זה אידיוטי כמו שזה נשמע...)
אקו, מהיר יותר, יקר יותר ועם מספר מעקב ואפשרות לעקוב במרבית המדינות כולל ארה"ב
Ems ממש יקר וממש מהיר כמובן עם מעקב

אני ממליצה לשלוח מוצרים כמו שלך ברשום. ולאפשר שדרוג לאקו/ ems לפי בקשת הלקוח.

לגבי הפולסי , יש בקישורים כאן בפורום את הלינק לספר ההדרכה של אטסי, שם תעשי חיפוש ותמצאי מאמרים על איך לכתוב פולסי נכון. מעבר לזה תצצי בכמה חנויות מישראל וכמה חנויות שמוכרות מוצרים בהזמנה אישית ותקבלי רעיונות לניסוחים ופרטים קטנים שכדי להוסיף.

בהצלחה
 

criti2

New member
תלוי במשקל - לפעמים eco זול יותר מרשום - מנסיון

 

AmorArt

New member
הכנסתי ל"קישורים" את מחשבון המחירים של דואר ישראל

זה נמצא תחת הקטגוריה של "אתרים וכלים לניהול החנות"
 
למעלה