Some one here work with XSI?

BUNNY LD

New member
Some one here work with XSI?

היי. אני עובד כשנתיים ב lightwave 3d והתחלתי את XSן לא מזמן יש פה מישהיא שעובד בתוכנה ? יש לי שאלה בקשר להחלקה, הבנתי שאני יכול ליצור subdivison חדש, ואז יש לי בעיה כי ברינדור אני רואה את השלד ולא את המודל המוחלק (את השלד LOW POLY שמקיף את הsubdivision) ולמה כאשר אני יוצר curv ונותן לו הקפה נגיד סביב ציר Y (הטוטוריאל של הרמקול למי שמכיר) הוא יוצר לי בעצם 2 ? כאשר אני מנסה למחוק אחד שנייהם נמחקים אבל אני יכול לבחור כול אחד בנפרד בקשר להחלקה שוב, הגעתי להחלקה דרך הטפריט הימיני - ואז לחצתי על selection דרך שם נכנסתי ל subdivision שמיוסם על האובייקט, זה נהוג ב XSI ? תודה, עמית.
 

CoolCalb

New member
XSI

אוקיי.. בעניין ההחלקה יש בעקרון שתי דרכים לעבוד. הראשונה היא פשוט להשתמש ב + ו - על ה NUMPAD, תחבר את האובייקט כל לחיצה על + מעלה את רמת ה SUBDIVISION, לחיצה על ה -, מורידה רמה. אם תכנס להיסטורי של המודל, תראה שם NODE שנקרא GEOMTERY APROXIMATION לחיצה על האייקון שלו תפתח חלון שבו ניתן לשנות פרמטרים שונים בסיסים של המודל, כמו OGL SMOOTHING, רמת דיוק ה DISPLACEMNT וגם רמת וסוג ה SUBDIVISION. החלון שנפתח, אם תלך אל ה POLYGON תוכל לבחור את האלגוריתם של ה SMOOTHING (קטמול קלארק, דו סאבין או ליניארי) וגם תראה שם שני סליידרים, אחד OGL ואחד RENDER, אם תלחץ על ה + או ה - תראה את הסליידרים משתנים. אתה יכול לקבוע רמת החלקה נמוכה ל OGL ורמה גבוהה לרנדר. חשוב לדעת שבשיטת החלקה זו (+ ו -) המודל מוחלק, אבל לא מתווספת לו גיאומטריה (זה בערך כמו שמחיליקים מודל NURBS) השיטה השנייה היא לבחור את המודל, לגשת ל POLYMESH<SUBDIVIION ואז XSI תיצור לך מודל חדש מוחלק שעדיין קשור למודל LOW POLY עד שלא תלחץ על כפתור ה FREEZE, הקשר בניהם ישמר. מה שמביא אותי לשאלה השנייה שלך בעניין ה CURVE. כשאתה בוחר CURVE, ועושה לו REVOLVE, התוכנה יוצרת מודל NURBS או פוליגונים, ושומרת על היחס עם ה CURVE שיצר אותו. כך שאם תזיז נקודות ב CURVE המודל ישתנה בהתאם. אם תבחר את ה CRUVE ותמחק אותו, גם המודל ימחק, כי הרגת את היוצר שלו. כדי לבטל את הקשר בניהם, תבחר את המודל שה CURVE יצר, ותלחץ על FREEZE ואז שניהם הופכים למודלים עצמאיים בפני עצמם. עוז.
 
למעלה