TDF 2014, קיטל מנצח בלונדון ומה צפוי היום

gadis13

New member
TDF 2014, קיטל מנצח בלונדון ומה צפוי היום

מרסל קיטל מנצח נצחון שני במרוץ השנה, ומקדים את סאגאן ואלבסיני (אוריקה). קיטל עושה זאת שוב, ללא בעיות מרובות, מורד מהרכבת היעילה של ג'יאנט שימאנו שדאגה לשלומו בשלבים המסיימים של הקטע השלישי של המרוץ במקום הרצוי לו, 150-200 מ' מהקו, וכפי הידוע כבר לכול, קיטל לא צריך יותר (הוא אפילו יכול להסתדר עם פחות). החלק המסיים של הקטע היה נדמה לפרקים מסתבך והולך, עת מטרים ספורים של גשם טבלו את הכבישים בבירה האנגלית בלחות מבשרת רעות, אך הדבוקה שהגבירה מהירותה לקראת הסיום
 
עדכוני משחק הפנטזיה


אחרי ששבתי מלונדון החוגגת לדרום החם, אנסה לערוך היום את הטבלה של כל הקבוצות שנרשמו למשחק ולפרסם בערב (כנראה מאוחר בערב) את הטבלה, כך שאנשים יוכלו לבדוק שהקבוצה שלהם אכן משתתפת במשחק ועם הרוכבים הנכונים.
 

abeegilat

New member
מרסל קיטל מנצח בפעם ה-2 אבל היבור הוא צ'כי

שלום לכל העמיתים
מרסל קיטל מאיץ העל של קבוצת ג'יאנט שימנו משיג את ניצחונו השני מתוך שלושה קטעים לפני ארמון בקניגהם ממש במרכז לונדון. במקום השני מגיע פיטר סאגאן הפנומן הסלובקי של קבוצת קנונדייל, את הפודיום השלים בהיעדרו של מארק קוונדיש הפצוע הליד אאוט שלו מארק רנשאו האוסטרלי מקבוצת אומגה פארמב קוויק סטפ.
מרסל קיטל השלים בכך הישג ענקי כאשר גם בג'ירו שהיה במאי הוא ניצח את 2 קטעים (מספר 2 ו-3) שהיו על אדמת אירלנד והסתיימו בדבלין ובבלפאסט.
על כך ועוד בקישור המצ"ב למטה
 
לא הוגן להאשים את גריפל

לא ראיתי את הקטעים הקודמים אבל את הקטע של אתמול כן ואני חושב שהבעיה של גריפל הייתה הקבוצה שלו. במשחק השח שבין קבוצות המאיצים ניצחה ג'יאנט. לוטו נשברו ראשונים ונכנסו לפעולה מוקדם יותר ממה שתכננו ועשו את עיקר המשיכה ב-10 הק"מ האחרונים כדי להשיג את 2 הבורחים. ב-3 הק"מ האחרונים ג'יאנט שלטו בהובלה. בהתרסקות שהייתה 1.5 ק"מ לסיום רוכבי לוטו הסתכלו כל הזמן אחורה ונשארו גם מאחור כך שגריפל, שתוכנן להתבסס על חברי קבוצתו ולא מכוון מראש לתפוס גלגל של איזה קבוצה אחרת (כמו סאגאן למשל) נתקע מאחור ובכלל לא הייתה לו הזדמנות להביא עצמו לידי ביטוי בספרינט. זה כמובן לא אומר שהיה מנצח את קיטל.
 

shakir balik

New member
למה בעצם ניבאלי בצהוב ולא סאגאן?

הרי אם יש להם אותו זמן - חישוב המקומות אמור לקבוע וסאגן סיים בחמישייה הראשונה בכל שלושת הקטעים.
 

Dov_s

New member
למיטב ידיעתי ניבלי מוביל בשתי שניות

תסתכל באתר של הטור.
לניבלי יתרון של שתי שניות על כל ה-15 הראשונים
 

gadis13

New member
מחר גשם

לאחר שנעדר שנים מהפאריס רובה (2002) הוא צפוי לחזור מחר
 

UDYM44

New member
אם ירד גשם זה יהיה אחד הקטעים שייזכרו

להרבה מאד שנים.גם יקבע את המסננת העיקרית לחולצה הצהובה.
אם יישברו הרבה גפיים וחלקי אופניים הטור לא יחזור לשם לכמה שנים טובות.
 

gadis13

New member
פרום נוגע באספלט

נראה שיוצא בזול עם שפשוף באותו מקום שעבר שפשוף דומה בדופינה
 

gadis13

New member
אנדי 'מי בכלל זה אנדי' שלאק לא יצא

לקטע. מה יש להגיד
 

gadis13

New member
מבול כעת בקו הסיום

אמנם יש עדיין זמן ואולי טוב להתחיל להתרגל לפני מחר
 
החמצה של קטיושה

בדרך כלל הקבוצות שלא מחזיקות רכבת ושיש להן ספרינטר לגיטימי, מצמידות לו פועל שיביא אותו בבלגן של הקילומטרים האחרונים עד לק"מ האחרון ומשם הספרינטר צריך להסתדר פחות או יותר לבד. כך למשל עם קווין רזה, הרוכב שחום העור של יורופקאר, שמוביל את הספרינטר של הקבוצה בריאן קוקאר וכך גם לגבי לוקה פאוליני שמוביל בקטיושה את אלכסנדר כריסטוף. היום לוקה פאוליני לקח את תפקידו צעד אחד קדימה ופרץ קדימה בקילומטר האחרון כשצמוד אליו הספרינטר שלו ורק אחרי שניהם הרכבות של הקבוצות האחרות. הבעיה הייתה שאחרי המאמץ הגדול של פאוליני, הכוח שלו נגמר וכריסטוף לקח החלטה לצאת לספרינט ממרחק גדול יחסית. זה כמעט הצליח, אבל בסיום כריסטוף שבק ומול מאיץ על דוגמת קיטל זה לא היה מספיק.
לדעתי, הנסיונות של אומגה פרמה לעשות רכבת לרנשאו הם די מעוררי רחמים וחסרי טעם. רנשאו הוא לא בין חמשת הספרינטרים החזקים במרוץ והסיכוי היחידי שלו לנצח מתוך רכבת הוא רק אם תהיה נפילה מאחוריו. עדיף היה להצמיד לו פועל בודד שיסייע לו ולהשאיר את האחרים שלא יבזבזו כוח סתם, בייחוד כשיש מחר קטע שהוא כזה קריטי. אם מישהו מאומגה פרמה היה צריך לנסות לעשות משהו - אולי זה דווקא טוני מרטין שהיה אולי צריך לנסות בריחת יחיד בק"מ האחרונים על רקע זה שאף קבוצת ספרינטרים לא רצתה לקחת אחריות וזאת בין היתר הסיבה שפאוליני הצליח להריץ קדימה את כריסטוף.
 
למעלה