TDF 2015, הדרך מאוטרכט לפאריס

gadis13

New member
TDF 2015, הדרך מאוטרכט לפאריס

לצרפתים מותר הכול. על אף שעובדה זאת אמנם ידועה לכול, מידת יהירותם עדיין עלולה להפתיע מדי פעם מחדש. אך זו רק אחת האפשרויות לראות את הדברים. מסלול הסיבוב הצרפתי הגדול שהוצג אתמול בפאריס על ידי ה- ASO הוא מחד מרענן בתפיסתו ושונה, ודבר זה מעיד מחד שגם על הצרפתים לא פוסחת הרוח המנשבת לאחרונה מבלי שתותיר בהם חותמה, אך מאידך, נדמה שניסיונם באבחון כוונם ואופיים של משביה גרם להם לתגובה בלתי פרופורציונאלית, ואותו קו אופי צרפתי, כלל לא ב

קישור לרשימה המלאה

 

gadis13

New member
75 אלפים ואפשר לקחת את האופניים של אינדוראין

כתבה ב- ROAD.CC

 

natibergman

New member
בחייך גדי - היו לו יותר טובים ב-1995

למרות שאני מאד אוהב את הברקסים של קמפניולו דלתא ויש לי שני זוגות משלי.

 
היום בבוקר היה שידור חי ביורוספורט של קריטריום מיפן

קריטריום שמארגן ASO ולכן ניבאלי היה לבוש בצהוב, סאגאן בירוק ומייקה בחולצה המנוקדת. גם UKYO - הקבוצה של עידו זילברשטיין רכבו אבל לא הוא. במרוץ ניצח קיטל בספרינט, אבל לא זה מה שחשוב. ניבאלי תקף 3 פעמים ב-60 ק"מ של המרוץ ויצר שלוש בריחות מסוכנות, שזה כמעט כל הבריחות שהיו (היו כמה של רוכבים יפניים בשביל הקהל). זאת רוח הקרב שמצפים ממנצח הטור דה פראנס. מי שלא רוצה להתחרות על פאווה שישאר בבית. כפי שגם כתוב במאמר של שון קלי, הנפילה שגמרה למעשה את הסיכויים של פרום הייתה בקטע לפני הפאווה בזמן שהוא היה ממוקם בצד של הכביש בערך ב-1/3 עד אמצע הדבוקה. ממש לא מקום להיות בו למועמד מוביל בכביש צר בצפון צרפת. הוא יכול לבוא בטענות רק לעצמו ולקבוצה שלו, לא למארגנים. כולם יודעים שבשבוע הראשון בכבישים הצרים של צפון צרפת שם המשחק הוא השרדות. מי שלא מתאים לו שיילך לכבישים הרחבים בוואלטה.
 

gadis13

New member
זה לא מה שקלי אמר

לא בטוח שטור ללא פרום קווינטאנה (ואולי גם קונטאדור) - לכול אלה דרכי הפאבה עלולות להיות מסוכנות מדי - זה מה שהיינו רוצים. זה מה שניבלי רוצה (לנצח ללא תחרות)?
 
גם לרדת כביש רטוב ב-90 קמ"ש זה מסוכן

אולי יצליחו לסדר לנו טור דה פראנס בלי ירידות. במחשבה נוספת, הכי טוב זה טור במעבדה של אלעד פלטין. זה גם לא מסוכן וגם נדע בוודאות מי הכי טוב.
 

yshor

New member
דרכי פאבה מסוכנות מדיי??? יותר מירידה ב 110 קמ"ש? נסחפת קצת

תחרות מנצח הטוב מבין המשתתפים.
זה שיעור ראשון לילד בכיתה ד שמתחרה על התואר השכונתי בהקפת בית הספר.
אני בטוח שגם קונטאדור יודע את זה.

מעבר לזה, העניין בקטעים כאלה הוא הרבה יותר גדול. טור שבנוי מ 8 קטעים שטוחים/ גבעות הוא מסע הישרדות כמו שאודי תאר ואז קטע אחד שבו כולם מתווכחים אם המנצח מסומם או לא. שאר התחרות שמור לרכיבה הגנתית של המוביל (אלא אם כן קוראים לו ניבאלי או קונטדור).
אם פרום היה ספורטאי מהסוג שאני אוהב הוא לא היה משאיר את אלפ דואז למישהו אחר, וגם לא לוקח חטיף אנרגיה ממישהו אחר כי זה קנס קטן שהוא יכול לספוג.
זה לא הספורט שאני אוהב לראות. הלוואי שיהיו קטעי פאבה, מעברים צרים אחרי 150 ק"מ, קטעי מישור על חוף הים, ירידות טכניות וגם סיום בעליה.
 

gadis13

New member
לרוברט מילר יש פתרונות

לפרום כריסטופר (זה לא קצת מאוחר מדי ללמוד איך רוכבים בצפון?)
(אני דווקא מאוד אוהב את הג'נטלמן הזה).
קישור
 
למעלה