ממשיכים להתפרסם.
עכשיו לוטו משחררים את ההרכב לסיבוב הגדול:
Bak, De Clercq, Gallopin, Greipel, Hansen, Henderson, Roelandts, Sieberg and Van den Broeck
הרכב מעניין, מספק תמיכה גם לגרייפל וגם ל- VDB
Sylvain Chavanel, Mathias Frank, Martin Elmiger, Heinrich Haussler, Reto Hollenstein, Roger Kluge, Jerome Pineau, Sébastien Reichenbach Marcel Wyss.
הרכב בעל פוטנציאל בלתי מבוטל להטריד הגדולות.
האתר הבלגי sporza מדווח (לפחות על פי הבנתי מגוגל טרנסלייט)' שפותחה בדיקה אמינה לגילוי עקבות הסם AICAR. לטענתם, ידוע מזה זמן שהסם הזה מסתובב בדבוקה והוא ברשימת החומרים האסורים כבר מ-2009, אבל עד עכשיו לא ניתן היה לאתר אותו. אם אני מבין נכון, בבדיקה הראשונה תהיה תוצאה חיובית או שלילית לקיום החומר ובדיקה שנייה תבדוק את רמת החומר. רמה מסוימת של החומר היא כנראה טבעית בגוף וצריך להגדיר את התקן שמעליו תחשב הרמה כחשודה לשימוש חיצוני. אני לא יודע אם זה ייכנס כבר לטור הקרוב, אבל אני מאמין שיש רוכבים שיש להם ממה להתחיל לדאוג.
Fabian Cancellara, Andy Schleck, Matthew Busche, Markel Irizar, Gregory Rast, Frank Schleck, Danny van Poppel, Jens Voigt y Haimar Zubeldia.
ברירת המחדל שנקראת היום 'האחים שלאק' בפנים. טראק היא היום במקרה הטוב (קנצ'לארה) קבוצה למרוצים הקלאסיים, לא הרבה יותר. היתר צעירים בשלבי התפתחות שונים.
Lars Boom, Stef Clement, Laurens ten Dam, Steven Kruijswijk, Tom Leezer, Bauke Mollema, Bram Tankink, Sep Vanmarcke and Maarten Wynants.
יש איזון. העדרותו של חסינק מאפשרת יתר מיקוד במולמה.
Marcel Kittel, John Degenkolb, Roy Curvers, Dries Devenyns, Tom Dumoulin, Cheng Ji, Koen De Kort, Albert Timmer y Tom Veelers.
הרכבת עם כול הקרונות אך עם עוד כמה אפשרויות גם לימים אחרים.
Darwin Atapuma (COL), Marcus Burghardt (GER), Amaël Moinard (FRA), Daniel Oss (ITA), Michael Schär (SUI), Peter Stetina (USA), Greg Van Avermaet (BEL), Tejay van Garderen (USA), Peter Velits (SVK)
בכול זאת החליטו שהכול מסביב לטי ג'יי