TheMarker Cafe מתנצל

gesus

New member
TheMarker Cafe מתנצל

אחרי שבועיים של קרטוע, תחילה ללא הודעה מראש וכעת עם הודעה בעמוד הכניסה, היום נשלחה ההודעה הזו לכל החברים: גולשים יקרים, TheMarker Cafe סבל בימים האחרונים ממספר תקלות טכניות חמורות. הצטרפות חברים חדשים למשפחת הקפה ויצירה מתמדת של תכנים חדשים, גרמו לשיבושים באתר. אנשי הטכנולוגיה של קבוצת "הארץ" וחברת "דקס טכנולוגיות" עמלים ימים כלילות על תיקון התקלות, כדי שהאתר יוכל לחזור לפעילות מלאה במהירות האפשרית. במקביל לתיקונים המבוצעים, אנו עושים את מירב המאמצים גם בתחום הציוד והשרתים. השבוע מוכנס לשימוש האתר שרת חדש וחזק בהרבה. השרת החדש צפוי להיכנס לשימוש מלא עד יום חמישי בערב ולשפר את חווית הגלישה באתר. אנו מצטערים על הפגיעה בגולשים ומקווים לחזור לפעילות מלאה בקרוב. הודעה על כך תישלח לכל הגולשים. ניפגש בקרוב בקפה, הדס גולדשטיין מנכ"ל אתרי קבוצת הארץ גדי להב סמנכ"ל התוכן, אתרי קבוצת הארץ ליאור קודנר עורך הקפה, אתרי קבוצת הארץ מעט מדי ומאוחר מדי? האם תקופה ארוכה שבה הרשת לא פעילה יוריד לחברים את החשק לחזור לפעילות מלאה, כשיש מספיק אלטרנטיבות מסביב?
 

gesus

New member
יששששש

הקפה חזר. עכשיו אנשים יכולים להכנס לקרוא את הפוסט שלי שקיבל קידום בעמוד הראשי של דה מרקר.
 
למעלה