TMA מגידו ../images/Emo31.gif ראשון מהסוף../images/Emo18.gifחתול|
הבוקר טסתי משדה דב למגידו! התאום נעשה ע"פ הנוהל עם המנחת. אום-אל-פאחם 2000 עוברים מפלוטו לזבוב ומנמיכים ל-1200. במכשיר הקשר השני כבר קוראים על תדר המנחת ו...שקט! נסיון שני נעשה בתדר של "כימניר".......שקט! חוזרים לזבוב. מסתבר ששני מרססים כבר נואשו גם הם מלקרוא והכל הולך על שידורים עוורים, אחד המרססים נכנס נמוך לפיינל 27. מדווחים לזבוב על מעבר ב1000 רגל צלע מתה ל09 (רוח אף מזרחית) ומתחילים לבצע. ופתאום.... קול מוכר :"CDD בשביל מה הקפת סרק?לא חבל על הדלק והמשכורת? תנחת ישר!!!" המשכתי צלע מתה תוך שמירת קשר עיין עם המרסס,הקפתי כמו גדול ונחתתי. בקיצור,מה שרציתי לאמר זה שטייס חדש, או קצת לחוץ, או טייס שייקח יותר מידיי ברצינות את "פיקוח מגידו" או כל מנחת אחר עלול להגיע למצב לא נעים! השדות מאד ירוקים מסביב למנחת מגידו. המרסס מאד כתום על רקע הירוק הירוק הזה,וקל להבחין בו במיוחד עם אתה מעליו. אבל במקרים אחרים יכול להיות מסוכן!
נראה לי שהתרגלנו לקבל שרותים סוג ד´ במנחתים. אין לי הצעה לפתרון, הנושא כבר עלה בפורום , אבל אני בטוח שניתן לעשות משהו בנדון
אולי להקיף עם טנקים את המנחת ולבודד את המנחית הלא רלוונטי
בכל אופן זהירות
זהירות
ושוב זהירות
אין תחליף להסתכלות סביב ולהיגיון בריא
ולא לסמוך על ה-
מזל
שמוליק.
הבוקר טסתי משדה דב למגידו! התאום נעשה ע"פ הנוהל עם המנחת. אום-אל-פאחם 2000 עוברים מפלוטו לזבוב ומנמיכים ל-1200. במכשיר הקשר השני כבר קוראים על תדר המנחת ו...שקט! נסיון שני נעשה בתדר של "כימניר".......שקט! חוזרים לזבוב. מסתבר ששני מרססים כבר נואשו גם הם מלקרוא והכל הולך על שידורים עוורים, אחד המרססים נכנס נמוך לפיינל 27. מדווחים לזבוב על מעבר ב1000 רגל צלע מתה ל09 (רוח אף מזרחית) ומתחילים לבצע. ופתאום.... קול מוכר :"CDD בשביל מה הקפת סרק?לא חבל על הדלק והמשכורת? תנחת ישר!!!" המשכתי צלע מתה תוך שמירת קשר עיין עם המרסס,הקפתי כמו גדול ונחתתי. בקיצור,מה שרציתי לאמר זה שטייס חדש, או קצת לחוץ, או טייס שייקח יותר מידיי ברצינות את "פיקוח מגידו" או כל מנחת אחר עלול להגיע למצב לא נעים! השדות מאד ירוקים מסביב למנחת מגידו. המרסס מאד כתום על רקע הירוק הירוק הזה,וקל להבחין בו במיוחד עם אתה מעליו. אבל במקרים אחרים יכול להיות מסוכן!