tomorow is the big day....

  • פותח הנושא ל3
  • פורסם בתאריך

ל3

New member
tomorow is the big day....

טוב אז אחרי ביטול אחד המפקחת אמורה לבוא לתצפת אותי מחר. ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומם. מה שקצת ( או הרבה בעצם) מפריע לי זה שהיא החליטה להגיע בשעה האחרונה והיא השעה השישית. להחזיק ילדים בני שמונה עיירנים ופעילים בשעה שישית תהיה כמעט mission impossible אבל מקווה שאעמוד בה בגבורה. זהו, אני חוזרת אל הבריסטולים ודפי העבודה.שיהיה לכולם המשך יום מקסים
,שירי
 

שבע77

New member
שירי מחזיקים לך ../images/Emo45.gif

יהיה בסדר בבבבבבבבהההההההההצצצצצצצללללללללחחחחההההההההההההה החיים סבבה
שבע
 

ל3

New member
תודה מקסימים

אני ממשת מתרגשת. מבטיחה לעדכן בהנחה שלא תהיה שביתה...... אוהבת, שירי
 

lupland

New member
אם עדיין עוד לא מאוחר....

בהצלחה שירי. וד"ש לאיתמר...מאבא
 

ל3

New member
../images/Emo4.gif

הי לכולם אני כל כך מאוכזבת מהשיעור היום יצאתי בהרגשה שונה לחלוטין ממה שנאמר לי. סליחה אבל אני פשוט כל כך כאובה שאין לי כוח לפרט כרגע.נדבר מאוחר יותר שיהיה לכן יום מקסים
 

שבע77

New member
שירוש....

אנחנו אוהבים אותך ובטוחים שהיית 100 אחוז.. ואת בעצמך אמרת שזה לא יום טוב לילדים ושעה לא טובה... מקווים שתהיה עוד הזדמנות ושלא היה כל כך נורא כמו שאת אומרת החיים סבבה
שבע
 

ל3

New member
אז זה מה שהיה

עכשו אחרי שקצת נרגעתי וחשבתי על הדברים התפנתי לרשום. המפקחת הגיע בשעה החמישית ( במקום השישית) והשיעור התנהל באחת הכיתות שדווקא יותר אהובות עלי. התלימידים הקשיבו והשתתפו יפה מאוד והכל זרם כשורה. אחרי השיעור ישבנו אני המפקחת והמנהל פלוס רכזת האנגלית בחדר המנהל לשיחה. בהתחלה היא שאלה אותי מה הייתה מטרת השיעור ואיך הרגשתי שהיה. ספרתי לה שהתלמידים נהנו ושהרגשתי שהלך די חלק. היא אמרה שרואים שיש לי שליטה על הכיתה ושיש לי פוטנציאל גדול אך אז התחילו כל האבלים. לדתעה אני לא צריכה לעשות שירים רק בתחילת השיעור אלה גם באמצע ובסוף ( כל שיעור נפתח בשירים באנגלית כך שיש להם מן טקסיות כזו והם יודעים מראש את מבנה השיעור). בנוסף היא אמרה לי שלדעתה השיעור היה יותר מידי פרונטלי למרות שהתלמידים מאוד נהנו מהפעילוית והכי חמור זה שהיא גילתה טעיות בדפים קודמים של כתיב וזה באמת חמור. סך הכל לא היה כזה נורא אך אני כל כך השקתעי והרגשתי כל כך טוב אחרי השיעור שדי התאכזתבי. אבל, זהו באמת נסיון ראשון ומפה אפשר רק ללמוד להבא. שיהיה לכולם יום נפלא נ.ב מתושלח- אני שמחה שלמדת להכיר אותי אבל אתה כנראה לא מכיר מספיק טוב משום שזה כן מפריע לי ולחץ ממש לא גורם לי להתעלות!!!( והאמת שההערה הצינית הזו קצת פוגעת
(
 
שירי אני חייבת לשתף אותך במשהו

אחד הדברים הכי הכי טראומטיים שאני זוכרת על עצמי היה הצגת מקרה ראשון שהייתי אמורה להציג. את עובדת לך תחת הנחיה כסטודנטית ומשקיעה את הנשמה , ואז מגיע היום שאת מה שאת עושה עם כל הנשמה את צריכה לעשות כהצגה ועל זה לא רק שיתנו לך ציון אלא גם יגידו מה את שווה במקצוע שבחרת. בקיצור יצאתי על הפנים. הייתי לחוצה, התבלבלתי בעובדות, קטסטרופה. הכי קשה היה מבחינתי שהיו לי כ"כ הרבה ציפיות מעצמי. כעבור שנים לתדהמתי סיפר לי ראש החוג לפסיכולוגיה דאז שהיה אחד הבוחנים שלי שהוא התרשם מאד ממני ... עלאק התרשם. זו היתה נפילה כזאת. מה אני חושבת? אני חושבת שהוא כן הרגיש אז אולי את האיכפתיות שלי אבל האמת שכעבור שנים חוץ ממני אף אחד לא זוכר את הפיאסקו שלי. שירי, אני רק יכולה להגיד לך שממה שהכרתי אותך הלוואי ויהיו עוד כמה אנשים כמוך שיפנו להוראה. אגב המורה הכי אהובה עלי שבאמת השפיעה עלי היתה מורה שכל פעם שהיתה עייפה היו לה טעויות בחשבון פשוט. (אולי היא היתה חולה בלופוס....
...). בזכותה גם בסופו של דבר אהבתי מתמטיקה וגם שרדתי את התיכון המגעיל.
אהה עוד משהו.. פרונטלי לא פרונטלי זה ממש שטויות. הרי הטכניקה היא אמצעי ולא מטרה. אם לילדים טוב ולך טוב פרונטלי אז מה הקטע? שמשרד החינוך גילה לפני שלושים שנה שיש עוד שיטות? נו באמת.
 

vivi49

New member
זאבית יקרה ושירו'ש

שניכם הירשמתם אותי וזה העיקר ,,לא? אתן |פצצה,,, ואני
ציון מעולה לשניכן בלי
ומגיע
לשים
|-זהירות -על העבר ולהמשיך
הלאה.
-|נשיקה ויוי. נ.ב הגיג לילה מאוחר בקשר למילה "פיאסקו&quot
תבוסה)(לא שייך למה שכתבתן)שמעולם לא ניתקלתי בה לפני כן.והיום שלוש פעמים רצוף אחד אחרי השניה ניתקלתי בה.קראתי מאמר ,אחר שמעתי ברדיו, וכאן זאבית הישתמשת,,,,מוזר לא? כניראה שמישהו רוצה שאני אפנים אותה בלקסיקון שלי לשימוש נירחב יותר.,, ואני דווקא מעונינת במילה המנוגדת לה דווקא ניצחון והצלחה.
 

lupland

New member
מפקחת עאלק

שירושקה.שירי מאמילה.כפרה עלייך נשמה עיניים... "לו רק היית קצת פחות המורה שלי.לו רק היית..." לדעתה את צריכה שירים גם באמצע ובסוף? למה מה זה שיעור שירה? פרונטאלי? שו האדה פרונטאלי? לאוטו שלי יש פרונט זה לקוח משם?ע"פ המילון כתוב לי-פרונטלי:קדמי.חזיתי.ישיר.בלתי אמצעי.ניתן כהרצאה מול כיתה.אם ככה אז ברור שהשיעור יהיה פרונטלי.למה מה היא רוצה?שתעמדי מאחורי הכיתה? יענו באקטלי? וגילתה טעויות קודמות בכתיב עאלק.חארטה של מפקחת.בטח לקחו אותה מתוך מחירון של שוק המשומשות במצב טוטאלוסט. יש דרך להעיר ויש דרך להאיר.והיות ואת רק מחליפה ויותר מזה.את עדיין סטודנטית שמתיימרת להיות מורה לעתיד תפקידה היה להאיר לך את דרכך.בנועם.ברכות.עם קצת חיוך... אך.עזבי שטויות.בשבילנו את המורה האולטימטיבית. האחת והיחידה
 

ל3

New member
לזאבתי, ויוי ואספי

תודה רבה על העיידוד- אתם מקסימים והצלחתם להעלות הרבה חיוכים על שפתיי. הפנמתי את הערות המפקחת ואני ממשיכה הלאה. סך הכל בסוף היום מה שהכי חשוב לי זה שהתלמידים נהנהו והלכו הבייתה כשהם למדו משהו חדש!!! אוהבת, שירי
 

שבע77

New member
על שירי, מפקחות וחיות אחרות

שירי יקרה, בתור אחת שחינכה שנתיים בבית ספר יסודי וזכתה לביקור של לא פחות משלוש מפקחות (אחת של משרד החינוך ושתיים מטעם העיריה) אני יכולה להגיד לך שהכל בולשיט, בסופו של דבר הם מתענינים רק באיך התלמידים הרגישו , וזה העיקר באמת. אם היה להם טוב אז את מורה טובה וכמו שאמרו לפני, המתודה היא רק אמצעי ולא מטרה ואם המטרה הייתה שהתלמידים ילמדו משהו אז את השגת אותה וזה השורש!! אנחנו יודעים שאת 10 ! נ"ב אם מפקחת תצא מכיתה ולא יהיה לה מה להעיר למורה - יפטרו אותה, אז קחי את זה לתשומת הלב. החיים סבבה
שבע נ"ב - אסף - קרעת אותי מצחוק! (הפרונט של האוטו)
 
למעלה