Tour de Romandie, מירוץ בשש תנועות
מחר יצא לדרך באסקונה, בחלקו הצפוני של אגם מג'יורֶה, הטור של רומנדי, מרוץ קטעים של הסבב העולמי, שמשמש כהכנה אחרונה לג'ירו האיטלקי (חלק קטן מהמצֻוותים לג'ירו רוכבים עתה בטור הטורקי) העומד בפתח (הזינוק ב-9.5 בבלפאסט, אירלנד).
פרולוג בקטע הראשון (5.6 קמ), וקטע נוסף נגד שעון בסיום (18.5 קמ שכוללים טיפוס במרכזו), ועוד 4 קטעים, שמהם רק קטע אחד הוא קטע הרים מסובך, 'קטע המלכה', ביום שישי, (סקיצות טופוגראפיות של הקטעים) והיתר בעלי סיבוך הררי קטן יותר, יסתכמו ל-746 קמ בסך הכול, ויאפשרו למתמודדים להטעין מספיק אספלט תחרותי ברגליים לפני שיצאו (רובם) לדרך החתחתים של הג'ירו.
הפרולוג ונגד השעון בסיום מאפשרים לאלה ממדורגי הדירוג הכללי שהם בנוסף ליכולתם כמטפסים גם בעלי יכולות רכיבה כנגד הזמן שלא להפגין את מלוא היכולת בקטעי ההרים המטלטלים, ולהסתמך על יכולתם המסוימת הזו בכדי להכריע את המרוץ ביום האחרון.
במרוץ מספ
מחר יצא לדרך באסקונה, בחלקו הצפוני של אגם מג'יורֶה, הטור של רומנדי, מרוץ קטעים של הסבב העולמי, שמשמש כהכנה אחרונה לג'ירו האיטלקי (חלק קטן מהמצֻוותים לג'ירו רוכבים עתה בטור הטורקי) העומד בפתח (הזינוק ב-9.5 בבלפאסט, אירלנד).
פרולוג בקטע הראשון (5.6 קמ), וקטע נוסף נגד שעון בסיום (18.5 קמ שכוללים טיפוס במרכזו), ועוד 4 קטעים, שמהם רק קטע אחד הוא קטע הרים מסובך, 'קטע המלכה', ביום שישי, (סקיצות טופוגראפיות של הקטעים) והיתר בעלי סיבוך הררי קטן יותר, יסתכמו ל-746 קמ בסך הכול, ויאפשרו למתמודדים להטעין מספיק אספלט תחרותי ברגליים לפני שיצאו (רובם) לדרך החתחתים של הג'ירו.
הפרולוג ונגד השעון בסיום מאפשרים לאלה ממדורגי הדירוג הכללי שהם בנוסף ליכולתם כמטפסים גם בעלי יכולות רכיבה כנגד הזמן שלא להפגין את מלוא היכולת בקטעי ההרים המטלטלים, ולהסתמך על יכולתם המסוימת הזו בכדי להכריע את המרוץ ביום האחרון.
במרוץ מספ