TP-Link Archer C9 V2 לא מתחבר לממשק ניהול לאחר שדרוג קושחה
קיבלתי ראוטר TP-Link Archer C9 V2.
עדכנתי לו את הקושחה (גרסה מתאימה ל-V2 כמובן) ולאחר העדכון לא ניתן להיכנס לממשק הראוטר מאף מחשב ואף דפדפן, מתקבלת הודעה שהדפדפן לא נתמך. בפורום של TP-Link העולמית יש עוד משתמשים עם אותה הבעיה.
ניסיתי משני מחשבים שונים בחיבור עם כבל, ניסיתי לעשות RESET לראוטר עם הכפתור הפיזי וזה לא עזר.
כמובן שנעשה ניקוי CACHE, נוסו דפדפנים שונים, מחשב אחר.
בנדא כבר סגורים. כמובן שאדבר איתם מחר אבל אם למישהו יש רעיון מה לעשות בינתיים, אודה לעזרתכם.
קישור לדיון בפורום בחו"ל:
http://forum.tp-link.com/showthread...Browser-can-t-log-in.-Firmware-4.0.0-20150916
קיבלתי ראוטר TP-Link Archer C9 V2.
עדכנתי לו את הקושחה (גרסה מתאימה ל-V2 כמובן) ולאחר העדכון לא ניתן להיכנס לממשק הראוטר מאף מחשב ואף דפדפן, מתקבלת הודעה שהדפדפן לא נתמך. בפורום של TP-Link העולמית יש עוד משתמשים עם אותה הבעיה.
ניסיתי משני מחשבים שונים בחיבור עם כבל, ניסיתי לעשות RESET לראוטר עם הכפתור הפיזי וזה לא עזר.
כמובן שנעשה ניקוי CACHE, נוסו דפדפנים שונים, מחשב אחר.
בנדא כבר סגורים. כמובן שאדבר איתם מחר אבל אם למישהו יש רעיון מה לעשות בינתיים, אודה לעזרתכם.
קישור לדיון בפורום בחו"ל:
http://forum.tp-link.com/showthread...Browser-can-t-log-in.-Firmware-4.0.0-20150916