TUBELESS

vgorlove

New member
TUBELESS

האם צמיג רגיל אפשר להתקין ללא פנימית לחישוק TUBELESS בלי תוספות כלשהן (הכוונה ללא ערכת TUBELESS או פנימית חתוכה) ? אם כן, מה הצמיגים המומלצים? תודה
 

bikingstudent

New member
לדעתי לא

חישוק שמותאם לתקן הUST (טיובלס) דורש צמיג UST תואם כדי "להרים" טיובלס מה שמיוחד בצמיד הזה הוא העובדה שהדפנות שלו עבות יותר ובגלל זה קשיחות יותר כך שהן "עולות" למקום יותר בקלות צמיג רגיל אולי יתפוס בהתחלה.. אבל לא יחזיק לאורך זמן.. אם אתה רוצה אתה יכול להישתמש בפנימית חתוכה
 

vgorlove

New member
פנימית חתוכה

תודה לתגובה. לפי הבנתי,פנימית חתוכה נותנת אטימות לחישוק לצורך מילוי חומר. ואיך היא פותרת את הבעית "דפנות רכות" לצמיג רגיל. תודה
 

danGlus

New member
יש צמיגים חצי טיובלס

לבונטרגר יש צמיגים עם bead של UST אבל עם דפנות רגילות. זה אמור לחסוך משקל - ולאטום רק עם חומר. קיצר, לUST יש bead בעל צורה יחודית. אבל אני, מה אני מבין? אצלי זה חישוק רגיל + פנימית חתוכה (פעם היתה ערכת סטאן)
 

Oldster

New member
לפי MBA וכמה "בני תמותה" שאני מכיר

צמיג רגיל על חישוק UST (אני מכיר מקרי CROSSMAX) הולך וגם הולך..... (אין לי מושג על מה המגיבים הקודמים מבססים את הדעה השלילית). נהפוכו.... בצמיג UST כל אבו-ג'יראס של פנימית חתוכה או פס של סטאן לא נחוץ - מה שמפשט את התהליך
 
צמיג רגיל על חישוק טיובלס

יעבוד, ואפילו יעבוד טוב... אבל צמיג טיובלס יעבוד טוב יותר משמעותית. השקעה בצמיג תואם תקן UST = אמינות גבוהה = כמעט אפס תקלות = חוסר תלות בחומר (ג'ו או סטאן) כדי לשמור על אטימה. הבעיה בצמיג רגיל איננה בדפנות (גם שם, אבל זה זניח). הבעיה היא בגומי עצמו. רוב הצמיגים הרגילים אינם אטומים לאויר, ויש צורך בחומר (ג'ו/סטאן) כדי למנוע ירידת לחץ שוטפת. אם כבר צמיג רגיל, אז 120 TPI מומלץ בחום.
 
למעלה