UK CUP CLSH לא לחובבי מדיטציות !

reality i

New member
UK CUP CLSH לא לחובבי מדיטציות !

אז בקצרה אני נותן כאן רשמים שיתנו לכם מושג מה התרחש ב8 לאפריל בלונדון בתחרות הworld clash שנערכת כל שנה על יד צמד המפיקים אייריש & צ'ין באנגליה - ג'מייקה - ניו יורק וקנדה ! -mighty crown האלופים משנה שעברה לא יכלו להגיע להגן על התואר עקב מותו של אב המשפחה קיבלו הרבה אהבה וכבוד משאר הסאונדים והקהל,הסאונד היפני הזה בהחלט תפס את מקומו בהיסטוריה של סאונדסיסטים. אז מי נשאר ? KING TUBBYS - סאונד וותיק מאנגליה...היו משעממים מהתחלה ,למעט ספיישלים של גארנט סילק,דניס בראון הם לא הצליחו לעניין את הקהל..הם היו הראשונים שעפו. EX TACY - סאונד אנגלי נוסף (המחליפים של מייטי קראון) הם היו בסדר עד לנקודה מסויימת...האמ סי וצורת ההגשה שלהם היו טובים אבל מול סאונדים ג'מייקנים הם לא ממש עשו הרבה. L.P INTERNATIONAL - פתחו את הקלאש טוב וגם השתפרו...סאונד וותיק בעל נסיון רב וגם זכייה בעבר במפעל הזה....גם להם נגמר הדרייב לקראת הסוף. SENTINEL - הסאונד הגרמני שזכה בתואר הנכסף לפני שנה בניו יורק , פתחו את הקלאש בסערה וירו לכל עבר במיוחד לכיוון של ריקי טרופר (טרופר היה המטרה הראשונה של כל הסאונדים !) הם בהחלט פתחו הכי מרשים בלאש אבל מישם הדרך למטה והחוצה הייתה מרובה כאב...מדהים שהם זכו לפני שנה בניו יורק...חוסר הנסיון ניכר מההאזנה לסטים שלהם והאמ סי הגרמני חשב כנראה שיעשו לו הנחות על הזכייה לפני שנה...סנטינל עפו לפני הסיבוב האחרון של הטיון פי טיון. TROOPER SOUND - ריקי טרופר האמ סי /סלקטה שאחראי ללא עוררין לימי התהילה של קילימנג'רו סאונד החליט לפני מספר שנים שהוא רוצה את כל התהילה לעצמו..כולם גם הסאונדים וגם הקהל בכל פעם שטרופר מנגן בכל קלאש דואגים להזכיר לו את מה שעשה....טרופר בשלו..לוחם אמיתי...היחידי שתמיד מקבל בוז לפנים ברמות מביחות...הוא פתח רע את הקלאש ולמזלו בסיבוב הראשון אף אחד לא עף...מסיבוב לסיבוב הו השתפר וצבר תאוצה ואת אהדת הקהל...בסיבוב השלישי (סיבוב שמותר לנגן אך ורק ספיישלים של זמרים) טרופר רצח את כולם !! ואז הוא הגיע לגמר - טיון פי טיון...כלומר כל סאונד מנגן 10 טיונים כל אחד בתורו...שני סאונדים...10 סיבובים...ושם חיכו לו.... BASS ODESSY - הסיפור עם אודסי הוא כזה...מדובר בסאונד ג'מייקני וותיק שזכו בכמה world clash בתחילת העשור...הם נעדרו במשך שנתיים/שלוש וחזרו בגדול ב2005...שנה שעברה הם הובילו לאורך הקלאש בהרבה והיה נראה שהם משאירים אבק למתחרים אבל אז הם נפסלו בסיבוב של 45 round (מותר אך ורק לנגן טיונים לא ספיישלים ואסור בשום אופן לקלל) כאשר סקווינג'י (התהילה שטרופר הביא לג'רו סקוונג'י הביא לאודסי) לא שלט בעצמו וקילל בטעות...השנה סקוונג'י לא הגיע (כפי שנראה בתקופה אחרונה שהוא היה חסר ביותר מידיי ארועים מסתבר שלאמ סי הכי רוצח בקלאשים יש סרטן והוא עובר טיפולי כימוטרפיה) החליף אותו אמ סי חדש שנקרא worm...ביחד עם מארק הסלטקור הבכיר והוותיק באודסי הם שלטו כמעט לאורך כל הקלאש ,קרעו לטרופר את הצורה בטיון פי טיון עם כמה ספיישלים של ג'ימי קליף וותיקים אחרים וזכו בתואר בפעם המיודע כמה !! worm הוכיח שיש חיים אחרי סקוונג'י ושבייס אודיסי הוא סאונד וותיק ואגדי שימשיך להתקיים גם אם יש חילופי משמרות (כמו סטון לאב) את הארוע הנחו צמד השחקנים/בדרים/זמרים twins of twins. סיכום : תעשיית הוורלד קלאש הפכה לדבר רציני בשנים האחרונות...אייריש & צ'ין דואגים להשמיך ולרעננן את רשימת המתחרים והמנחים...אבל כיום שלחתוך ספיישל זה הרבה יותר נגיש מהעבר אז שומעים כמעט את אותם הספיישלים מנוגנים כמעט על ידי כולם (לא באותה תחרות...אלא בתחרויות קלאש שונות) הסאונד שמצליח ליצור הכי הרבה קריאטיביות בספיישל הוא זה שלבסוף מקבל הכי הרבה forword לספיישל (לדוגמא ספיישל שמתייחס לכל המתחרים כאשר האמן קוטל כל אחד ואחד מהסאונד המיתחרים להבדיל ספיישל שמדבר על דיסריספקט כללי או מתייחס לסאונד מתחרה אחד בלבד) בסה"כ מדובר בארוע די מבדר שמוכיח לכל העולם איזו אומנות צריך בשביל להיות איש סאונד אמיתי לנגן את הטיון הנכון בזמן הנכון ולומר את הדברים הכי נכונים בסיטואציות שונות.....קהל של כמה אלפים לא יכול לטעות ! רק נזרוק לכם עצם ונגיד ששבוע לאחר מיכן טרופר זכה בפעם הראשונה בתואר ! בג'מייקה מול אלפים נלהבים... המלצה שלי לכל הסאונדבוייז בארץ : לא משנה איזה רגאיי אתם מנגנים או מה היא צורת ההגשה שלכם בדאנס..חפשו את ההקלטות האלו בתוכנת הסולסיק...תורידו תאזינו ותגלו דבר אחד או שלושה (אנחנו לא מתעסקים עם מספר שתיים ! (יש כמה שמבינים על מה אני מדבר) יאללה ביי ריאליטי
 

eviaman

New member
ריאליטי...

ריאלטי אתה חלק מ איי מאר סאונד סיסטם, מה אתה חושב על ההרכב שלכם בעצם? מה הרמה שלכם? האם היא יכולה להגיע לWORLD CLASH? ועם כן אז יש לכם סיכוי לזכות? השתתפתם באירועים כאלה בעבר? או עם יש לכם תוכניות כאלה לעתיד...?
 

reality i

New member
איימאר סאונד סיסטים

מה אני חושב על איימר סאונד ? אני חושב שהקדמנו את זמננו ולא לכולם כאן קל באמת לקבל בהבננה ואהבה קבוצת אנשים שרוצים להציג את מה שקורה מאוד רחוק מיכאן...ללא התנצלויות..עם הרבה טירוף....עם פנייה לראש של הקהל וגם לשאר חלקי הגוף...לתת את האמת חזק לפרצוף...להפעיל ולתקשר עם הקהל כל כמה שניות...לנגן ספיישלים מאוד מאוד נחשבים שם כאשר כאן כמעט לאף אחד אין מושג מה אנחנו מנגנים....להוציא המון המון כסף שלעולם לא יוחזר חזרה דרך הופעות...בקיצור להציג צורת הגשה שמותאמת לתרבות מסויימת ממקום רחוק ולקיים אותה כאן בישראל.....איימר סאונד תמיד יקבל את הביקורות הכי קוטלות..תמיד איימר סאונד יחשב לסאונד ש"לא קל לעכל" עם זאת אין אף תקליטן (המילה סאונד בעצם הושרשה לאחר שאיימר סאונד פרצו לתודעה של הסצינה...לאחר מיכן ועד לרגע זה צצים "סאונדים למיניהם") שעושה או עשה מה שאיימר הביאו לסצינה המקומית...ומי שמכיר אותנו טוב יודע כמה אנחנו מתפשרים בין צורת ההגשה בג'מייקה לבין כאן...עם כל הרצון הטוב של לקיים את אותה צורת ההגשה. בקשר לרמה שלנו ? תשאל את הקהל שמשתולל לנו על העמדה ובדאנס בכלל...למי בדיוק אתה רוצה שאני אשווה אותנו ? מבחינת קלאשים ? תראה איימר סאונד הוא ג'אגלין סאונד ! כלומר סאונד שבא להרקיד קהל ולנגן in the mix ספיישלים ג'מייקנים להבדיל מסאונד שמתמחה בקלאשים שמקליט את כל הספיישלים שלו בצורה של killing....השמות שמופיעים בקלאשים העולמים הם שמות של סאונדים שעובדים כבר המון המון שנים...מדובר בסאונדים שעובדים בסצינה המוקמית של המדינה שלהם והם רואים כסף מדאנסים וקלאשים מקומים (מה שלא קורה בישראל,בטח שלא מבחינה כספית) כך שלהגיע לworld clash מצויידים בלמעלה מ250/300 ספיישלים חדשים כרגע נראה לא פשוט...השנה איימר סאונד יחגגו 3 שנים (כנראה שוב בקרנבל באנגליה כמו שנה שעברה) כך שהדרך שלנו רק התחילה לא מזמן (שם לב איזה "בלגן" הספקנו לעשות בכל כך מעט זמן) סצינת הרגאיי המקומית קיימת כאן למעלה מ20 שנים תקליטנים באו והלכו...תשאל את הוותקים בלי קשר אם הם אוהבים או לא "האם היה כאן משהו שדומה לאיימר סאונד ? " בעבר קיימנו קלאש ראשון בינלאומי מול דאבוורסיב שוויץ) בקומפורט 13. הערב קודם כעוד "דאנס" והקהל שהגיע לא ידע ממש מה רוצים ממנו (קלאש זה לא דאנס) התעייף די מהר וחלקו הגדול פרש עוד לפני שלקח חלק בשיפוט ! דאבוורסיב ניצחו בקלאש הזה...הם באו מוכנים..הם השקיעו לא מעט כסף בספיישלים מיוחדים לערב זה וגם היו להם כמה טיפים מחברים פעילים כאן בסצינה.בסה"כ היה ערב יוצא דופן....כרגע המילה קלאש והסצינה הישראלית לא ממש קשורים זה לזה. אני לא מנסה להשמע נרקסיסט....אם מישהו חושב אחרת הוא מוזמן להגיב. ריאליטי
 

yaarasta

New member
זה לא שלא יודעים

יודעים, אבל לא מבינים. אנשים יודעים אולי מה זה, אבל לא מבינים את מהות המילה "קלאש". משומע בכל פעם שמנסים "לבנות" קלאש, זה לא יוצא לפועל, בעיקר מסיבות שלא קשורות לקהל. אני מאמין שאפשר להקדיש ערב עם קונספט של קלאש, אולי עם שינוי מסויים של החוקים (בכל זאת בזירה המקומית לאיימאר סאונד אין מתחרים בכל הנוגע לספשלים ג'מייקנים) דנו בזה כבר בעבר, ואני מאמין שעוד נדון בזה בעתיד. מבחינתי להרים קלאש ANYTIME ו- ANYWHERE! הוויב שיש בקלאש הוא דבר שלחלוטין אי אפשר להשוות אותו לאף מסיבה!!! -יער
 

eviaman

New member
כן אבל ממה שכתבת עולה לי עוד שאלה..

ריאלטי, תודה על כל מה שכתבת ...! היה מעניין לקרוא... אבל ממה שכתוב את בעצם אומר שהסצינה המקומית לא מבינה את איימאר סאונד, לא "מעכלת" . ולא מקבל בהבנה ובאהבה . עם אתם מרגישים שיש לכם מה לתת ואתם יודעים לתת אותו , למה שלא תנסו להיות הרבה יותר זמן בחו"ל? ולנסות להריץ את עצמכם במקומות שאנשים באמת יבינו ויעריכו את מה שאתם עושים. זה הרבה יותר כיףףף לנגן אל מול קהל שיודע ומבין את המוסיקה שלכם ואת כל מה שאתם מנגנים לא ככה?
 

reality i

New member
תשובה :

להגיע לנגן בחו"ל על בסיס קבוע זה תהליך שבונים אותו...תחשוב רגע.. את מי מעניין סאונד מישראל ? אז בהתחלה צריך להשקיע לא מעט כסף בכדי להגיע לחו"ל ולנגן בצורה אינטסיבית...כולנו ישראלים שחיים ועובדים כאן...לכולנו יש התחייבויות כאן במדינה שלנו ואני אגיד לך עוד משהו...כשהקהל הישראלי נכנס לוובז הוא הקהל הכי טוב בעולם !!!!!!! יש בנו הישראלים את החום והטירוף וזריקת הזין על השיגרה היומית (מה שחסר להרבה מאוד אנשים בעולם) רק טוב. ריאליטי
 
למעלה