John the Savage
New member
USCIS מעצבנים
בתחילת מרץ 2017, מילאתי בקשה להסרת תנאים. שנה וחודשיים מאז, וכלום. ההארכה לשנה שקיבלתי תקפה לעוד פחות מחודש, ואני צריך לטוס מחוץ לארה"ב בקרוב.
הפיתרון במצב כזה אמור להיות לקבוע פגישת Infopass ולקבל חותמת I551 בדרכון. זה אומר בשבילי נסיעה של 5 שעות לכל כיוון במיוחד בשביל זה, שזה מעצבן, אבל נו טוב, שיהיה. אלא שעכשיו אני מנסה לקבוע פגישה infopass, וגם את זה אני לא יכול לעשות. כי במשרד של סן פרנסיסקו אני כבר לא יכול לקבוע תור אונליין בעצמי, ואני צריך למלא טופס באינטרנט, להסביר למה אני צריך פגישה, ואז לחכות שיחזרו אלי בטלפון ויתאמו איתי תור. אז מילאתי. ועדיין לא חזרו אלי.
אז במקום לחכות ולחכות לטלפון שלא מגיע, החלטתי להתקשר לשירות הלקוחות של USCIS. דיברתי עם נציג שירות שהיה הדבר ההכי לא יעיל בעולם ויכל רק לדקלם לי תשובות מתוך סקריפט. לדבר עם הטוסטר זו חוויה יותר מספקת.
אחר רבע שעה עם נציג השירות שהקריא לי שורות לא רלוונטיות (נציג: "אפשר לקבוע תור בשעות הבוקר או בערב", אני: "אבל אני לא יכול לקבוע תור בסן פרנסיסקו", נציג: "אפר לקבוע תור בשעות הבוקר או בערב", אני: "כבר אמרת את זה קודם. אבל אי אפשר לקבוע תור באתר", נציג: "כתובת האתר היא ...")ועוד רבע שעה של שיחה עם הטוסטר בתור חוויה מתקנת, ניסיתי להתקשר שוב ולבקש איש שירות בכיר יותר. קראתי בתקנות שה"לקוח" (כלומר אני) יכול לבקש לדבר עם אחראי בכל שלב. אז ביקשתי כבר במשפט הראשון. נציג השירות אמר לי שישמח להעביר אותי לאחראי, אבל כל האחראים עסוקים כרגע, ואני צריך להתקשר שוב בזמן פחות עמוס. אז ננסה שוב מחר לפנות בוקר או משהו כזה ... מי יודע?
קפקא היה משתפך בקברו ...
בתחילת מרץ 2017, מילאתי בקשה להסרת תנאים. שנה וחודשיים מאז, וכלום. ההארכה לשנה שקיבלתי תקפה לעוד פחות מחודש, ואני צריך לטוס מחוץ לארה"ב בקרוב.
הפיתרון במצב כזה אמור להיות לקבוע פגישת Infopass ולקבל חותמת I551 בדרכון. זה אומר בשבילי נסיעה של 5 שעות לכל כיוון במיוחד בשביל זה, שזה מעצבן, אבל נו טוב, שיהיה. אלא שעכשיו אני מנסה לקבוע פגישה infopass, וגם את זה אני לא יכול לעשות. כי במשרד של סן פרנסיסקו אני כבר לא יכול לקבוע תור אונליין בעצמי, ואני צריך למלא טופס באינטרנט, להסביר למה אני צריך פגישה, ואז לחכות שיחזרו אלי בטלפון ויתאמו איתי תור. אז מילאתי. ועדיין לא חזרו אלי.
אז במקום לחכות ולחכות לטלפון שלא מגיע, החלטתי להתקשר לשירות הלקוחות של USCIS. דיברתי עם נציג שירות שהיה הדבר ההכי לא יעיל בעולם ויכל רק לדקלם לי תשובות מתוך סקריפט. לדבר עם הטוסטר זו חוויה יותר מספקת.
אחר רבע שעה עם נציג השירות שהקריא לי שורות לא רלוונטיות (נציג: "אפשר לקבוע תור בשעות הבוקר או בערב", אני: "אבל אני לא יכול לקבוע תור בסן פרנסיסקו", נציג: "אפר לקבוע תור בשעות הבוקר או בערב", אני: "כבר אמרת את זה קודם. אבל אי אפשר לקבוע תור באתר", נציג: "כתובת האתר היא ...")ועוד רבע שעה של שיחה עם הטוסטר בתור חוויה מתקנת, ניסיתי להתקשר שוב ולבקש איש שירות בכיר יותר. קראתי בתקנות שה"לקוח" (כלומר אני) יכול לבקש לדבר עם אחראי בכל שלב. אז ביקשתי כבר במשפט הראשון. נציג השירות אמר לי שישמח להעביר אותי לאחראי, אבל כל האחראים עסוקים כרגע, ואני צריך להתקשר שוב בזמן פחות עמוס. אז ננסה שוב מחר לפנות בוקר או משהו כזה ... מי יודע?
קפקא היה משתפך בקברו ...