מדוע ולמה ?!
חשוב קודם כל לגבש החלטה מה אתה רוצה בעצם להעביר לצופה בסצינה שלך, אתה רוצה להעביר תחושה אפלולית בסמטא אחורית של איזה בר? אחרי שגיבשת לך רעיון תעבור למידול, תעבוד תמיד עם רפרנס ובתור התחלה אל תנסה למצוא פתרונות מהירים של לחסוך במידול ע"י טקסטורות. אחרי שסיימת את שלב המידול תחשוב על זוית המצלמה שתעביר בצורה הכי טובה את ההרגשה שרצית לצופה, בשלב זה אתה עדיין יכול לעשות שינויים בקומפוזיציה של הסצינה ולבדוק אם חל שיפור. מבחינת הצעות שיפור קוסמטיות הייתי אומר שקודם כל פחית המתכת צריכה עוד פרטים(שים לב ללולאות שאמורות לבלוט מצידי הפחית אך אצלך הם לא) ולא סתם לזרוק טקסטורה על טיוב ,טקסטורת הקיר הייתה משתפרת עם איזשהוא במפ על הלבנים, החיבור בין הרצפה לקיר הדלת הוא לא טוב( חיבור חד מדי ), שלט הבר אינו נראה כאילו הוא פולט אור, זווית הצילום היא שגרתית ולא מעניינית. בכל מקרה בשביל טסט ראשון זה לא רע. בשורה התחתונה לפני שניגשים למנוע רינדור כמו וי ריי צריך לדעת מה היתרונות שלו ואיפה הוא יכול לתרום לך לסצינה בצורה שסקנליין לא יוכל( או לפחות לא בלי הרבה פיין טיונינג)