VUELTA 2015 ,המקרה המוזר של ג'יאנט בשעת לילה

gadis13

New member
VUELTA 2015 ,המקרה המוזר של ג'יאנט בשעת לילה

המקרה המוזר של ג'יאנט בשעת לילה. בכדי לנסות להבין האם, אם בכלל, ג'יאנט נכשלה עם דומולאן – דגנקולב ומרכבות המאיצים זה סיפור אחר – להלן שני 'משלים'. אחד הוא הסיפור 'המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה' של מרק האדון, שבו מסופר הסיפור של כריסטופור בון וקשיו ה'מיוחדים', הקשורים באחת הלקויות הבלתי מפוענחות שאחד מסימפטומיה הוא הקושי בהבנת ה'אנושי' על ניואנסיו הרבים, ואחד אחר, פרטי, הוא על אותו נוסע נוטה ללון שיצא מישראל ומגיע למסעדת שף ששמה יצא למרחקים, לאחר שהזמין לו מבעוד יום מקום, ובעודו מגיר אל תוכו בחדר ההמתנה ההדור ומוקפד מספר משעשעי חיך שנשלחו על ידי השף ומוגשים אחר כבוד על ידי מארחת מלאת טקס והתחשבות יוצא אליו בעל המסעדה, השף בכבודו, ומבקש להיוועץ

רשימה

 

moshik171

New member
יש קבוצות שאין לי מושג מה הן עושות בטורים

היי

מצד אחד רואים את אסטנה וסקיי ואולי מוביסטאר מגיעות למרוץ עם אג'נדה וכולם עובדים למטרתה ומצד שני רואים את ג'יאנט, קופידיס ו FDJ שרק השם יודע מה הן עושות שם חוץ מלפרסם את הספונסר שלהן. נכון שכנראה ארו טוב מדומוליין בהרים אבל התשתית שאסטנה הניחו לו בדמות של רוכבים בבריחה ועוד רוכבים שהובילו אותו בפלטון עזרה לו מאד. ראינו את זה בירידה שדומוליין צמצם ל 10 שניות והפועלים של אסטנה הגדילו חזרה במישור ל 2-3 דקות וזה כשדומוליין נגשניק מעולה. זה לא פיסיקה קוונטית גם ג'יאנט יכלו לעשות זאת ולא עשו. לא ברור למה.

מושיק
 

yshor

New member
ומה אטיקס-קוויקסטפ עשו בוואלטה??

יש מחויבויות של כל הקבוצות לשלוח הרכבים ולפעמים התוצאה היא השתתפות בשביל הפרוטוקול עם ניסיון לא נחרץ מדיי להיות שותפים בבריחות.
 
אני חושב שהכיוון של ג'אינט תלוי בביצועי קיטל

למעשה, רק לוטו-סודאל יכולים לטעון שיש להם רכבת ברמה של ג'אינט-אלפסין. כל שאר הקבוצות, כולל אטיקס-קוויקסטפ שניסו לבנות רכבת עבור קאוונדיש ונכשלו פעם אחר פעם, מסוגלות להרכיב רכבות של 2-3 רוכבים לכל היותר. יצירת רכבת של 5-6 רוכבים שתתפקד כמו מכונה משומנת ב-2 הק"מ האחרונים במאוצים רבי משתתפים היא אומנות (כמו אומן, נגר או נפח) שדורשת אימון רב ורוכבים מתאימים.
משתלם לעשות את ההשקעה הזו רק אם יש לך אס כמו קיטל או גרייפל שיכול לנפק תוצאות מוכחות. השנה קיטל סבל מכל מיני מחלות/וירוסים וכמעט לא השתתף במרוצים ובאלו שהשתתף השיג תוצאות לא מעודדות במיוחד.
קיטל הוא בחור צעיר ויכול להיות שזו סתם שנה חסרת מזל ומ-2016 הוא ימשיך להפציץ. אם זה יהיה המצב אז אני חושב שג'אינט ימשיכו להתמקד בו ובמה שהתמקדו עד עכשיו. אם קיטל ימשיך לאכזב, יכול להיות שהם יעשו הסטת כיוון לעבר דומולן וברגיל.
לגבי התאמת הגרנד-טורים לדומולן, אין ספק שהטור דה פראנס הוא הכי מתאים. יש עם זה רק שתי בעיות: האחת, שלטור מגיעים הרוכבים הכי טובים בעולם בכושר הכי טוב שלהם במשך השנה. השנייה, שכל זמן שהצרפתים חושבים שיש לטיבו פינו ולרומן ברדה סיכוי להתמודד על הפודיום, הם ינסו להמעיט בנג"שים ככל שניתן, כיוון ששני החבר'ה האלו לא ממש מצטיינים בתחום זה.
 
למעלה