VUELTA 2015, מה צפוי בקטע 17

gadis13

New member
VUELTA 2015, מה צפוי בקטע 17

♦♦♦ קטע 17, נגד שעון, Burgos⇒38.7Km⇒Burgos
מחוץ לעיר בתוך העיר. אפשר לחלק את המסלול לשניים: מחוץ לעיר ובתוך העיר. החלק מחוץ לעיר מהיר וללא כול הפרעות, מלבד אולי הרוח, והחלק בתוכה הרבה פחות מסובך ממה שהוא נראה.
היציאה מהעיר מהירה והרוכבים יעלו על הכביש המהיר (BU-800) שבו יתנהלו בעשרים ושניים הקמ' הבאים מיד לאחר היציאה לדרך מה – Museo de la Evolución Humana. הכביש דו מסלולי מאיכות גבוהה, כאמור ללא מכשולים מיוחדים, והוא יחזיר אותם לא

רשימה

 

ariasdo

New member
בדרך כלל נג"ש זה דבר משעמם לצופה אבל בגלל הקטע הטכני הרוחות

ואורך המסלול כ 40 ק"מ נראה אך התמודדו הרוכבים מבחינת ציוד .
מעניין לראות באיזה איפיון גלגלים יבחרו בגלל הרוח .

בדרך כלל בנג"ש לובשים ביגוד האווירודינמי חליפות צמודות סוג של מגפים , וקסדה מוזרה עם שפיץ מאחור , הכל כדי להיות כמה שיותר אווירודינמים .

השאלה אם תנאי המסלול המקום והרוח יחייבו שינוי והתאמות למה שמקובל בנ"גש .

מעניין גם לראות אם יעשו שימוש בקארנק גדול מ 53/39

לגבי התחרות העניין הגדול הוא אם המתחרים לחולצה האדומה יוכלו לצמצם או למחוק את הפער שיש למוביל והסיבה שרודריגז שעון פחות טוב וזה ההזדמנות שלהם .
יש חשיבות פסכולוגית לסדר ההזנקות לגבי המתחרים .

אריה סדובניק
 
במצב נורמלי דומולן היה לוקח ממתחריו 3 דקות

אבל כאן משחקים נגדו שני דברים.
בשלב מאוחר זה של המרוץ נראה שהוא מצליח לשמור על יכולת התאוששות קצת פחות טוב ממתחריו. חוץ אולי מוואלוורדה שהוא רוכב נגד שעון יותר טוב מהאחרים וביום נתון היה מפסיד לדומולן רק 2+ דקות.
דבר שני, ואת זה אנחנו לא יודעים בוודאות. יתכן ויכולת הטיפוס המשופרת שלו שהפגין עד עכשיו, תתבטא גם בירידה מסויימת ביכולת הרכיבה נגד השעון.
דרך אגב, בטור דה פראנס, בקטע ה-20 שהיה נג"ש של 54 ק"מ. דומולן היה מצוין. כמובן שהוא לא היה שם מועמד בדרוג הכללי ויכול היה לתת לעצמו קצת מנוחה לפני הקטע הזה, אבל בכל זאת לרכוב שלושה שבועות בטור זה זה לא הולך ברגל וזה מראה שהוא יכול לשמור על כושר טוב גם בשלבים מאוחרים של גרנד טור.
דרך אגב, בעניין פועלים שיכולים לעזור לו, רוכב איתו בקבוצה בוואלטה אמריקאי הצעיר (בן 23), לוסון קראדוק, שמגלה עד עכשיו יכולת טובה גם בהרים. הוא רוכב נגד השעון מצטיין ובהחלט חומר גלם לשנים הקרובות. http://teamgiantalpecin.com/riders/lawsoncraddock/
 
לא לשכוח - דמולין שלישי באליפות העולם בנג"ש אישי, והיחס -

היחס לתוצאות העבר, ראש בראש, בין דמולן למדורגים מעליו לפני הזניק לנג"ש האישי אינו תחרותי באמת.
ביום רגיל של רודריגז, ארו ומיאקה הם מפסידים 1-3 שניות לק"מ בנג"ש אישי מול דומלן.

המשמעות על מסלול של היום הוא מינימום של דקה וחצי שלוקח דמולן למדורגים מעליו.

דומלן מתחיל את הקטע עם פיגור של 1:51 דקה מרודריגז, 1:50 דקה מארו ו- 16 שניות מרפאל מיאקה.

עם באמת יהיו רוחות זה לטובת דומלן.
 
למעלה