VUELTA 2015, פראנק שלאק מנצח, רודריגז באדום, יום מנוחה II

gadis13

New member
VUELTA 2015, פראנק שלאק מנצח, רודריגז באדום, יום מנוחה II

פראנק שלאק מנצח בקטע 16 מקבוצת בריחה ומקדים את רודלפו אנדרֵס טורֵס של קולומביה ומורנו מוזר של קנונדייל גארמין. שלאק יצא מוקדם עם קבוצת בריחה גדולה שנעזבה לנפשה והמריאה מיד קרוב ליציאתה לדרך, מצליחה לבנות לה בעמל פער שצומח עד ל – 21 דק' 95 קמ' בתוך הקטע, 120 קמ' מהקו. שלאק מצליח, ביחד עם עוד שלושה (ורונה של אטיקס, בנט של לוטו יאמבו וטורס), להתנתק משבעת חברי הבריחה האחרים במעלה הטיפוס המקדים לקוברטוריה, ועוזב גם אותם ומתבודד רק עם טורס גבוה ובירידה בצד השני ומתחיל לטפס אז עימו לעבר הקו ב – Ermita de Alba. טורס לא מסתדר בסוף עם חדות השיפועים ושלאק עובר לבסוף ראשון את הקו ומנצח פעם ראשונה לאחר בצורת בת 4 שנים (ב – 2011 עוד הספיק לנצח בקטע אחד וגם בדירוג הכללי ב – Critérium International, וגם באליפות לוקסנבורג במירוץ הכביש). מי לא מכיר את פראנק שלאק. ש

רשימה

 

nachshon4

New member
מדהים

עיון ברשימת הדירוג מראה שיש לא מעט רוכבים שהגיעו אתמול 3 ואפילו 4 שעות אחרי המנצח.
 

cipo 1

New member
זה בסדר מותר לטעות אבל...

אלו הזמנים של הרוכבים שסגרו את הקטע אתמול אחרי המנצח פרנק שלק
אתה הצגת את טבלת הדירוג הכללי המצטבר.
עודד צור
&nbsp
165 Johannes Fröhlinger (Ger) Team Giant-Alpecin 0:33:07
166 John Degenkolb (Ger) Team Giant-Alpecin
167 Valerio Conti (Ita) Lampre-Merida
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

nachshon4

New member
צודק...

אכן עיינתי ברשימה הכללית, ולא של השלב.
אשתדל לא לעשות את זה יותר.
 

ariasdo

New member
נתון מעניין לעלייה התלולה בסיום זמני הטיפוס של שלאק ורודריגז

העלייה כ 6.6 ק"מ קצת מעל 11% ממוצע ...

הזמנים לפי חישוב בסרטון זה לא סטופר מדויק אלה הערכה פלוס מינוס .

המנצח פראנק שלאק בערך ( כ 26 דקות ממוצע כ 15.2 קמ"ש ) .
שלק הגיע ראשון היה בבריחה עם מקדמה של בערך 10 דקות בנקודת תחילת הטיפוס האחרון .

רודריגז שהגיע ראשון מתוך קבוצת הפיבוריטים המתחרים על החולצה האדומה .
רכב את הקטע ב ( כ 25 דקות ממוצע כ 15.8 קמ"ש ) .

שאר הפיבוריטים הגעו ממש אחרי רודריגז בהפרש בערך 5-20 שניות

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
אתמול כתבתי תגובה עם התייחסות מפורטת לנתוני העלייה הזו כולל

השיניים בקסטה שדרוש לנ"ל בסוף התגובה כתוב כדי שלא תחפש צרפתי לך את הלינק לתגובה

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1046&MessageId=179255925

בתגובות קודמות מה שניסיתי להגיד שלא השתנה הרבה בשנים האחרונות בעידן לאחר תקופת הממריצים והסמים .

הרוכבים בטורים השונים ,גירו ,טור דפרנס , וואלטה רוכבים באותו יחס העברה מותאם לצרכים
בתוך טור ארוך במיוחד בימים קשים או בעליות ספציפיות נקודתיות יחס העברה מותאם ליותר קל .

פעם עלו בטריפל בזנקולין , ובאנגלו אחר כך גם בקומפקט וקסטה 32 וגם בדאבל עם קסטה גדולה 36 שינים
היום בעידן 11 הילוכים האופציות לעשות יחסי העברה יותר נגישים אבל לא השתנה יחס העברה .

בנוסף השימוש במדי וואטים השתכלל וגדל וזה כלי שמראה לרוכב את מצבו .
המשמעות היא שבמסלול קל יותר מבחינת שיפוע או שזה תחרות יומית לא יורדים ליחס נמוך ומסובבים יותר .

לעולם הרוכבים החובבים זה נותן אופציה להגדיל את מכלול המסלולים שיש בהם עליות תלולות .

גם בעבר יכלו להגיע לאותו יחס בטריפל אפשר להבין למה כולם לא עבור ליחס נמוך למרות 30 הילוכים יש יותר קומבינציות .

היום מבחינה שיווקית בקומפקט עם קסטה גדולה זה נראה טוב לעניים וגם מעשית ב 11 הילוכים צמצמו את החורים במרווחים .

שיהיה לך יום טוב

אריה סדובניק
 
למעלה