What To Know Before Debating Type Systems

Fractal

New member
What To Know Before Debating Type Systems

יופי של מאמר על מערכות טיפוסים: What To Know Before Debating Type Systems נצפה בבלוג: LtU אשמח לשמוע תובנות פילוסופיות שלכם לגבי השאלה: So what is a type? בהקשר של שפות תכנות. חג שמח גל נ.ב. אפשר להכין יופי של לזניה תוך שימוש במצות כעלי לזניה. יצאה לי יופי של לזניה המבוססת בעיקר על טונה ופטריות.
 

vinney

Well-known member
מאמר מעניין

אני לא הבנתי למה הוא מתייחס לדרישה של C להגדיר משתנים בראש הבלוק כדבר רע. הוא קצת לא מעודכן, ב++C אין את המגבלה הזאת, אבל אני רואה את זה (ולא רק אני, אלא גם בספרות מקצועית) לא בהכרח כמגבלה של שפה, אלא יותר "בון-טון" של תכנות קריא ודרך המנעות מטעויות וכפילויות... סתם תהיה
 

Fractal

New member
הגדרת משתנים בראש הבלוק.

אם אני לא טועה, הביקורת שלו הייתה על הגדרה של משתנים בראש *פונקציה*, וקיפוח של בלוקים אחרים. לדוגמה:
int fun(int x) { int i; ....; for(i = 0; i < 10; i++) { } } int fun(int x) { ....; int i; for(i = 0; i < 10; i++) { } } int fun(int x) { ....; for(int i = 0; i < 10; i++) { } }​
לוקליזציה של משתנה לבלוק שאינו פונקציה. בתכנות פונקציונאלי הרבה פעמים אנחנו יוצרים פונקציה(בזמן ריצה) שסוגרת על סביבה כלשהי שאנחנו רוצים להגדיר, ונרצה שהגדרת הפונקציה והגדרת הסביבה של הפונקציה יהיו קרובים אחת לשנייה.(מאותה סיבה של בלוק לולאה; או כל בלוק אחר) לפעמים אנחנו לא ממש צריכים משתנה, אלה קבוע שיחזיק ערך של איזה תת חישוב, ובשביל הקריאות אנחנו רוצים לתת לתוצאה שם. להתחיל לדחוף כל שם חדש בראש פונקציה מסרבל את העבודה ואת זרימת החשיבה, וכמובן מנפח את הפרוצדורה. זה מה שעולה לי כרגע.
 
למעלה